16 Απρ 2020

Το ξεσκισαν το αθλημα.....Τουριστική προβολή: Ρύθμιση-σκάνδαλο για απευθείας αναθέσεις υπ.Τουρισμού, ΕΟΤ, περιφερειών & δήμων (ΦΕΚ)

Για «ρύθμιση-σκάνδαλο στην τελευταία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου», με πρωτοφανή διάταξη για απευθείας αναθέσεις χωρίς πλαφόν δαπάνης σε μόνο μία εταιρεία, κάνει λόγο σε ..
πρωτοσέλιδό της η «Εφημερίδα των Συντακτών». Όπως τονίζει «υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, Περιφέρειες, Δήμοι θα είναι αποκλειστικοί «πελάτες» θυγατρικής του ΣΕΤΕ», ενώ «στο όνομα της πανδημίας, μεθοδεύονται η απαξίωση και η ουσιαστική ιδιωτικοποίηση του ΕΟΤ».
Άρθρο εξηκοστό ένατο
Δράσεις προβολής για την αποκατάσταση
της εικόνας της Ελλάδας
Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος
διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και πάντως για
χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει την

31η Αυγούστου 2020, το Υπουργείο Τουρισμού, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) α΄ και β΄ βαθμού,
συμπεριλαμβανομένων των αναπτυξιακών εταιρειών
αυτών, δύνανται να συνάπτουν συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με την εταιρεία με την επωνυμία
«MARKETING GREECE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ» και τον διακριτικό
τίτλο «Marketing Greece A.E.» με απευθείας ανάθεση και,

πάντως, τηρούμενης κανονικά της διαδικασίας ανάρτησης στη Διαύγεια, ανεξαρτήτως της αξίας της σύμβασης,
κατά παρέκκλιση της κείμενης εθνικής νομοθεσίας περί
δημοσίων συμβάσεων, υπό την προϋπόθεση ότι οι ανωτέρω συμβάσεις μετά από τη σύναψή τους θα υποβληθούν στο Ελεγκτικό Συνέδριο για κατά προτεραιότητα
έγκριση, εφόσον αυτό απαιτείται από τις γενικές διατάξεις. Οι συμβάσεις αφορούν αποκλειστικά στην υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων προβολής, διαφήμισης,
προώθησης, επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων στην
Ελλάδα και το εξωτερικό, τόσο της χώρας συνολικά, όσο

και μεμονωμένων περιοχών της, με στόχο την άμεση
αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών στον ελληνικό
τουρισμό από τη διασπορά του κορωνοϊού COVID-19,
με παράλληλη ενίσχυση της εικόνας της χώρας και της

τουριστικής αγοράς.