30 Αυγ 2019

Όχι άλλο κάρβουνο ρε ΣΚΑΪ...

Τρέιλερ (αμέτρητα τρέιλερ), teaser, βίντεο στα social, σελίδα ξεχωριστή στο FB και στο insta, διαφήμιση μπύρας με το concept της σειράς, φωτογραφίες των...

πρωταγωνιστών (και stories) με όλες τις λεπτομέρειες από τα γυρίσματα – κουραστήκαμε ήδη.

Η προώθηση του remake του «Λόγω Τιμής» που θα προβληθεί οσονούπω στον ΣΚΑΪ έχει ξεπεράσει τα όρια του υπερκορεσμού. Ποιος λέει ότι αν ο (πιθανός) τηλεθεατής βομβαρδίζεται διαρκώς με σκηνές από τη σειρά έχει καβατζώσει θέση στον καναπέ για την παρακολουθήσει; Αν οι τηλεθεατές κάνουν την επιλογή αυτής της σειράς έναντι άλλων στη βραδινή ζώνη θα έχει να κάνει με το υλικό που θα βγει τηλεοπτικά. Στο γήπεδο κρίνονται όλα. 

Αυτός ο βομβαρδισμός με σκηνές, σκηνούλες, ατάκες, ψαγμένες λεζάντες στο insta, κλπ φανερώνει την αγωνία των συντελεστών ή του καναλιού να δηλώσουν ότι κάτι μεγάλο, ανυπέρβλητο, κάτι που περιμένουν όλοι σε κάθε χωριό και πόλη της Ελλάδας έρχεται στην τηλεόραση; Χαλαρώστε λίγο.

Ο καιρός που η ελληνική τηλεόραση ήταν οδηγός για την οικιακή ψυχαγωγία πέρασε. Τα trends, πλέον, μόνο με τον βομβαρδισμό πληροφορίας και τρέιλερ δεν φτιάχνονται...

enimerosi24.gr