25 Οκτ 2019

«Τζόκερ»: Εκτοξεύθηκαν τα εισιτήρια στην Ελλάδα...

Η δυσφήμιση αποτελεί την καλύτερη… διαφήμιση λέει ο λαός, και δεν έχει κι άδικο!

Κάτι τέτοιο ισχύει και για την περίπτωση της προβολής της ταινίας «Τζόκερ»..

στην Ελλάδα, η οποία δεν είχε βέβαια ανάγκη διαφήμισης αφού ούτως ή...
άλλως σάρωνε σε εισιτήρια, όμως μετά τον σάλο που προκλήθηκε την τελευταία εβδομάδα, εκτοξεύθηκε ακόμα περισσότερο και τείνει να φτάσει την πρώτη θέση της πιο εμπορικής ταινίας της δεκαετίας στη χώρα μας.

«Στη Σαντορίνη υπάρχει μια αύξηση στη ζήτηση περίπου 30%. Στη Μεσσηνία βλέπουμε να έρχονται από χωριά, κόσμος που έρχεται πρώτη φορά στον κινηματογράφο, δεν ήξερε καν ότι υπάρχει. Ενώ, στην Αθήνα δε θα υπάρχει ταβάνι!», δήλωσε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star o ιδιοκτήτης κινηματογράφων, Φώτης Γεωργόπουλος.

H ταινία έχει βάλει στο ταμείο της πάνω από 5,5 εκατομμύρια δολάρια από τις προβολές παγκοσμίως. Μάλιστα, η επιτυχία της στη νεολαία άνοιξε τη συζήτηση μεταξύ των εταιρειών διανομής για αλλαγή της σήμανσης στις κινηματογραφικές αίθουσες...

altsantiri.gr