Νέο φιάσκο του υπουργείου Παιδείας, που έκανε αναβάθμιση του συστήματος χωρίς να ενημερώσει καθηγητές, μαθητές
Μία εβδομάδα μετά το φιάσκο στην τηλεκπαίδευση στα γυμνάσια και τα λύκεια το υπουργείο Παιδείας θέλησε να ταλαιπωρήσει ξανά τη σχολική κοινότητα,
αποφασίζοντας αυτή τη φορά να αναβαθμίσει το σύστημα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας την τελευταία στιγμή, μέσα στο Σαββατοκύριακο.Το αποτέλεσμα ήταν πως αργά το βράδυ της Κυριακής, μεταξύ 12 με 1 τα ξημερώματα, μόλις λίγες ώρες πριν χτυπήσει το διαδικτυακό κουδούνι για τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία και συνεχιστεί η διαδικασία για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, χιλιάδες καθηγητές και μαθητές σε όλη τη χώρα έλαβαν σχετικά μηνύματα για τις αλλαγές που είχαν γίνει στην πλατφόρμα.
Συγκεκριμένα, οι καθηγητές έλαβαν μήνυμα ότι μπορεί να έχουν αλλάξει οι λογαριασμοί τους στην πλατφόρμα Webex. Πρακτικά αυτό σήμαινε ότι μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα (εφόσον είχαν δει το μήνυμα) έπρεπε να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές στον υπολογιστή τους για να είναι έτοιμοι να κάνουν μάθημα το πρωί.
Όσοι εκπαιδευτικοί είχαν την ατυχία να μη δουν την ενημέρωση τη στιγμή που στάλθηκε από το υπουργείο αναγκάστηκαν να κάνουν τις αλλαγές το πρωί, με το σύστημα να μην τους αφήνει, γιατί προφανώς είχε υπερφορτωθεί!
Την ίδια στιγμή, οι γονείς των μαθητών έλαβαν επίσης μηνύματα που είχαν να κάνουν με τους νέους συνδέσμους που έπρεπε να ακολουθήσουν τα παιδιά τους ώστε να έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα. Έτσι, λοιπόν, χθες το πρωί το υπουργείο Παιδείας κατάφερε ακόμα ένα μπλακάουτ στην τηλεκπαίδευση, αφήνοντας πολλούς μαθητές εκτός, καθώς το σύστημα δεν αναγνώριζε τα στοιχεία πρόσβασής τους, διότι δεν είχε γίνει η απαραίτητη ενημέρωσή του με τα νέα δεδομένα.
Την ίδια στιγμή, για γέλια και για κλάματα είναι και τα μαθήματα μέσω της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης που άρχισαν χθες για τους μαθητές του δημοτικού. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός δασκάλου ο οποίος την ώρα που έπρεπε να διδάξει Μαθηματικά στους μαθητές των τάξεων Β’ έως ΣΤ’ εμφανίστηκε στην οθόνη με μια τράπουλα! Μάλιστα, αφού εξήγησε τα σχήματα των τραπουλόχαρτων στα παιδιά, τους ζήτησε να πάρουν κι εκείνα μια τράπουλα, προκειμένου να κάνουν Μαθηματικά, ώστε να δημιουργήσουν ζεύγη αριθμών, αλλά και να κάνουν πράξεις, όπως πρόσθεση.