28 Δεκ 2018

Οι Βρετανοί περνούν 35 εκατομμύρια ώρες το χρόνο ψάχνοντας να βρουν πού έχουν παρκάρει

Εντυπωσιακά και άκρως ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία που προκύπτουν από έρευνα που διενήργησε η Nissan Μεγάλης Βρετανίας με βασικό θέμα τη στάθμευση των οχημάτων.
Σε αυτήν έλαβαν μέρος 2.000 οδηγοί που ..
στην πλειοψηφία τους αναγνώρισαν πως συχνά ξεχνούν που έχουν σταθμεύσει το αυτοκίνητό τους.
Συγκεκριμένα, πάνω από το 1/3 των οδηγών που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν πως ξεχνούν πού έχουν παρκάρει τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Για κάποιους (ένας στους 20) αυτό συμβαίνει σε εβδομαδιαία βάση.
Όσοι «χάνουν» το αυτοκίνητό τους, χρειάζονται κατά μέσο όρο δέκα λεπτά για το εντοπίσουν. Υπάρχουν ωστόσο και κάποιοι (5%) που περνούν πάνω από μισή ώρα σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι να θυμηθούν πού έχουν σταθμεύσει. Συνολικά, σύμφωνα με την έρευνα, οι Βρετανοί ξοδεύουν 35 εκατομμύρια ώρες ετησίως ψάχνοντας να βρουν πού έχουν παρκάρει.
Οι πολυώροφοι χώροι στάθμευσης, τα εμπορικά κέντρα και τα σούπερ μάρκετ είναι τα μέρη που οι Βρετανοί «χάνουν» συχνότερα τα οχήματά τους, σύμφωνα με την έρευνα. Ακολουθούν κατά σειρά τα αεροδρόμια, το κέντρο της πόλης, οι δρόμοι και οι συναυλιακοί χώροι.
Οι γυναίκες είναι πιο πιθανό (72%) να ξεχάσουν πού έχουν αφήσει το όχημά τους, σε σχέση με τους άνδρες (58%), ωστόσο χρειάζονται λιγότερο χρόνο κατά μέσο όρο για να το εντοπίσουν (8,8 λεπτά) σε σύγκριση με αυτούς (11,9 λεπτά). «Η έρευνα υπογραμμίζει πόσο σύνηθες φαινόμενο είναι να ξεχνάμε πού έχουμε σταθμεύσει», αναφέρει ο εκπρόσωπος της Nissan Μεγάλης Βρετανίας, Arun Prasad. «Αλλά η σύγχρονη συνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο και οι εφαρμογές των smartphones επιτρέπουν στους οδηγούς να χρησιμοποιούν απλή τεχνολογία για να μην πέσουν σε αυτού του είδους την παγίδα», πρόσθεσε.
Αυτό βέβαια δεν προκύπτει από την έρευνα, καθώς μόλις το 9% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί εφαρμογές στα smartphones για να εντοπίσει το αυτοκίνητό του. Το ποσοστό αυτό σχεδόν διπλασιάζεται (16%) όταν πρόκειται για οδηγούς ηλικίας από 25 έως 34 ετών.