21 Μαΐ 2019

Νέες αποκαλύψεις για την αυτοκτονία στην Καλογρέζα – «Οι τέσσερις δολοφόνοι μου»

Το γράμμα που άφησε ο ηλικιωμένος, ο οποίος βρέθηκε κρεμασμένος στο μπαλκόνι του σπιτιού του εξηγεί πολλά…
Τι αναφέρει για τη σύζυγό του και τα παιδιά του..

«Με αγάπη για όσους με αγαπούν», αναφέρει χαρακτηριστικά

Οι δραματικές αποκαλύψεις για την αυτοκτονία του 87χρονου στην Καλογρέζα, ο οποίος βρέθηκε κρεμασμένος στο μπαλκόνι του σπιτιού του, στον 4ο όροφο, το πρωί της Δευτέρας (20/5) συνεχίζονται… Ο γάμος του πρώην βιοτέχνη με την υπάλληλό του φάνηκε πως στάθηκε μοιραίος.

Όπως έγινε γνωστό, ο 87χρονος που οδηγήθηκε στην αυτοκτονία, είχε αφήσει πίσω του ένα σημείωμα που εξηγούσε τους λόγους που αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή του. Ήρθαν νέα στοιχεία από αυτά που ανέφερε στο γράμμα του και τα οποία συγκλονίζουν, κάνοντας λόγο για «τέσσερις “δολοφόνους”»:


«…Οι 4 δολοφόνοι μου. Το (τυχερό παιχνίδι) κέρδισε περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ (αναφέρει ονόματα συγγενών). Μου έκλεψαν το (τυχερό παιχνίδι) που κέρδισα με αρ. ….. και συνεχίζουν να μου κάνουν την ζωή μαύρη.

4 (δυσανάγνωστο), δεν μπορώ να αντέξω άλλο, είμαι μόνος μου, τα παιδιά μου, το κορίτσι μου εδώ και 3 χρόνια με καρκίνο, ο γιος μου δεν μπορεί να έχει την άνεση, δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα. Εχω δώσει κατάθεση και ο δικηγόρος μου κάνει ότι μπορεί για να βγει η αλήθεια στην Δικαιοσύνη.


Τα γράμματα μου είναι λίγα και δεν μπορώ να γράψω περισσότερα. Με αγάπη για όσους με αγαπούν. Με διώχνουν από το διαμέρισμα που το συντηρούσα εγώ 25 χρόνια και μου πήραν τα λεφτά και με κυνηγάνε οι δολοφόνοι».

Όπως από τη Δευτέρα σας είχαμε αναφέρει, στο σημείωμα ο ηλικιωμένος αποκάλυπτε πως πρόσφατα είχε κερδίσει ένα μεγάλο ποσό, άνω των 900.000 ευρώ, σε τυχερό παιχνίδι, το οποίο ισχυρίζεται ότι του το υφάρπαξε η σύζυγός του.

Οι γείτονες του ζευγαριού τονίζουν ότι η σύζυγός του, πήρε τα χρήματα και στη συνέχεια του έκανε έξωση από το σπίτι, με αποτέλεσμα ο άνδρας -ο οποίος σημειώνεται ότι τα τελευταία τρία χρόνια έπασχε από καρκίνο- να καταρρεύσει ψυχολογικά.

Σημειώνεται ότι ο 87χρονος που καταγόταν από την Κρήτη, στο σημείωμα που άφησε, τονίζει πως έχει ζητήσει από τον δικηγόρο του να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να λάμψει η αλήθεια. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των γειτόνων, το ζευγάρι φαίνεται πως δεν αντιμετώπιζε προβλήματα μέχρι τη στιγμή που ο 87χρονος κέρδισε το μεγάλο ποσό στο τυχερό παιχνίδι.