4 Νοε 2019

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ! Πού διορίστηκαν η αδελφή και ο αδερφός της πεθεράς του Κ. Μητσοτάκη...

Νέα Αντιπρόεδρος στο Εθνικό Θέατρο διορίστηκε η αδερφή της πεθεράς Μητσοτάκη, Έρση Πήττα, σύμφωνα με το thefact. Και νέος .....
Αντιπρόεδρος στη Σχολή Ορχηστικής Τέχνης, ο αδερφός της πεθεράς Μητσοτάκη, Χριστόφορος Χριστοφής!
Η Έλση – Ειρήνη (Έρση) Πήττα
Γιάννης Σιάτρας  
ΑΣ ΗΜΟΥΝ "ΑΡΙΣΤΟΣ", Ή ΕΣΤΩ, ΣΥΓΓΕΝΗΣ...
Τί την ήθελα εγώ τη δική μου τη δουλειά και τα επιχειρηματιλίκια, για να τρέχω από το πρωί μέχρι το βράδυ, μου λέτε;
Ενώ αν ήμουν συγγενής, έστω και μακρινός -ας ήμουν και ο μπατζανάκης του συμπεθέρου του ξαδέλφου της πεθεράς- του Κυργιάκου, ή αν ήμουν ένας αποτυχημένος (φτυσμένος και χεσμένος από τους ψηφοφόρους) υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, σήμερα θα ήμουν Πρόεδρος ή Γενικός Διευθυντής ενός κρατικού οργανισμού, θα είχα τη θεσάρα μου, με το μισθό μου (και τα “κάτι τις” που πάντα έχουν αυτές οι δουλειές), την κουρσάρα μου με τον οδηγό μου, τη γραμματέα μου και τους συμβούλους μου, ενώ θα διόριζα και γω μερικούς -τί πρόεδρος θα ήμουν άλλωστε;
Άδικη κοινωνία. Με έκανες ζώον φορολογούμενο, αντί να με κάνεις "άριστο" ή έστω "συγγενή"...

Elena Milioti 
Επειδή απο χθές, μετά την είδηση των διορισμων προσωπων του στενού συγγενικού περιβάλλοντος του Πρωθυπουργού, σε θέσεις, εχει ανοίξει ενας δημόσιος διάλογος θα πω τα εξής:
- Μέχρι στιγμής και παρά τις περί του αντιθέτου εξαγγελίες και διαβεβαιώσεις προεκλογικά και μετεκλογικά, εχουν τοποθετηθεί σε θέσεις δυο ξαδελφια του Πρωθυπουργου (ενα πρωτο και μια δευτερη ξαδελφη), ο σύζυγος της πρωτης του ξαδελφης και τα αδελφια της πεθεράς του.
- Προσωπικά δεν θέτω κανένα ζητημα ακαταλληλότητας των πιο πανω προσώπων σε επίπεδο τυπικων προσοντων τουλάχιστον. Οι ανθρωποι μπορεί να ειναι καθ ολα αξιοι για τις θέσεις που τους δοθηκαν. Ποιός θα τολμούσε άλλωστε να κρινει με τετοιο τροπο την κ. Έρση Πήττα.
- Το ζήτημα τίθεται ξεκάθαρα σε επίπεδο πολιτικής ηθικής και τσίπας. Γιατι όταν αντιπολιτεύτηκες για 5 χρονια την προηγουμενη κυβέρνηση σε αυτό το επίπεδο (επί δικαίων και αδίκων), κάνοντας τεράστιο ντόρο και ανάγοντας το ζητημα σε κομβικό ζητημα της αντιπολιτευτικής σου τακτικής, τότε θα υποστείς αντιστοιχη κριτική.
Επίσης οταν εσυ αντιπολιτευόσουν με ορους ηθικού πλεονεκτήματος σε αυτό το ζητημα και πιάνεσαι με τη γίδα στην πλάτη, εισαι τουλάχιστον πολιτικά αήθης και ανακόλουθος.
- Αν ο Αλέξης Τσιπρας τολμούσε να διορίσει τόσα ατομα από το στενό συγγενικό του περιβάλλον θα έπεφτε το διαδίκτυο, ίσως και η κυβέρνηση, απο τις δικαιες διαμαρτυρίες οσων τώρα κανουν ότι δεν είδαν, δεν εμαθαν, δεν τρέχει και τιποτα.
- Τέλος, θα περίμενα τόσο απο την προηγούμενη κυβέρνηση, οσο και απο την σημερινή, να θέσουν ενα διαφανές θεσμικό πλαίσιο βασει του οποιου να κρίνονται και να διορίζονται τουλαχιστον σε Οργανισμους περαν του στενού κυβερνητικού πυρήνα, (δηλαδή δεν συζητώ για μετακλητούς της Προεδριας ή των υπουργών και βουλευτών που προφανώς θα είναι κομματικά έμπιστα πρόσωπα), άνθρωποι αξιόλογοι με θητείες που να μην διακόπτονται με την αλλαγή Κυβέρνησης.
της θειας το καγκελο....

Lauren O'Sullivanb 
ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ (τώρα στους Συριζαίους)ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΙΝΟΣΕΤ ΓΑΠ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ www.opengov.gr
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

Thanassis Chimonas 
Αστεία αστεία το μόνο συγγενικό προσωπο που άφησε στην απ' έξω ο Κυριάκος είναι η Ντόρα.


Ο Χριστόφορος Χριστοφής 
Και το δημοσίευμα από την ιστοσελίδα της ΚΣΟΤ (Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης) για τον διορισμό του Χριστόφορου Χριστοφή

http://www.press-gr.com/2019/11/blog-post_790.html