20 Ιουν 2020

Μάριος Αθανασίου: Συγκλονιστική εξομολόγηση για τον πατέρα του – «Δεν γνωρίζω ούτε που βρίσκεται» [vid]

Ο Μάριος Αθανασίου ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Αυτός και ο άλλος» της Δημόσιας Τηλεόρασης,  το βράδυ της Παρασκευής. Ο αγαπημένος ηθοποιός έκανε μια συγκινητική αποκάλυψη για την σχέση με τον πατέρα του.
Πιο συγκεκριμένα, ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε για την πρώτη τους γνωριμία σε ηλικία 13 ετών.
«Με τον πατέρα μου γνωριζόμαστε όταν ήμουν 13. Δημιουργείται ένα μεγάλο κενό πάλι από επιλογή δική μου, στα πλαίσια της οργής και του θυμού, έχει περάσει πάρα πολύς καιρός πια. Δεν γνωρίζω ούτε που βρίσκεται ο άνθρωπος, τι κάνει».
Στη συνέχεια, ο ηθοποιός θυμήθηκε με χαμόγελο την πρώτη φορά που συναντήθηκε με τον πατέρα του και την μοιράστηκε με το τηλεοπτικό κοινό. «Είμαι με μια φίλη μου και πάω στο στρατό. Ψάχνω να βρω ένα μέρος να πάω. Οδηγούμε, ανοίγω το παράθυρο και κορνάρω σε ένα ταξί. Λέω, «πως πάμε για περιφερειακό Λυκαβηττού από κάτω» και ενώ μου απαντάει μου λέει, «ωχ Μάριε»! Λέω και γω τι γίνεται και πιάσαμε κουβέντα για το στρατό μου και το ταξί του. Κλείνω το παράθυρο, μου λέει η κοπέλα αν τον ξέρω τον κύριο και της απαντάω, «ναι, πατέρας μου είναι».
Ο αγαπημένος ηθοποιός όμως αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της προσωπικής του ζωής αλλα και τρόπο που αντιμετωπίζει τον γάμο, τη σχέση του με τις εκδιδόμενες γυναίκες, αλλά και για μια δυσάρεστη εμπειρία που είχε με φανατική θαυμάστριά του.
Ο αγαπημένος ηθοποιός όμως αποκάλυψε άγνωστες πτυχές της προσωπικής του ζωής τον τρόπο που αντιμετωπίζει τον γάμο, για μια δυσάρεστη εμπειρία που είχε με φανατική θαυμάστρια του αλλά και τη σχέση του με τις εκδιδόμενες γυναίκες:
«Έχω μια ευαισθησία και νοιάζομαι ιδιαίτερα για αυτούς τους ανθρώπους. Πιτσιρικάς, όταν ερχόμασταν σε επαφή με αυτό τον χώρο, ήμουν ο μόνος που δεν διασκέδαζα. Πάντα ασχολούμουν με την προσωπική εμπειρία της γυναίκας. Συζητούσα μαζί της. Ήθελα να μάθω την ιστορία πίσω από τη ζωή τους».
«Ποτέ δεν είχα εξτρίμ αντιδράσεις», δήλωσε ο Μάριος Αθανασίου για εκδηλώσεις από θαυμάστριες, πέρα από ένα περιστατικό για το οποίο αναγκάστηκε να απευθυνθεί στη Δίωξη για βοήθεια.
https://www.flash.gr/