22 Οκτ 2018

Ο «ύποπτος ρόλος» αστυνομικού-ανακριτή στη ΓΑΔΑ, ο «επίορκος μπράβος» του Μαρινάκη και η νέα τροπή μετά τη Νίκαια…

Κι ενώ η Ασφάλεια Αττικής αναζητεί ακόμη τους τρεις συνεργούς του αστυνομικού που εισέβαλε σε διαμέρισμα Πακιστανών στη Νίκαια, με σκοπό τη ληστεία, ο επίορκος,....
 που βρέθηκε δεμένος και κακοποιημένος όταν «στράβωσε» η ληστεία, αφού διαπιστώθηκε ότι υπηρετούσε ως οδηγός στο Τμήμα Αθλητικής Βίας της ΓΑΔΑ, τέθηκε αμέσως σε διαθεσιμότητα μετά από Απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας και παράλληλα διατάχθηκε σε βάρος του Ένορκη Διοικητική Εξέταση.
…διά χειρός Πάρι Κουρτζίδη
Ποιος είναι, όμως, ο εν λόγω επίορκος; Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ που είδε το φως της δημοσιότητας από την εφημερίδα Documento, το οποίο υπογράφει ο συνάδελφος Νίκος Σπυρόπουλος ο επίορκος αστυνομικός είναι αδελφός πρώην φρουρού του μεγαλοεφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη. 
Γιατί είναι πρώην και όχι νυν φρουρός του Μαρινάκη ο αδελφός του επίορκου; Διότι μετά την επίσημη καταγγελία μου για το ανεκδιήγητο περιστατικό της αρπαγής μου από το ξενοδοχείο Hilton, όπου θυμίζω ότι οι μπράβοι του μεγαλοεφοπλιστή υπό την απειλή ότι θα με σκοτώσουν επέβαλλαν να μεταβώ στα γραφεία της εφημερίδας «axia news», προκειμένου να αλλάξω το επίμαχο αποκλειστικό δημοσίευμα μου (για το οποίο 15 ημέρες μετά δικαιώθηκα!), καθώς δεν συνέφερε… το αφεντικό τους, με άλλο κείμενο στο οποίο απαιτούσαν να στραφώ κατά κυβερνητικών και δικαστικών παραγόντων και παράλληλα να ζητώ δημοσίως συγνώμη από τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο αδελφός του επίορκου, ο οποίος, κι αυτός ήταν αστυνομικός, τέθηκε με εντολή του τότε Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ. σε διαθεσιμότητα, καθώς συμπεριελήφθη στους υπόπτους για συμμετοχή στο κακούργημα σε βάρος μου. Οπότε, επισήμως τουλάχιστον, φέρεται να αντικαταστάθηκε από άλλον…
Πέρα λοιπόν από το ότι δεν γίνεται να μη σχολιάσω ότι ο εν λόγω εφοπλιστής έχει μαζέψει στη φρουρά του όλα τα «καλά παιδιά»… έρχεται στη μνήμη μου ο τρόπος με τον οποίο ο αστυνομικός ανακριτής είχε επιχειρήσει να με κάνει να νιώσω ανασφάλεια κατά τη διάρκεια της αναγνώρισης των προσώπων που συμμετείχαν στο αδίκημα της αρπαγής. Πρόκειται για τον αστυνομικό ανακριτή τον οποίο λίγες εβδομάδες αργότερα κατήγγειλα επισήμως ότι δεν έκανε καλά τη δουλειά του και πως εκούσια ή ακούσια επιχείρησε να συγκαλύψει γεγονότα, στοιχεία, μαρτυρίες και εν τέλει ίσως και πρόσωπα… όπως το προαναφερόμενο. 
Θυμάμαι με πόση αγωνία όταν του είπα πως τον αναγνωρίζω, τουλάχιστον κατά 70 – 80%, προσπαθούσε να μου δημιουργήσει τύψεις και αμφιβολίες… Θυμάμαι ότι μπλόφαρε κιόλας, έτσι όπως προκύπτει πλέον από τα συμφραζόμενα, καθώς μου είπε «αποκλείεται αυτός να ήταν, πρόσεχε μην κάνεις λάθος και βρεθείς μπλεγμένος και χάσεις το δίκιο σου… Αφού έχεις αναγνωρίσει ήδη τέσσερις, άσε για τους άλλους να ψάξουν οι εισαγγελείς!». 
Πράγματι, είπα ότι δεν μπορώ να δηλώσω με απόλυτη βεβαιότητα ότι ήταν στην ομάδα που διέπραξε την αρπαγή μου, καθώς δεν ήρθε σε επαφή μαζί μου, κάτι το οποίο επανέλαβα και σε κατάθεση μου στο Εσωτερικών Υποθέσεων μετά από επίμονη παραγγελία – ερώτηση της εισαγγελέας που έχει χρεωθεί τις δύο υποθέσεις: την αρπαγή μου και τη συγκάλυψη της υπόθεσης.
Φυσικά, για να καταγγείλω τον αστυνομικό ανακριτή σημαίνει ότι είχα τουλάχιστον σοβαρές ενδείξεις ότι εκούσια ή ακούσια δεν έκανε καλά τη δουλειά και το λειτούργημα του. Το χρέος του προς το Σώμα και την κοινωνία. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν αντελήφθη τότε πως ο αδελφός του επίορκου που προσπαθούσε να με μπερδέψει, δημιουργώντας μου αμφιβολίες, ήταν αστυνομικός και μάλιστα πως υπηρετούσε στη ΓΑΔΑ όπως και ο εν λόγω αστυνομικός ανακριτής! Ούτε καν ήξερα ότι ήταν συνάδελφος του… Και τελικά, εκ των υστέρων πληροφορούμαι ότι και αυτός ήταν αστυνομικός (και μάλιστα υπηρετούσε στη ΓΑΔΑ), αλλά και ο αδελφός του, ο οποίος ξυλοκοπήθηκε από τους αλλοδαπούς, καθώς πήγε μαζί με άλλους τρεις (οι οποίοι διαφεύγουν) να τους κλέψει τα λαθραία τσιγάρα που είχαν στην κατοχή τους, ως εμπόρευμα προς παράνομη πώληση…
Ως εκ τούτου, όσο και αν «κουράζω» άθελα μου τους «αδιάφθορους» και την εισαγγελέα, είμαι πεπεισμένος ότι θα πρέπει να διερευνηθεί περαιτέρω το αν συμμετείχε ο ήδη αποπεμφθείς αστυνομικός στην αρπαγή μου από το Hilton, καθώς και ο πραγματικός ρόλος του αστυνομικού ανακριτή…
Άλλωστε, όπως επεσήμανα εξ αρχής, αλλά και στην επίμονη ερώτηση της εισαγγελέως, όπως και του «αδιάφθορου» της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων, κάτι που επανέλαβα και στον Νίκο Σπυρόπουλο στο Documento, για τον εν λόγω (αδελφό του επίορκου) όπως και για τους υπόλοιπους 8 τουλάχιστον που συμμετείχαν και δεν έχουν ακόμη αναγνωρισθεί από εμένα (έχουν αναγνωρισθεί και ταυτοποιηθεί οι 4 πρωταγωνιστές – μπράβοι του Μαρινάκη), τον λόγο οφείλουν να έχουν οι αρχές…   
ΥΓ.: Και φυσικά να αποδώσουν το συντομότερο κατηγορίες σε πρόσωπα! 
piperata.gr/