Ακόμα ένα βήμα για την υποθαλάσσια οδική ζεύξη Σαλαμίνας, καθώς κατατέθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου.
Μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τα προεπιλεγέντα σχήματα θα προχωρήσουν στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τη συνέχεια του διαγωνισμού έως τη συμβασιοποίηση του έργου. Το έργο «Μελέτη – Κατασκευή – Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Εργου Μόνιμης Υποθαλάσσιας Οδικής Ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας» θα έχει κατασκευαστική διάρκεια πέντε έτη και προϋπολογισμό 350.000.000 ευρώ.
Η περιβαλλοντική μελέτη του έργου περιλαμβάνει αναλυτικά: 1) το οδικό τμήμα σύνδεσης του Ανισόπεδου Κόμβου του Περάματος με τη λεωφόρο Σχιστού, συνολικού μήκους 4,5 χλμ., ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος, 2) την υποθαλάσσια ζεύξη με οδική σήραγγα μήκους 1 χλμ. από το Πέραμα έως το νησί του Αγίου Γεωργίου και 3) τo οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου έως το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη της.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη, ένα έργο εξαιρετικά περίπλοκο, που έχει πραγματικά περάσει από σαράντα κύματα, έπειτα από πολλά χρόνια μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, με την καθοδήγηση του υπουργού, Κώστα Καραμανλή. Σημείωσε ότι το έργο είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως την ευρύτερη περιοχή του Περάματος αλλά και της Σαλαμίνας. Από τη μια πλευρά, θα αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό το Πέραμα και, από την άλλη, θα αναβαθμίσει την ίδια τη νήσο της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς αυτή.