![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj1PkqKuheoXBi4c1mn6Zrxs9cl8bDgZJVFMiNmNS0leGFKlWoWsxaHW7qrmd6Do3zmxPvUWM0d2Ow4a2xVSjipyTXX0VZtlFxGSmj6ikpQu842vvJBmibVQKIJp2BPcKXV6zTi3Opu9L8/s320/amfitheatro_medium.jpg)
Στον αντίποδα, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ φάσκει κι αντιφάσκει σε καθημερινή βάση. Διότι από τη μία, εξισώνει τα κολλέγια (πλήρως) με τα δημόσια ελληνικά πανεπιστήμια, ενώ βάζει τους αποφοίτους ΙΕΚ στο πανεπιστήμιο κι από την άλλη, προτίθεται να θεσπίσει ξανά τη βάση του 10 στις πανελλαδικές σε συναφή μαθήματα για τις σχολές επιλογής των υποψηφίων, προκαλώντας σύγχυση στην κοινωνία συλλήβδην.
Το Υπουργείο Παιδείας είναι πλέον ξεκάθαρο πώς λειτουργεί χωρίς στρατηγική και πυξίδα σε μια σειρά απο φλέγοντα εκπαιδευτικά ζητήματα αναστατώνοντας μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς. Κλείνοντας με αυτές τις σκέψεις αγαπητοί φίλοι, τα ευχολόγια και τα ωραία λόγια μπορεί να αρκούν κάποιες φορές όταν γίνονται πρωτίστως από τη πλευρά της κυβέρνησης, αλλά δεν εφησυχάζουν εντέλει τους πολίτες. Αργά ή γρήγορα λοιπόν, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θα αναμετρηθεί με τη σκληρή πραγματικότητα που η ίδια δημιούργησε στον χώρο της εκπαίδευσης...
Αβραάμ Θ. Λαφαζάνης
alfavita.gr