Στις 30/4/2020 ο Σύλλογος Ευζώνων Προεδρικής Φρουράς
έστειλε στον κ. Βαθυά, αρχισυντάκτη εφημερίδας «Καθημερινή» και στον κ. Στέφανο Κασιμάτη
κείμενο με θέμα
«Επιστολή διαμαρτυρίας για το άρθρο της 24ης Απριλίου 2020 με τίτλο ...
«Ταλιμπάν με μολότοφ;» του Στέφανου Κασιμάτη»έστειλε στον κ. Βαθυά, αρχισυντάκτη εφημερίδας «Καθημερινή» και στον κ. Στέφανο Κασιμάτη
κείμενο με θέμα
«Επιστολή διαμαρτυρίας για το άρθρο της 24ης Απριλίου 2020 με τίτλο ...
Η ίδια επιστολή κοινοποιήθηκε στο Στρατιωτικό Γραφείο της Προεδρίας της Δημοκρατίας.
Η επιστολή μας δημοσιεύθηκε αυτούσια στο σημερινό φύλλο της "Καθημερινής" της 2ας Μαΐου με μορφή άρθρου με τίτλο
"Η Φρουρά της Ελληνικής Προεδρίας της Δημοκρατίας"
Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής:
Αξιότιμοι κε. Βαθυά και κε. Κασιμάτη,
Κατ’ αρχήν και λόγω των ημερών, να ευχηθούμε Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.
Ο Σύλλογος Ευζώνων Προεδρικής Φρουράς ιδρύθηκε το 2015 με σκοπό την προαγωγή του ευζωνικού ήθους. Το σύνολο των δράσεων του Συλλόγου εδράζεται ουσιαστικά σε τρεις άξονες. Τον ιστορικό, τον κοινωνικό και τον ευζωνικό. Πολλές φορές, οι δράσεις του Συλλόγου εμπίπτουν σε περισσότερους από έναν από τους προαναφερθέντες άξονες. Τα τακτικά μέλη του Συλλόγου είναι Εύζωνοι οι οποίοι υπηρέτησαν τη θητεία τους στο λόχο Ευζώνων της Προεδρικής Φρουράς.
Αφορμή για την παρούσα επιστολή αποτελεί το άρθρο του κ. Κασιμάτη, με τίτλο «Ταλιμπάν με μολότοφ;» της 24ης Απριλίου 2020. Θα αναφερθούμε μονάχα στο κομμάτι του άρθρου που αφορά στους Ευζώνους και στην Προεδρική Φρουρά. Ένα κομμάτι στο οποίο από την επικεφαλίδα του κιόλας (Στους τσολιάδες) ξεκινάει προσπάθεια απομείωσης των Ευζώνων. Η αναφορά τους ως τσολιάδες αντί για Ευζώνους δηλώνει εξόφθαλμα ένα από δύο ενδεχόμενα. Το πρώτο είναι ότι ο αρθρογράφος δε γνωρίζει την ετυμολογία της λέξης «τσολιάς» σε συνδυασμό μάλλον με το ότι δεν έχει ακούσει ποτέ να χρησιμοποιείται η λέξη «Εύζωνος» ή «Εύζωνας». Το δεύτερο είναι ότι γνωρίζει πολύ καλά την προέλευση της λέξης και κάνει χρήση αυτής, ακριβώς για να υποβιβάσει τους Ευζώνους και τη Φρουρά στο επίπεδο στο οποίο έχει το σύνολο του συλλογισμού του στο εν λόγω άρθρο. Τείνουμε, καλόπιστα να θεωρούμε το δεύτερο ενδεχόμενο περισσότερο πιθανό.
Η Προεδρική Φρουρά πράγματι, όπως αναφέρει ο αρθρογράφος, δεν είναι μία οποιαδήποτε Φρουρά. Είναι η Φρουρά της Ελληνικής Προεδρίας της Δημοκρατίας. Όπως κάθε Φρουρά σε κάθε Κράτος στον πλανήτη το οποίο διαθέτει μία, είναι μοναδική, ανεξαρτήτως του τίτλου που έχει. Η ενδυμασία της Προεδρικής Φρουράς δανείζεται στοιχεία από τη λαογραφία και την Παράδοση του κάθε τόπου και αποτίει φόρο τιμής στο παρελθόν της χώρας και στις θυσίες του λαού της.
Η άγνοια του αρθρογράφου σχετικά με τις στολές της Προεδρικής Φρουράς καθίσταται σαφής καθώς γίνεται λόγος για μόνο ΜΙΑ από τις στολές της Φρουράς. Την επίσημη Ευζωνική στολή ή αλλιώς τα «Λευκά». Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι υπάρχουν άλλες εφτά στολές της ΠΦ και καμία από αυτές δεν περιλαμβάνει καλσόν. Τρεις από αυτές όμως περιλαμβάνουν λευκές μάλλινες κάλτσες. Οι κάλτσες αυτές, είναι γνωστές στην κοινή καθομιλουμένη των ηπειρωτικών περιοχών της Ελλάδας ως βλαχόκαλτσες. Και είναι γνωστές με την ονομασία αυτή από πολύ πριν την Επανάσταση του ’21. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος να αντικατασταθεί η λευκή κάλτσα στη στολή των Ευζώνων με κάποιο καλσόν, διχτυωτό ή μη, προς τέρψη αφενός της ανοησίας αφετέρου της άγνοιας για την προέλευση των στοιχείων της ευζωνικής φορεσιάς του οποιουδήποτε φαντάζεται κάτι τέτοιο. Όσον αφορά τη φουστανέλα, την οποία ο αρθρογράφος ανούσια κι ανερυθρίαστα στηλιτεύει σας πληροφορούμε ότι αποτελεί μετεξέλιξη του αρχαιοελληνικού χιτώνα. Είναι ένδυμα που φοριόταν καθ’ όλη την τουρκοκρατία, με τις κατά τόπους παραλλαγές και τροποποιήσεις σε μήκος και σχέδιο που επέτασσαν τα τοπικά ήθη, στα περισσότερα κράτη της βαλκανικής από τον άρρενα πληθυσμό. Από το περιεχόμενο του περί ου ο λόγος ατυχούς δημοσιεύματος φαίνεται πως ο αρθρογράφος του πλέον της άγνοιας του για τις ιστορικές καταβολές του εν λόγω ενδύματος επιδεικνύει κενολογία στη γραφή του αποτυπώνοντας την αβασάνιστη κρίση του και την καταγέλαστη αισθητική του. Μας λυπεί αυτό για την εφημερίδα σας και τη φιλοξενία της προχειρογραφίας του εν λόγω άρθρου.
Όσον αφορά στα τσαρούχια και στα περί αυτών, τουλάχιστον ατυχή, σχόλια, μπορούμε να αντιληφθούμε μία υποβόσκουσα διάθεση κριτικής πρόσφατων στιλιστικών επιλογών της ΠτΔ. Αυτή η διάθεση είναι εμφανής και διάχυτη σε όλο το κομμάτι του άρθρου που αφορά την νέα ΠτΔ. Ο αρθρογράφος, όμως, έχει μετατρέψει την τρίχα σε τριχιά, προσβάλλοντας κατάφορα, ένα αμιγώς, διεθνώς αναγνωρίσιμο σύμβολο του Ελληνισμού! Τα τσαρούχια, λοιπόν, αποτελούν υπόδημα, το οποίο, εκτός από τους άνδρες της Φρουράς, φορούσαν και τα μάχιμα συντάγματα ευζώνων του ΕΣ μέχρι τη συνθηκολόγηση με τις δυνάμεις του Άξονα το 1941. Οι ποταμοί αίματος που έχουν χυθεί για να μπορούμε εμείς σήμερα να είμαστε ελεύθεροι και να εκφράζουμε τις απόψεις μας, καθιστούν τουλάχιστον προσβλητική την έκφραση εμπαθούς και αβασάνιστης για την περιβολή των Ευζώνων που θυσίασαν το αγαθό της ζωής τους χάριν της ελευθερίας και πολιτισμικής προαγωγής των επερχόμενων γενεών των Ελλήνων. Η κρινόμενη αρθρογραφία στην εφημερίδα σας ούτε προάγει σε κάτι τους αναγνώστες ούτε μπορεί να θεωρηθεί ανεκτή στο πλαίσιο της ελευθερίας του λόγου, τουλάχιστον του συγκροτημένου δημοσιογραφικού και με ερείσματα ισχυρισμών κι επιχειρημάτων, όπως εύλογα αναμένει κανείς από τα δημοσιεύματα της εφημερίδας σας.
Το τσαρούχι είναι απλά δέρμα (βακέτα και μη), μαλλί και μέταλλο, ενωμένα με κάποιες τεχνικές μεταξύ τους. Δεν είναι αυτά τα οποία το ατυχές δημοσίευμα προβάλλει, αλλά κατά τον τρόπο της προβολής αυτών στο εν λόγω δημοσίευμα προσβάλλεται το σύνολο των υπηρετούντων στην ΠΦ, των νέων υπηρετούντων και υπηρετήσαντων σ’ αυτήν, των συνεχιστών της παράδοσης της ΠΦ στο πρόσωπο της οποίας τιμώνται διαχρονικές αξίες και θυσίες του Ελληνισμού. Προσβάλλονται από την επιδερμική αρθρογραφία που φιλοξενήσατε στην εφημερίδα σας η μνήμη του Σπύρου Θωμά και η τιμή και υπόληψη όλων εκείνων των νέων ανθρώπων—παιδιά της πατρίδας είναι αυτά—που κλήθηκαν δια της στρατιωτικής τους θητείας, ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στρατιωτική μονάδα των ΕΔ να ενσαρκώσουν στο σύντομο χρονικό διάστημα διάρκειας της θητείας αυτής, τους θεματοφύλακες των αγώνων των Ελλήνων για ελευθερία, ανεξαρτησία δημοκρατία και αυτοδιάθεση.
Στην αβάσιμη υπόθεση του αρθρογράφου ότι η στολή δε μπορεί να γίνει περισσότερο γελοία, μπορούμε με ευκολία να αντικρούσουμε ότι η αρθρογραφία δημοσίως μπορεί, αν θέλει ο αρθρογράφος της, να γίνει περισσότερο γελοία, αλλά, ίσως, αξίζει τον κόπο να πρυτανεύσει η σκέψη ότι στη γελοιότητα μπορεί να μπει «φρένο» οσάκις η δημοσιογραφία αρύεται των αρχών του κώδικα δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος.
Διάφοροι οίκοι μόδας, τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού, έχουν αντλήσει έμπνευση από τους Ευζώνους και τη στολή τους, μέσα από τις δημιουργίες τους, όμως, έχουν σεβαστεί τόσο την εικόνα των Ευζώνων όσο και τους συμβολισμούς που τη συνοδεύουν. Κάτι που μέσα στη βιτριολική του διάθεση για υποβιβασμό του θεσμού και της Ιστορίας των Ευζώνων, ο αρθρογράφος δε μπόρεσε (ή δε θέλησε) να κάνει. Στην άσκοπη φλυαρία περί άφυλων καταστάσεων, νέων τάσεων μόδας κλπ. δε θα σταθούμε καθόλου καθώς ο καθένας μπορεί να δει ότι αυτά δεν αποτελούν παρά την ασυνάρτητη έκφραση λόγου που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα και την ιστορική παράδοση των Ευζώνων και της ενδυμασίας τους.
Θεωρούμε το συγκεκριμένο άρθρο- τονίζουμε ξανά, στο κομμάτι που αφορά τους Ευζώνους και την επίσκεψη της ΠτΔ- περισσότερο κακόβουλο παρά ενημερωτικό. Ο αρθρογράφος του αγνόησε βασικές αρχές του λειτουργήματος του στο δημοσιογραφικό του ρόλο, μπερδεύοντας ειδήσεις, προσωπική αισθητική, αβάσιμες απόψεις και ανούσιες πεποιθήσεις είτε δικές του είτε άλλων—δεν εξηγεί ποιων.
Δικαιούμαστε, ως άμεσα θιγέντες, να αιτηθούμε μια συγγνώμη για το ατυχές δημοσίευμα που φιλοξενήθηκε στην εφημερίδα σας. Ζητάμε, επίσης, από την εφημερίδα σας να φιλοξενήσει τον αντίλογο που εκφράζουμε προς το κρινόμενο άρθρο δι’ αυτής της επιστολής ενώπιον σας, και θα ήταν ευχής έργον ως ένδειξη τουλάχιστον σεβασμού των αρχών του κώδικα της δημοσιογραφικής δεοντολογίας να υπάρξει χωρίς χρονοτριβή, με ανάλογη παρουσίαση στην εφημερίδα σας η επανόρθωση των ατυχώς γραφέντων. Εν κατακλείδι σας πληροφορούμε ότι εφόσον το επιθυμείτε εσείς ως διευθυντής ή/και ο αρθρογράφος σας είμαστε διατεθειμένοι να σας παρέχουμε οποιαδήποτε πληροφόρηση περί τους Ευζώνους ή/και την ενδυμασία τους για τη δημοσιοποίηση της αλήθειας χωρίς αλλοίωση ή παραποίηση των πραγματικών, ιστορικών, δεδομένων για αυτούς.
Κατ’ αρχήν και λόγω των ημερών, να ευχηθούμε Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.
Ο Σύλλογος Ευζώνων Προεδρικής Φρουράς ιδρύθηκε το 2015 με σκοπό την προαγωγή του ευζωνικού ήθους. Το σύνολο των δράσεων του Συλλόγου εδράζεται ουσιαστικά σε τρεις άξονες. Τον ιστορικό, τον κοινωνικό και τον ευζωνικό. Πολλές φορές, οι δράσεις του Συλλόγου εμπίπτουν σε περισσότερους από έναν από τους προαναφερθέντες άξονες. Τα τακτικά μέλη του Συλλόγου είναι Εύζωνοι οι οποίοι υπηρέτησαν τη θητεία τους στο λόχο Ευζώνων της Προεδρικής Φρουράς.
Αφορμή για την παρούσα επιστολή αποτελεί το άρθρο του κ. Κασιμάτη, με τίτλο «Ταλιμπάν με μολότοφ;» της 24ης Απριλίου 2020. Θα αναφερθούμε μονάχα στο κομμάτι του άρθρου που αφορά στους Ευζώνους και στην Προεδρική Φρουρά. Ένα κομμάτι στο οποίο από την επικεφαλίδα του κιόλας (Στους τσολιάδες) ξεκινάει προσπάθεια απομείωσης των Ευζώνων. Η αναφορά τους ως τσολιάδες αντί για Ευζώνους δηλώνει εξόφθαλμα ένα από δύο ενδεχόμενα. Το πρώτο είναι ότι ο αρθρογράφος δε γνωρίζει την ετυμολογία της λέξης «τσολιάς» σε συνδυασμό μάλλον με το ότι δεν έχει ακούσει ποτέ να χρησιμοποιείται η λέξη «Εύζωνος» ή «Εύζωνας». Το δεύτερο είναι ότι γνωρίζει πολύ καλά την προέλευση της λέξης και κάνει χρήση αυτής, ακριβώς για να υποβιβάσει τους Ευζώνους και τη Φρουρά στο επίπεδο στο οποίο έχει το σύνολο του συλλογισμού του στο εν λόγω άρθρο. Τείνουμε, καλόπιστα να θεωρούμε το δεύτερο ενδεχόμενο περισσότερο πιθανό.
Η Προεδρική Φρουρά πράγματι, όπως αναφέρει ο αρθρογράφος, δεν είναι μία οποιαδήποτε Φρουρά. Είναι η Φρουρά της Ελληνικής Προεδρίας της Δημοκρατίας. Όπως κάθε Φρουρά σε κάθε Κράτος στον πλανήτη το οποίο διαθέτει μία, είναι μοναδική, ανεξαρτήτως του τίτλου που έχει. Η ενδυμασία της Προεδρικής Φρουράς δανείζεται στοιχεία από τη λαογραφία και την Παράδοση του κάθε τόπου και αποτίει φόρο τιμής στο παρελθόν της χώρας και στις θυσίες του λαού της.
Η άγνοια του αρθρογράφου σχετικά με τις στολές της Προεδρικής Φρουράς καθίσταται σαφής καθώς γίνεται λόγος για μόνο ΜΙΑ από τις στολές της Φρουράς. Την επίσημη Ευζωνική στολή ή αλλιώς τα «Λευκά». Θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι υπάρχουν άλλες εφτά στολές της ΠΦ και καμία από αυτές δεν περιλαμβάνει καλσόν. Τρεις από αυτές όμως περιλαμβάνουν λευκές μάλλινες κάλτσες. Οι κάλτσες αυτές, είναι γνωστές στην κοινή καθομιλουμένη των ηπειρωτικών περιοχών της Ελλάδας ως βλαχόκαλτσες. Και είναι γνωστές με την ονομασία αυτή από πολύ πριν την Επανάσταση του ’21. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος να αντικατασταθεί η λευκή κάλτσα στη στολή των Ευζώνων με κάποιο καλσόν, διχτυωτό ή μη, προς τέρψη αφενός της ανοησίας αφετέρου της άγνοιας για την προέλευση των στοιχείων της ευζωνικής φορεσιάς του οποιουδήποτε φαντάζεται κάτι τέτοιο. Όσον αφορά τη φουστανέλα, την οποία ο αρθρογράφος ανούσια κι ανερυθρίαστα στηλιτεύει σας πληροφορούμε ότι αποτελεί μετεξέλιξη του αρχαιοελληνικού χιτώνα. Είναι ένδυμα που φοριόταν καθ’ όλη την τουρκοκρατία, με τις κατά τόπους παραλλαγές και τροποποιήσεις σε μήκος και σχέδιο που επέτασσαν τα τοπικά ήθη, στα περισσότερα κράτη της βαλκανικής από τον άρρενα πληθυσμό. Από το περιεχόμενο του περί ου ο λόγος ατυχούς δημοσιεύματος φαίνεται πως ο αρθρογράφος του πλέον της άγνοιας του για τις ιστορικές καταβολές του εν λόγω ενδύματος επιδεικνύει κενολογία στη γραφή του αποτυπώνοντας την αβασάνιστη κρίση του και την καταγέλαστη αισθητική του. Μας λυπεί αυτό για την εφημερίδα σας και τη φιλοξενία της προχειρογραφίας του εν λόγω άρθρου.
Όσον αφορά στα τσαρούχια και στα περί αυτών, τουλάχιστον ατυχή, σχόλια, μπορούμε να αντιληφθούμε μία υποβόσκουσα διάθεση κριτικής πρόσφατων στιλιστικών επιλογών της ΠτΔ. Αυτή η διάθεση είναι εμφανής και διάχυτη σε όλο το κομμάτι του άρθρου που αφορά την νέα ΠτΔ. Ο αρθρογράφος, όμως, έχει μετατρέψει την τρίχα σε τριχιά, προσβάλλοντας κατάφορα, ένα αμιγώς, διεθνώς αναγνωρίσιμο σύμβολο του Ελληνισμού! Τα τσαρούχια, λοιπόν, αποτελούν υπόδημα, το οποίο, εκτός από τους άνδρες της Φρουράς, φορούσαν και τα μάχιμα συντάγματα ευζώνων του ΕΣ μέχρι τη συνθηκολόγηση με τις δυνάμεις του Άξονα το 1941. Οι ποταμοί αίματος που έχουν χυθεί για να μπορούμε εμείς σήμερα να είμαστε ελεύθεροι και να εκφράζουμε τις απόψεις μας, καθιστούν τουλάχιστον προσβλητική την έκφραση εμπαθούς και αβασάνιστης για την περιβολή των Ευζώνων που θυσίασαν το αγαθό της ζωής τους χάριν της ελευθερίας και πολιτισμικής προαγωγής των επερχόμενων γενεών των Ελλήνων. Η κρινόμενη αρθρογραφία στην εφημερίδα σας ούτε προάγει σε κάτι τους αναγνώστες ούτε μπορεί να θεωρηθεί ανεκτή στο πλαίσιο της ελευθερίας του λόγου, τουλάχιστον του συγκροτημένου δημοσιογραφικού και με ερείσματα ισχυρισμών κι επιχειρημάτων, όπως εύλογα αναμένει κανείς από τα δημοσιεύματα της εφημερίδας σας.
Το τσαρούχι είναι απλά δέρμα (βακέτα και μη), μαλλί και μέταλλο, ενωμένα με κάποιες τεχνικές μεταξύ τους. Δεν είναι αυτά τα οποία το ατυχές δημοσίευμα προβάλλει, αλλά κατά τον τρόπο της προβολής αυτών στο εν λόγω δημοσίευμα προσβάλλεται το σύνολο των υπηρετούντων στην ΠΦ, των νέων υπηρετούντων και υπηρετήσαντων σ’ αυτήν, των συνεχιστών της παράδοσης της ΠΦ στο πρόσωπο της οποίας τιμώνται διαχρονικές αξίες και θυσίες του Ελληνισμού. Προσβάλλονται από την επιδερμική αρθρογραφία που φιλοξενήσατε στην εφημερίδα σας η μνήμη του Σπύρου Θωμά και η τιμή και υπόληψη όλων εκείνων των νέων ανθρώπων—παιδιά της πατρίδας είναι αυτά—που κλήθηκαν δια της στρατιωτικής τους θητείας, ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στρατιωτική μονάδα των ΕΔ να ενσαρκώσουν στο σύντομο χρονικό διάστημα διάρκειας της θητείας αυτής, τους θεματοφύλακες των αγώνων των Ελλήνων για ελευθερία, ανεξαρτησία δημοκρατία και αυτοδιάθεση.
Στην αβάσιμη υπόθεση του αρθρογράφου ότι η στολή δε μπορεί να γίνει περισσότερο γελοία, μπορούμε με ευκολία να αντικρούσουμε ότι η αρθρογραφία δημοσίως μπορεί, αν θέλει ο αρθρογράφος της, να γίνει περισσότερο γελοία, αλλά, ίσως, αξίζει τον κόπο να πρυτανεύσει η σκέψη ότι στη γελοιότητα μπορεί να μπει «φρένο» οσάκις η δημοσιογραφία αρύεται των αρχών του κώδικα δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος.
Διάφοροι οίκοι μόδας, τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού, έχουν αντλήσει έμπνευση από τους Ευζώνους και τη στολή τους, μέσα από τις δημιουργίες τους, όμως, έχουν σεβαστεί τόσο την εικόνα των Ευζώνων όσο και τους συμβολισμούς που τη συνοδεύουν. Κάτι που μέσα στη βιτριολική του διάθεση για υποβιβασμό του θεσμού και της Ιστορίας των Ευζώνων, ο αρθρογράφος δε μπόρεσε (ή δε θέλησε) να κάνει. Στην άσκοπη φλυαρία περί άφυλων καταστάσεων, νέων τάσεων μόδας κλπ. δε θα σταθούμε καθόλου καθώς ο καθένας μπορεί να δει ότι αυτά δεν αποτελούν παρά την ασυνάρτητη έκφραση λόγου που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα και την ιστορική παράδοση των Ευζώνων και της ενδυμασίας τους.
Θεωρούμε το συγκεκριμένο άρθρο- τονίζουμε ξανά, στο κομμάτι που αφορά τους Ευζώνους και την επίσκεψη της ΠτΔ- περισσότερο κακόβουλο παρά ενημερωτικό. Ο αρθρογράφος του αγνόησε βασικές αρχές του λειτουργήματος του στο δημοσιογραφικό του ρόλο, μπερδεύοντας ειδήσεις, προσωπική αισθητική, αβάσιμες απόψεις και ανούσιες πεποιθήσεις είτε δικές του είτε άλλων—δεν εξηγεί ποιων.
Δικαιούμαστε, ως άμεσα θιγέντες, να αιτηθούμε μια συγγνώμη για το ατυχές δημοσίευμα που φιλοξενήθηκε στην εφημερίδα σας. Ζητάμε, επίσης, από την εφημερίδα σας να φιλοξενήσει τον αντίλογο που εκφράζουμε προς το κρινόμενο άρθρο δι’ αυτής της επιστολής ενώπιον σας, και θα ήταν ευχής έργον ως ένδειξη τουλάχιστον σεβασμού των αρχών του κώδικα της δημοσιογραφικής δεοντολογίας να υπάρξει χωρίς χρονοτριβή, με ανάλογη παρουσίαση στην εφημερίδα σας η επανόρθωση των ατυχώς γραφέντων. Εν κατακλείδι σας πληροφορούμε ότι εφόσον το επιθυμείτε εσείς ως διευθυντής ή/και ο αρθρογράφος σας είμαστε διατεθειμένοι να σας παρέχουμε οποιαδήποτε πληροφόρηση περί τους Ευζώνους ή/και την ενδυμασία τους για τη δημοσιοποίηση της αλήθειας χωρίς αλλοίωση ή παραποίηση των πραγματικών, ιστορικών, δεδομένων για αυτούς.
Με τιμή,
Γαβριλάκης Νικόλαος MSc DIC BSc
Πρόεδρος ΔΣ Συλλόγου Ευζώνων Προεδρικής Φρουράς
Γαβριλάκης Νικόλαος MSc DIC BSc
Πρόεδρος ΔΣ Συλλόγου Ευζώνων Προεδρικής Φρουράς