Εάν οι πληροφορίες που θέλουν τον όμιλο Βασίλη Θεοχαράκη να έχει «τακτοποιήσει» με τις τράπεζες «κόκκινα» δάνεια της τάξης των 310.000.000 ευρώ με «κούρεμα» της τάξης του 80% και εισφορά μερικών ακινήτων ευσταθούν...
...τότε μάλλον πρέπει να επιληφθεί, αν όχι εισαγγελέας, τότε τουλάχιστον η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Διότι, γιατί οι άλλοι επιχειρηματίες να πληρώνουν τα δάνειά τους και γιατί ανταγωνιστές τους στην αγορά αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών να βαρύνονται με υποχρεώσεις, και αυτός, ή τέλος πάντων οι επιχειρήσεις που αφήνει πίσω του (δεν πιστεύω να έχει μείνει μέτοχος πουθενά), όχι; Θυμίζουμε ότι το «κούρεμα» που εξασφάλισε ο Πάρις Κυριακόπουλος, ο γιος του Οδυσσέα, για τα δάνεια της Lion Rental Α.Ε. (αντιπρόσωπος της γερμανικής Sixt) που του πούλησε ο Βασίλης Θεοχαράκης -στο πλαίσιο της συμφωνίας με τις τράπεζες για την τακτοποίηση των «κόκκινων» δανείων ύψους 310.000.000- λέγεται ότι είναι της τάξης του 82%.
Προ μερικών εβδομάδων η Μοτοδυναμική του ομίλου Κυριακόπουλου εξαγόρασε την εταιρία ενοικιάσεων αυτοκινήτων Sixt του ομίλου Β. Θεοχαράκη μέσω αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Lion Rental (αντιπρόσωπος της γερμανικής Sixt) με 15.000.000, αποκτώντας το 80,5% της εταιρίας, ενώ το υπόλοιπο 19,5% παραμένει στην οικογένεια Θεοχαράκη. Παράλληλα, πέτυχε συμφωνία με τις τράπεζες για απομείωση και αναχρηματοδότηση οφειλόμενων δανείων ύψους 110.000.000 (90.000.000 συν προσαυξήσεις) της Lion Rental σε 18.000.000 ευρώ, αλλά και για επιπλέον χρηματοδότηση έως 10.000.000. Αλήθεια, οι ανταγωνιστές τους πώς νιώθουν;
Πάμε παρακάτω: Τώρα ακούγεται ότι ανάλογο «κούρεμα» πέτυχε ο Βασίλης Θεοχαράκης και για τα υπόλοιπα 200.000.000 και πλέον μη εξυπηρετούμενων δανείων. Είναι όμως και κάτι άλλο: Την αντιπροσωπία της Renault ο Β. Θεοχαράκης την έχει βγάλει από τον υπερχρεωμένο όμιλο και την έχει περάσει σε άλλη καθαρή εταιρία. Την έδωσε αυτή στις τράπεζες; Θα την πουλήσει για να «συμπληρώσει» στα χρέη; Ή απλώς την κράτησε; Με την Kawasaki τι έγινε; Ξέρετε τι έλεγε η αγορά για τη Sixt πριν από μερικές ημέρες; Να σας πούμε εμείς.
«Η ουσία είναι ότι χάρισαν 90.000.000 στον Βασίλη Θεοχαράκη, ενώ ο ίδιος ζει σε προκλητική πολυτέλεια, με υπερπολυτελές σπίτι, 50 μέτρα θαλαμηγό και δεκάδες άτομα σεκιούριτι. Τι άλλο χρειάζεται για να ασχοληθεί κάποιος αρμόδιος;» διερωτούνταν. Ομως, κάποιοι το πάνε παρακάτω. Ισχυρίζονται: «Είναι προφανές ότι η τρύπα των 90.000.000 στη Sixt έγινε με αμφιλεγόμενες πρακτικές, που οι τράπεζες όφειλαν να έχουν καταλάβει νωρίτερα». Και εξηγούν: «Η Sixt, ενώ έκανε και leasing, είχε σχεδόν 7.000 αυτοκίνητα στόλο, ξαφνικά σταμάτησε τις ανανεώσεις των συμβολαίων.
Κάθε αυτοκίνητο που έληγε, το πωλούσε και κρατούσε τα χρήματα για άλλες δουλειές, αντί να εξοφλεί τις τράπεζες. Κάντε τις πράξεις μόνοι σας... 7.000 αυτοκίνητα επί 10.000 - 15.000 ανά αυτοκίνητο, να η τρύπα πώς έγινε». Φανταστείτε τώρα που θα μαθευτεί το «κούρεμα» και στα άλλα 200.000.000 τι έχει να λεχθεί. Εκτός αν κάτι δεν ξέρουμε...
Διότι, γιατί οι άλλοι επιχειρηματίες να πληρώνουν τα δάνειά τους και γιατί ανταγωνιστές τους στην αγορά αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών να βαρύνονται με υποχρεώσεις, και αυτός, ή τέλος πάντων οι επιχειρήσεις που αφήνει πίσω του (δεν πιστεύω να έχει μείνει μέτοχος πουθενά), όχι; Θυμίζουμε ότι το «κούρεμα» που εξασφάλισε ο Πάρις Κυριακόπουλος, ο γιος του Οδυσσέα, για τα δάνεια της Lion Rental Α.Ε. (αντιπρόσωπος της γερμανικής Sixt) που του πούλησε ο Βασίλης Θεοχαράκης -στο πλαίσιο της συμφωνίας με τις τράπεζες για την τακτοποίηση των «κόκκινων» δανείων ύψους 310.000.000- λέγεται ότι είναι της τάξης του 82%.
Προ μερικών εβδομάδων η Μοτοδυναμική του ομίλου Κυριακόπουλου εξαγόρασε την εταιρία ενοικιάσεων αυτοκινήτων Sixt του ομίλου Β. Θεοχαράκη μέσω αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Lion Rental (αντιπρόσωπος της γερμανικής Sixt) με 15.000.000, αποκτώντας το 80,5% της εταιρίας, ενώ το υπόλοιπο 19,5% παραμένει στην οικογένεια Θεοχαράκη. Παράλληλα, πέτυχε συμφωνία με τις τράπεζες για απομείωση και αναχρηματοδότηση οφειλόμενων δανείων ύψους 110.000.000 (90.000.000 συν προσαυξήσεις) της Lion Rental σε 18.000.000 ευρώ, αλλά και για επιπλέον χρηματοδότηση έως 10.000.000. Αλήθεια, οι ανταγωνιστές τους πώς νιώθουν;
Πάμε παρακάτω: Τώρα ακούγεται ότι ανάλογο «κούρεμα» πέτυχε ο Βασίλης Θεοχαράκης και για τα υπόλοιπα 200.000.000 και πλέον μη εξυπηρετούμενων δανείων. Είναι όμως και κάτι άλλο: Την αντιπροσωπία της Renault ο Β. Θεοχαράκης την έχει βγάλει από τον υπερχρεωμένο όμιλο και την έχει περάσει σε άλλη καθαρή εταιρία. Την έδωσε αυτή στις τράπεζες; Θα την πουλήσει για να «συμπληρώσει» στα χρέη; Ή απλώς την κράτησε; Με την Kawasaki τι έγινε; Ξέρετε τι έλεγε η αγορά για τη Sixt πριν από μερικές ημέρες; Να σας πούμε εμείς.
«Η ουσία είναι ότι χάρισαν 90.000.000 στον Βασίλη Θεοχαράκη, ενώ ο ίδιος ζει σε προκλητική πολυτέλεια, με υπερπολυτελές σπίτι, 50 μέτρα θαλαμηγό και δεκάδες άτομα σεκιούριτι. Τι άλλο χρειάζεται για να ασχοληθεί κάποιος αρμόδιος;» διερωτούνταν. Ομως, κάποιοι το πάνε παρακάτω. Ισχυρίζονται: «Είναι προφανές ότι η τρύπα των 90.000.000 στη Sixt έγινε με αμφιλεγόμενες πρακτικές, που οι τράπεζες όφειλαν να έχουν καταλάβει νωρίτερα». Και εξηγούν: «Η Sixt, ενώ έκανε και leasing, είχε σχεδόν 7.000 αυτοκίνητα στόλο, ξαφνικά σταμάτησε τις ανανεώσεις των συμβολαίων.
Κάθε αυτοκίνητο που έληγε, το πωλούσε και κρατούσε τα χρήματα για άλλες δουλειές, αντί να εξοφλεί τις τράπεζες. Κάντε τις πράξεις μόνοι σας... 7.000 αυτοκίνητα επί 10.000 - 15.000 ανά αυτοκίνητο, να η τρύπα πώς έγινε». Φανταστείτε τώρα που θα μαθευτεί το «κούρεμα» και στα άλλα 200.000.000 τι έχει να λεχθεί. Εκτός αν κάτι δεν ξέρουμε...
dimokratianews.gr