Κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά παίρνουν περισσότεροι από τους μισούς μαθητές, ενώ ένας στους 5 πήρε κάτω από τη βάση και στη Νεοελληνική Γλώσσα....
Στη διαπίστωση ότι μεγάλη μερίδα μαθητών κινδυνεύει να ολοκληρώσει το σχολείο λειτουργικά αναλφάβητη, καταλήγει η ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ), δηλαδή η αρμόδια αρχή του υπουργείου Παιδείας στην ετήσια έκθεσή της για το 2019.
Στη διαπίστωση ότι μεγάλη μερίδα μαθητών κινδυνεύει να ολοκληρώσει το σχολείο λειτουργικά αναλφάβητη, καταλήγει η ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ), δηλαδή η αρμόδια αρχή του υπουργείου Παιδείας στην ετήσια έκθεσή της για το 2019.
Ενδεικτικά, οι μαθητές της Β' Λυκείου στα Γενικά Λύκεια βαθμολογήθηκαν σε ποσοστό 48,4% κάτω από τη βάση στη Φυσική, σε ποσοστό 44,2% κάτω από τη βάση στη Γεωμετρία και σε ποσοστό 38,9% κάτω από τη βάση στην Άλγεβρα.
Στα επαγγελματικά Λύκεια κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά παίρνουν περισσότεροι από τους μισούς μαθητές, ενώ ένας στους 5 πήρε κάτω από τη βάση και στη Νεοελληνική Γλώσσα.
Στα επαγγελματικά Λύκεια κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά παίρνουν περισσότεροι από τους μισούς μαθητές, ενώ ένας στους 5 πήρε κάτω από τη βάση και στη Νεοελληνική Γλώσσα.
Στην έκθεση επισημαίνεται ότι το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνο στο Λύκειο, αλλά αφορά όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και γίνεται αναφορά στην ανάγκη άμεσης παρέμβασης.
Πηγή: Καθημερινή