Για δεκαετίες ο Βαγγέλης Ρωχάμης άναβε «φωτιές» στην ελληνική αστυνομία και στις φυλακές της χώρας, καταφέρνοντας να αποδράσει περισσότερες από δέκα φορές, με αποτέλεσμα να του ..
προσδώσουν το παρατσούκλι «Πεταλούδας». Το όνομά του έγινε θρύλος και συνώνυμο της παρανομίας, χωρίς όμως να διαπράξει εγκλήματα κατά της ανθρώπινης ζωής.
Η κόρη του Βαγγέλη Ρωχάμη, το ένα από τα έξι παιδιά του διάσημου Έλληνα ποινικού από διαφορετικούς γάμους, ακολουθεί ένα διαφορετικό δρόμο από αυτόν του πατέρα της, ανάβοντας «φωτιές» στις πίστες. Η Μαρία Ρωχάμη είναι τραγουδίστρια σε νυχτερινά κέντρα της Θεσσαλονίκης και φιλοδοξεί να κάνει καριέρα όχι με το «βαρύ» επίθετο που φέρει, αλλά με τις φωνητικές της δυνατότητες.
Πάντως το επίθετο της μελαχρινής τραγουδίστρια, την έχει βοηθήσει όπως παραδέχεται, προκειμένου να μην την «ρίξουν» οι επιχειρηματίες στις συμφωνίες που κάνει. «Σε πολλές συνεργασίες μου, με έβλεπαν επιφυλακτικά γιατί όπως πολύ καλά γνωρίζεται σ’ αυτές τις δουλειές πολλές φορές άλλα σου λένε στην αρχή, άλλα σε βάζουν να υπογράψεις και άλλα φανερώνονται στην πράξη. Σε εμένα επειδή θα τους ήταν δύσκολο να αθετήσουν τις συμφωνίες, απέφευγαν να πάρουν το ρίσκο. Αν και δεν άφηνα τον μπαμπά να ξέρει πολλά πράγματα για τα επαγγελματικά μου, εντούτοις αυτοί οι άλλοι, διακατέχονταν από ένα φόβο. Δεν μου το έλεγαν, αλλά το έβλεπα στο πρόσωπό τους. Μόλις τους έλεγα για το επίθετό μου, αμέσως με ρωτούσαν για το είδος της συγγενικής σχέσης. Εγώ από την άλλη δεν μπορούσα και δεν ήθελα να το κρύψω, εξάλλου αργά ή γρήγορα αυτά φαίνονται στα χαρτιά. Εγώ δεν έκανα κάτι γι αυτό. Τις πρωτοβουλίες της έπαιρνα μόνη μου σαν “αγόρι”» δηλώνει η Μαρία Ρωχάμη στο protothema.
Τα πρώτα της καλλιτεχνικά βήματα η Μαρία Ρωχάμη τα έκανε στη Θεσσαλονίκη, όπου και γνώρισε μεγάλους καλλιτέχνες όπως την αείμνηστη Ρίτα Σακελλαρίου. Συνεργάστηκε με τον Πάνο Ρουμελιώτη δημιουργώντας συνολικά εννέα τραγούδια, σε στίχους των Άκη Πάνου, Παύλου Μπέλου, Λίτσας Διαννέλου, Αποστολίας Διαννέλου, Κλεοπάτρας Τσόλη και Ηλία Φιλλίπου. Έκανε εμφανίσεις και στο εξωτερικό όπου γνώρισε και συνεργάστηκε με καταξιωμένους τραγουδιστές, όπως τους Σταμάτη Γονίδη, Θέμη Αδαμαντίδη και Γιώργο Βασιλείου. Την περίοδο που η Μαρία Ρωχάμη ανέβαινε τα σκαλιά του μουσικού πενταγράμμου, ο πατέρας της μπαινόβγαινε στις φυλακές. «Ο μπαμπάς μου, ασφαλώς και υπήρξε παραβατικός αλλά γνωστός έγινε βασικά για τις εξεγέρσεις στις φυλακές και τις κινηματογραφικές του αποδράσεις», σχολιάζει η ίδια.
Σήμερα η Μαρία Ρωχάμη εμφανίζεται σε νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ ετοιμάζει στο στούντιο τα νέα της τραγούδια, «Τα κρυμμένα» σε στίχους Στέφανου Παρασκευά και μουσική Βαγγελη Γκάτσιου, καθώς και το «Χτύπα κι εσύ» σε στίχους του Άκη Πάνου και μουσική του Μάκη Καλαιτζή. Και φυσικά συστήνεται σε όλους με το επίθετό της. «Έτσι με λένε και σε όποιον αρέσει», είναι το μότο της.
πρωτο θεμα
προσδώσουν το παρατσούκλι «Πεταλούδας». Το όνομά του έγινε θρύλος και συνώνυμο της παρανομίας, χωρίς όμως να διαπράξει εγκλήματα κατά της ανθρώπινης ζωής.
Η κόρη του Βαγγέλη Ρωχάμη, το ένα από τα έξι παιδιά του διάσημου Έλληνα ποινικού από διαφορετικούς γάμους, ακολουθεί ένα διαφορετικό δρόμο από αυτόν του πατέρα της, ανάβοντας «φωτιές» στις πίστες. Η Μαρία Ρωχάμη είναι τραγουδίστρια σε νυχτερινά κέντρα της Θεσσαλονίκης και φιλοδοξεί να κάνει καριέρα όχι με το «βαρύ» επίθετο που φέρει, αλλά με τις φωνητικές της δυνατότητες.
Πάντως το επίθετο της μελαχρινής τραγουδίστρια, την έχει βοηθήσει όπως παραδέχεται, προκειμένου να μην την «ρίξουν» οι επιχειρηματίες στις συμφωνίες που κάνει. «Σε πολλές συνεργασίες μου, με έβλεπαν επιφυλακτικά γιατί όπως πολύ καλά γνωρίζεται σ’ αυτές τις δουλειές πολλές φορές άλλα σου λένε στην αρχή, άλλα σε βάζουν να υπογράψεις και άλλα φανερώνονται στην πράξη. Σε εμένα επειδή θα τους ήταν δύσκολο να αθετήσουν τις συμφωνίες, απέφευγαν να πάρουν το ρίσκο. Αν και δεν άφηνα τον μπαμπά να ξέρει πολλά πράγματα για τα επαγγελματικά μου, εντούτοις αυτοί οι άλλοι, διακατέχονταν από ένα φόβο. Δεν μου το έλεγαν, αλλά το έβλεπα στο πρόσωπό τους. Μόλις τους έλεγα για το επίθετό μου, αμέσως με ρωτούσαν για το είδος της συγγενικής σχέσης. Εγώ από την άλλη δεν μπορούσα και δεν ήθελα να το κρύψω, εξάλλου αργά ή γρήγορα αυτά φαίνονται στα χαρτιά. Εγώ δεν έκανα κάτι γι αυτό. Τις πρωτοβουλίες της έπαιρνα μόνη μου σαν “αγόρι”» δηλώνει η Μαρία Ρωχάμη στο protothema.
Τα πρώτα της καλλιτεχνικά βήματα η Μαρία Ρωχάμη τα έκανε στη Θεσσαλονίκη, όπου και γνώρισε μεγάλους καλλιτέχνες όπως την αείμνηστη Ρίτα Σακελλαρίου. Συνεργάστηκε με τον Πάνο Ρουμελιώτη δημιουργώντας συνολικά εννέα τραγούδια, σε στίχους των Άκη Πάνου, Παύλου Μπέλου, Λίτσας Διαννέλου, Αποστολίας Διαννέλου, Κλεοπάτρας Τσόλη και Ηλία Φιλλίπου. Έκανε εμφανίσεις και στο εξωτερικό όπου γνώρισε και συνεργάστηκε με καταξιωμένους τραγουδιστές, όπως τους Σταμάτη Γονίδη, Θέμη Αδαμαντίδη και Γιώργο Βασιλείου. Την περίοδο που η Μαρία Ρωχάμη ανέβαινε τα σκαλιά του μουσικού πενταγράμμου, ο πατέρας της μπαινόβγαινε στις φυλακές. «Ο μπαμπάς μου, ασφαλώς και υπήρξε παραβατικός αλλά γνωστός έγινε βασικά για τις εξεγέρσεις στις φυλακές και τις κινηματογραφικές του αποδράσεις», σχολιάζει η ίδια.
Σήμερα η Μαρία Ρωχάμη εμφανίζεται σε νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ ετοιμάζει στο στούντιο τα νέα της τραγούδια, «Τα κρυμμένα» σε στίχους Στέφανου Παρασκευά και μουσική Βαγγελη Γκάτσιου, καθώς και το «Χτύπα κι εσύ» σε στίχους του Άκη Πάνου και μουσική του Μάκη Καλαιτζή. Και φυσικά συστήνεται σε όλους με το επίθετό της. «Έτσι με λένε και σε όποιον αρέσει», είναι το μότο της.
πρωτο θεμα