19 Οκτ 2021

Κιτς...

"Η ελληνική Λούμπεν Μεγαλοαστική Τάξη είναι μια Ψωροκώσταινα που θέλει να την αντιμετωπίζουν ως  Μαρία Αντουανέτα. Αυτή είναι και η τραγωδία της."...
Στη Μαρία Κάλλας, η Λούμπεν Μεγαλοαστική Τάξη της χώρας βλέπει τον εαυτό της. 
Όπως εκείνη κατάφερε, με το μοναδικό ταλέντο της, να γίνει διεθνώς διάσημη στα ευρωπαϊκά σαλόνια, έτσι και η ΛΜΑΤ ασφυκτιά στα όρια της μικρής και καθυστερημένης Ελλάδας γιατί πιστεύει ότι... είναι σαρξ εκ της σαρκός της πολιτισμένης ευρωπαϊκής ελίτ. 
Τιμώντας λοιπόν τη διάσημη σοπράνο, τιμά τον εαυτό της. Ο τρόπος όμως που το κάνει συνιστά μια πρώτης τάξης επιστροφή του απωθημένου. 
Το γυαλιστερό ξόανο στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου αποκαλύπτει ακριβώς αυτό που θέλει η ΛΜΑΤ να κρύψει: ότι παραμένει λούμπεν μέχρι το μεδούλι. Όσο και αν πιθηκίζει τους τρόπους και την αισθητική των ευρωπαϊκών ελίτ. 
Το αποτέλεσμα είναι ένα κωμικοτραγικό κιτς που προκαλεί τη φρίκη και τον σαρκασμό των Ευρωπαίων Κυρίων της. 
Η ελληνική ΛΜΑΤ είναι μια Ψωροκώσταινα που θέλει να την αντιμετωπίζουν ως  Μαρία Αντουανέτα. Αυτή είναι και η τραγωδία της.