Ένταση επικράτησε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι όταν μαθητές και εκπαιδευτικοί που πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Παιδείας,
αρχικά μπήκαν στο προαύλιο και στη συνέχεια μέσα στο κτήριο αφού σήκωσαν τα ρολά.
Ορισμένοι από τους εισβολείς φωνάζουν ότι «το υπουργείο τελεί υπό κατάληψη μέχρι να έρθει ο Γαβρόγλου».
Στο κτήριο, πάντως, δεν βρίσκεται ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου ενώ νωρίτερα είχε δοθεί η δυνατότητα στους υπαλλήλους να αναχωρήσουν πριν τη λήξη του ωραρίου τους.
Αντίστοιχη «εισβολή» είχε γίνει και στις 22 Οκτωβρίου με τον Κωνσταντίνο Γαβρόγλου να τα «ακούει» από τους μαθητές που έφτασαν, τότε, μέχρι το γραφείο του.
Τη συγκέντρωση πραγματοποιούσαν ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας.
Δάσκαλοι και καθηγητές διεκδικούν μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων - αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και 25.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες των σχολείων.
Απαιτούν, επίσης, άμεση χρηματοδότηση για τις απαραίτητες δομές και προσωπικό, ώστε η Δίχρονη Προσχολική Αγωγή να γίνει και για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων.
αρχικά μπήκαν στο προαύλιο και στη συνέχεια μέσα στο κτήριο αφού σήκωσαν τα ρολά.
Ορισμένοι από τους εισβολείς φωνάζουν ότι «το υπουργείο τελεί υπό κατάληψη μέχρι να έρθει ο Γαβρόγλου».
Στο κτήριο, πάντως, δεν βρίσκεται ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου ενώ νωρίτερα είχε δοθεί η δυνατότητα στους υπαλλήλους να αναχωρήσουν πριν τη λήξη του ωραρίου τους.
Αντίστοιχη «εισβολή» είχε γίνει και στις 22 Οκτωβρίου με τον Κωνσταντίνο Γαβρόγλου να τα «ακούει» από τους μαθητές που έφτασαν, τότε, μέχρι το γραφείο του.
Τη συγκέντρωση πραγματοποιούσαν ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας.
Δάσκαλοι και καθηγητές διεκδικούν μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων - αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και 25.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες των σχολείων.
Απαιτούν, επίσης, άμεση χρηματοδότηση για τις απαραίτητες δομές και προσωπικό, ώστε η Δίχρονη Προσχολική Αγωγή να γίνει και για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων.