Το Ελεγκτικό Συνέδριο έκρινε πως δεν απορρίφθηκαν προσφορές με μη νόμιμο τρόπο, ενώ το βασικό «αγκάθι» για την μη έγκριση των συμβάσεων αποτέλεσαν οι αποκλίσεις στις τεχνικές προδιαγραφές των οχημάτων και κυρίως αυτές που αφορούν στην απόκτηση οχημάτων χωρίς ή με ελάχιστα ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, κάτι το οποίο αποτελεί κρίσιμο ζήτημα σε περίοδο πανδημίας.
Εσφαλμένη πληροφόρηση
Από την πλευρά της, η ΟΣΥ, σε ανακοίνωση που εξέδωσε προ ολίγου, κάνει λόγο για «εσφαλμένη πληροφόρηση», προσθέτοντας ότι μπορεί στην μπροσούρα που συνόδευε τα δεσμευτικά έγγραφα στα αρχικά μοντέλα των λεωφορείων τα παράθυρα να εμφανίζονταν ως μη ανοιγοκλειόμενα, αλλά στην εταιρία θα παραδοθούν αφού έχει προηγηθεί η σχετική μεταβολή και θα ανοιγοκλείνουν.
Το θέμα είναι πως παραμένει άγνωστο το πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να συμβεί αυτό, κάτι που σίγουρα δεν ευνοεί την όλη κατάσταση στην Αττική, που εδώ και καιρό βρίσκεται μονίμως στο «κόκκινο», με τα σημερινά καταγεγραμμένα κρούσματα του κορωνοϊού να φτάνουν τα 1.047.