Φαίνεται πως στη ΔΕΗ οι διοικήσεις αλλάζουν, αλλά η δράση διάφορων κυκλωμάτων του παρασκηνίου συνεχίζεται χωρίς αναταράξεις!
Πώς αλλιώς μπορούν να εξηγηθούν όσα συμβαίνουν στον εν εξελίξει ...
διαγωνισμό της επιχείρησης για τη μεταφορά καυσίμων σε μονάδες και υποσταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που λειτουργούν σε διάφορα νησιά του Αιγαίου;
Αρκετοί θα περίμεναν πως στον συγκεκριμένο διαγωνισμό θα συμμετείχαν επιχειρήσεις οι οποίες έχουν τουλάχιστον τα τυπικά προσόντα, αλλά και τις δυνατότητες να ολοκληρώσουν το δύσκολο έργο που αφορά η προκήρυξη. Γι’ αυτό τον λόγο δεν θεωρείται λογικό να εξεταστεί ο φάκελος εταιρίας που δεν διαθέτει πλοίο μεταφοράς καυσίμων τη στιγμή που γίνεται ο διαγωνισμός! Δηλαδή, πότε θα το αποκτήσει; Αφού κερδίσει τον διαγωνισμό;
Ήδη στην αγορά κυκλοφορεί πως κάποια στελέχη της ΔΕΗ, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα και μόνο, καλοβλέπουν μια προσφορά εταιρίας που δεν διαθέτει καν δικό της πλοίο και λέει ότι θα αγοράσει ένα, εάν και εφόσον κερδίσει τον διαγωνισμό. Η ίδια εταιρία ακούγεται πως πρόκειται να συμμετάσχει με πλοίο τουρκικής πλοιοκτησίας και με τουρκική σημαία.
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε η διοίκηση της ΔΕΗ, που ευαγγελίζεται τη διαφάνεια και την αξιοκρατία, θα είναι παντελώς εκτεθειμένη και για εθνικούς λόγους.
Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, θα συμβεί το εξής: Ο τυχερός που θα κερδίσει τον διαγωνισμό θα πάρει το συμβόλαιο της ΔΕΗ, θα πάει στην τράπεζα και με το συμβόλαιο αυτό θα πάρει δάνειο και μετά θα αγοράσει το πλοίο. Αν, μάλιστα, εφαρμοστεί η ίδια μέθοδος σε δυο τρεις άλλους διαγωνισμούς, τότε ο τυχερός επιχειρηματίας θα μετατραπεί σε εφοπλιστή χωρίς κόπο και, κυρίως, με τα λεφτά των άλλων, δηλαδή των φορολογουμένων που στηρίζουν τόσα χρόνια τη ΔΕΗ.
Η αγορά γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα. Θα τα μάθουν, άραγε, εγκαίρως η διοίκηση της ΔΕΗ αλλά και η κυβέρνηση, ώστε να ξαναδούν το θέμα όσο είναι νωρίς και να αποφευχθεί ένα εκκολαπτόμενο σκάνδαλο, που «μυρίζει» εισαγγελέα; Κυρίως για να βάλουν στη θέση τους τους επιτηδείους του παρασκηνίου.
πηγή: dimokratianews.gr
Πώς αλλιώς μπορούν να εξηγηθούν όσα συμβαίνουν στον εν εξελίξει ...
διαγωνισμό της επιχείρησης για τη μεταφορά καυσίμων σε μονάδες και υποσταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που λειτουργούν σε διάφορα νησιά του Αιγαίου;
Αρκετοί θα περίμεναν πως στον συγκεκριμένο διαγωνισμό θα συμμετείχαν επιχειρήσεις οι οποίες έχουν τουλάχιστον τα τυπικά προσόντα, αλλά και τις δυνατότητες να ολοκληρώσουν το δύσκολο έργο που αφορά η προκήρυξη. Γι’ αυτό τον λόγο δεν θεωρείται λογικό να εξεταστεί ο φάκελος εταιρίας που δεν διαθέτει πλοίο μεταφοράς καυσίμων τη στιγμή που γίνεται ο διαγωνισμός! Δηλαδή, πότε θα το αποκτήσει; Αφού κερδίσει τον διαγωνισμό;
Ήδη στην αγορά κυκλοφορεί πως κάποια στελέχη της ΔΕΗ, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα και μόνο, καλοβλέπουν μια προσφορά εταιρίας που δεν διαθέτει καν δικό της πλοίο και λέει ότι θα αγοράσει ένα, εάν και εφόσον κερδίσει τον διαγωνισμό. Η ίδια εταιρία ακούγεται πως πρόκειται να συμμετάσχει με πλοίο τουρκικής πλοιοκτησίας και με τουρκική σημαία.
Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε η διοίκηση της ΔΕΗ, που ευαγγελίζεται τη διαφάνεια και την αξιοκρατία, θα είναι παντελώς εκτεθειμένη και για εθνικούς λόγους.
Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, θα συμβεί το εξής: Ο τυχερός που θα κερδίσει τον διαγωνισμό θα πάρει το συμβόλαιο της ΔΕΗ, θα πάει στην τράπεζα και με το συμβόλαιο αυτό θα πάρει δάνειο και μετά θα αγοράσει το πλοίο. Αν, μάλιστα, εφαρμοστεί η ίδια μέθοδος σε δυο τρεις άλλους διαγωνισμούς, τότε ο τυχερός επιχειρηματίας θα μετατραπεί σε εφοπλιστή χωρίς κόπο και, κυρίως, με τα λεφτά των άλλων, δηλαδή των φορολογουμένων που στηρίζουν τόσα χρόνια τη ΔΕΗ.
Η αγορά γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα. Θα τα μάθουν, άραγε, εγκαίρως η διοίκηση της ΔΕΗ αλλά και η κυβέρνηση, ώστε να ξαναδούν το θέμα όσο είναι νωρίς και να αποφευχθεί ένα εκκολαπτόμενο σκάνδαλο, που «μυρίζει» εισαγγελέα; Κυρίως για να βάλουν στη θέση τους τους επιτηδείους του παρασκηνίου.
πηγή: dimokratianews.gr