16 Νοε 2019

Η Αγγελοπούλου «έντυσε» την αλαζονεία της με σεμνότητα και μας ειπε αρκετες αρλουμπες...

Συνέντευξη  στην εκπομπή «Αποτύπωμα» στον ΣΚΑΙ έδωσε χθες τα μεσάνυχτα η Γιάννα Αγγελοπούλου. Παρουσιάστηκε σεμνή και ταπεινή, καθώς στην κολακεία
του δημοσιογράφου για το πόσο λαμπερή είναι απάντησε: «Ε, έχω και τις ρυτίδες μου…», ενώ αναφερόμενη στις νέες της.. ευθύνες η Γιάννα έδειξε πως θα θέλε… να ‘τανε το (20)21, σαν το 2004.
Το αφεντικό της  Επιτροπής «Ελλάδα 2021» μας… αποκάλυψε πως οι Ολυμπιακοί Αγώνες τους 2004 που διαχειρίστηκε η ίδια μας έκαναν καλό στην τσέπη και μάλιστα άφησαν και πλεόνασμα, κατηγορώντας τις υπόλοιπες Κυβερνήσεις ότι είναι υπεύθυνες για την χρεοκοπία της χώρας.

Μάλιστα, παρουσίασε τον εαυτό της ως εργάτη και εξέφρασε το παράπονό της -προφανώς- επειδή δεν την αξιοποίησαν μετά του ολυμπιακούς: «Παραδώσαμε έργο στην ώρα του, από τους 150.000 εθελοντές δεν ζήτησε κανείς να διοριστεί. Εγώ έκανα τη δουλειά μου και μετά με έστειλαν σπίτι μου. Δεν υπάρχουν λογικές εξηγήσεις για όλα τα πράγματα (…) η λάμψη ήταν η Ελλάδα και όχι η Γιάννα. Αυτό που με πόνεσε ήταν ότι χάσαμε όλη αυτή την υπεραξία που είχαμε προσπαθήσει όλοι να πετύχουμε».
(Σ.Σ. Και όλους τους Ελληνες του πονάει που πλήρωσαν αυτήν την υπεραξία και θα την πληρώνουν για πολλά χρόνια ακόμα).

Στο μόνο που συμφωνούμε μαζί της είναι στο θέα με τις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις που δεν αξιοποιήθηκαν, αν και σε αυτό έχει κάποια ευθύνη, καθώς θα έπρεπε να προβλέψει όσο ήταν πρόεδρος της επιτροπής να «δέσει» με μελλοντικές συμφωνίες την αξιοποίηση των έργων που έγιναν: «Χάθηκε και ο μόχθος της Ελλάδας να δείξει ότι είναι μια πραγματικά σύγχρονη χώρα», υποστηρίζοντας πως ευθύνονται οι κυβερνήσεις για τη σημερινή τους κατάσταση.

«Δεν επένδυσα καμιά ελπίδα στον Τσίπρα»

Για το «Ελλάδα 2021» είπε: «Με επέλεξαν γιατί έχω μαζί μου την εμπειρία μου, την επιτυχία μου, τις επιτυχίες μου και τα λάθη μου. Έχω όμως και ικανότητες για να αναλάβω αυτή την υπόθεση.  Ο πρωθυπουργός μου είπε ότι και αυτός ήταν πολύ συγκινημένος για την εικόνα που έδωσε τότε (σ.σ. το 2004) η χώρα μας. Και αν μπορούμε να το πετύχουμε και για το 2021, δεν θα είναι εφήμερο, θα είναι για τα επόμενα χρόνια. Το θεωρώ πολύ πιο σημαντικό από το 2004 (…) Όποιος πρωθυπουργός μου ζήτησε να βοηθήσω, το έκανα πάντα και δεν ζήτησα τίποτα».
Μιλώντας για την κυβέρνηση Μητσοτάκη, η Γιάννα είπε: «Σαν πολίτης βλέπω μια κυβέρνηση που ήξερε τι θα αντιμετωπίσει, προετοιμασμένη, αλλά αρχή άνδρα δείκνυσι…».
Βέβαια, η ίδια ξέχασε πόσο.. Τσιπρική ήταν όταν έτρεχε να του κλείσει ραντεβού στο ίδρυμα Κλίντον για να μιλήσει. Η ίδια ενώ τότε φαινόταν-φερόταν σαν Συριζαία, τώρα δηλώνει πως δεν επένδυσε πάνω του:
«Προσωπικά δεν επένδυσα καμία ελπίδα στον Τσίπρα και δεν υπήρξε κανένα φλερτ. Εξελέγη πρωθυπουργός και όταν μου ζητήθηκε και αισθάνθηκα ότι έπρεπε να βοηθήσω τη χώρα να σταθεί σωστά προς τα έξω, το έκανα».
https://www.newsbreak.gr/