18 Οκτ 2021

«Βόμβες» από τον Μπράντον Γκούντγουιν: «Έπαθα ζημιά από το εμβόλιο και μου είπαν να το κρύψω»


Καταγγέλλει ότι το εμβόλιο του κατέστρεψε την αγωνιστική σεζόν..

Ταραχή προκαλεί η αποκάλυψη του πρώην μπασκετμπολίστα των Ατλάντα ΧοκςΜπράντον Γκούντγουιν, ο οποίος κατήγγειλε ότι το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού του προκάλεσε πρόβλημα υγείας και αναγκάστηκε να χάσει ολόκληρη τη σεζόν αγώνων.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει ο Γκούντγουιν, ο ίδιος τέθηκε εκτός αγωνιστικής τον Οκτώβριο επειδή διαγνώστηκε με θρόμβωση η οποία προκλήθηκε μετά τον εμβολιασμό του  κατά του κορωνοϊού. Ο μπασκετμπολίστας ανέφερε ότι αισθανόταν εξάντληση και πόνους στην πλάτη, ενώ δεν μπορούσε ούτε να τρέξει στο γήπεδο.

«Αρρώστησα και δεν μπορούσα να αναρρώσω. Πονούσα συνεχώς στην πλάτη και ήμουν απίστευτα κουρασμένος, αισθάνθηκα ότι δεν μπορούσα καν να τρέξω πάνω-κάτω το γήπεδο» υποστήριξε κατά την διάρκεια ενός online παιχνιδιού. «Πονούσα πάρα πολύ και είπα να πάω στον γιατρό και τότε διαγνώστηκα με θρόμβους. Όλα αυτά έγιναν μέσα σε έναν μήνα. Ήμουν μία χαρά μέχρι τότε, μέχρι να κάνω το εμβόλιο» δήλωσε.

Ο ίδιος ανέφερε ότι ο κύκλος του τον πίεζε να μην αναφερθεί στο περιστατικό: «Ναι, το εμβόλιο μου τελείωσε τη σεζόν, 1000%. Ο κόσμος προσπαθούσε να μου πει ότι δεν έφταιγε το εμβόλιο. Να μην το πω σε κανέναν. Και σκεφτόμουν, γιατί; Δεν ξέρετε τι συμβαίνει» ανέφερε και πρόσθεσε: «Οι Χοκς μου είπαν απλώς ότι θα πουν στα ΜΜΕ ότι τελείωσε η σεζόν μου και εγώ δεν ήξερα καν τι γινόταν. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Ρωτούσα πότε θα παίξω, αλλά κανείς δεν απαντούσε, κανείς δεν ενδιαφερόταν για εμένα. Ο γιατρός μου είχε πει να μην παίξω το καλοκαίρι, αλλά εγώ έπαιζα. Ο ατζέντης μου μού έλεγε ότι οι ομάδες ήταν επιφυλακτικές λόγω της θρόμβωσης, αλλά θα ξαναπαίξω» κατήγγειλε ο μπασκετμπολίστας.