Πλοία της Μαρίας Αγγελικούση, του Ανδρέα Μαρτίνου, της Άννας Αγγελικούση και των οικογενειών Αλαφούζου, Βαρδινογιάννη, Γουλανδρή, Τσαλαμανιού και Φαφαλιού βρίσκονται στη Μαύρη Θάλασσα - Περίπου 100 Έλληνες βρίσκονται σε αυτά...
Πλοίο του Ομίλου Αγγελικούση είναι εγκλωβισμένο στο ουκρανικό λιμάνι Γιούζνε της Οδησσού με 20μελές πλήρωμα εκ των οποίων έξι είναι Έλληνες. Πρόκειται για το Maran Astronomer της Maran Dry.
Στο συγκεκριμένο πλοίο δεν χορηγείται απόπλους από τις ουκρανικές αρχές λόγω της αναστολής λειτουργίας, με εντολή του ουκρανικού ναυτικού, των λιμένων της χώρας εξαιτίας του πολέμου. Από το ΥΝΑΝΠ ζητήθηκε η συνδρομή της Ελληνικής Προξενικής Αρχής στην Οδησσό για παρέμβαση της προς τις τοπικές αρχές και την παροχή κάθε δυνατής συνδρομής, με στόχο τον απόπλου του πλοίου.
Ο Όμιλος της Μαρίας Αγγελικούση έχει άλλα τρία πλοία στη Μαύρη Θάλασσα και πιο συγκεκριμένα δύο φορτηγά και ένα δεξαμενόπλοιο. Το δεξαμενόπλοιο Maran Hermes με επτά ‘Ελληνες ανάμεσα στο 24μελές πλήρωμά του που ταξιδεύει προς τα Δαρδανέλια και ανήκει στη Μaran Tankers, το φορτηγό Maran Hope με 10 Έλληνες ανάμεσα σε 24μελές πλήρωμα που ταξιδεύει για τη βόρεια Τουρκία.
Στα βόρεια της Μαύρης Θάλασσας βρίσκονται πλοία υπό ελληνική σημαία και ελληνικών συμφερόντων των πλοιοκτητών μεταξύ αυτών πλοία των: Ανδρέα Μαρτίνου (1 δεξαμενόπλοιο-6 Έλληνες) της οικογένειας Φαφαλιού (1 φορτηγό-12 Έλληνες) του Αναστάσιου Παπαγιαννόπουλου (1 φορτηγό-8 Έλληνες), της Άννας Αγγελικούση (1 δεξαμενόπλοιο-7 Έλληνες), της οικογένειας Γουλανδρή-Andriaki (1 δεξαμενόπλοιο-10 Έλληνες) και της οικογένειας Τσαλαμανιού (1 δεξαμενόπλοιο-5 Έλληνες).
Στη νότια Μαύρη Θάλασσα βρίσκονται πλοία των: Σπύρου Πολέμη-Polembros δύο δεξαμενόπλοια με συνολικά 17 Έλληνες, οικογένειας Αλαφούζου ένα δεξαμενόπλοιο με 7 Έλληνες, οικογένειας Βαρδινογιάννη ένα δεξαμενόπλοιο με 9 Έλληνες.
Η Μικτή Στρατιωτική Επιτροπή του Lloyd’s Market Association (LMA) κατέταξε τα ρωσικά και ουκρανικά ύδατα της Μαύρης και Αζοφικής Θάλασσας στον κατάλογο περιοχών αυξημένων στρατιωτικών, πειρατείας, τρομοκρατίας και συναφών κινδύνων.
Με βάση την ανωτέρω ανακοίνωση της LMA, αλλάζουν οι όροι και οι προϋποθέσεις ασφάλισης των πλοίων κατά κινδύνων πολέμου που βρίσκονται στην υπόψη περιοχή και θα αποτελούν αντικείμενο ειδικής διαπραγμάτευσης μεταξύ πλοιοκτητών και ασφαλιστών. Η ανακοίνωση δεν επηρεάζει τους όρους ναυτολόγησης ναυτικών.
Από τις 24 Φεβρουαρίου, η Ρωσία έχει ανακοινώσει αναστολή της ναυσιπλοΐας στην Αζοφική Θάλασσα (κλείσιμο Στενού Κερτς).
Στο συγκεκριμένο πλοίο δεν χορηγείται απόπλους από τις ουκρανικές αρχές λόγω της αναστολής λειτουργίας, με εντολή του ουκρανικού ναυτικού, των λιμένων της χώρας εξαιτίας του πολέμου. Από το ΥΝΑΝΠ ζητήθηκε η συνδρομή της Ελληνικής Προξενικής Αρχής στην Οδησσό για παρέμβαση της προς τις τοπικές αρχές και την παροχή κάθε δυνατής συνδρομής, με στόχο τον απόπλου του πλοίου.
Ο Όμιλος της Μαρίας Αγγελικούση έχει άλλα τρία πλοία στη Μαύρη Θάλασσα και πιο συγκεκριμένα δύο φορτηγά και ένα δεξαμενόπλοιο. Το δεξαμενόπλοιο Maran Hermes με επτά ‘Ελληνες ανάμεσα στο 24μελές πλήρωμά του που ταξιδεύει προς τα Δαρδανέλια και ανήκει στη Μaran Tankers, το φορτηγό Maran Hope με 10 Έλληνες ανάμεσα σε 24μελές πλήρωμα που ταξιδεύει για τη βόρεια Τουρκία.
Στα βόρεια της Μαύρης Θάλασσας βρίσκονται πλοία υπό ελληνική σημαία και ελληνικών συμφερόντων των πλοιοκτητών μεταξύ αυτών πλοία των: Ανδρέα Μαρτίνου (1 δεξαμενόπλοιο-6 Έλληνες) της οικογένειας Φαφαλιού (1 φορτηγό-12 Έλληνες) του Αναστάσιου Παπαγιαννόπουλου (1 φορτηγό-8 Έλληνες), της Άννας Αγγελικούση (1 δεξαμενόπλοιο-7 Έλληνες), της οικογένειας Γουλανδρή-Andriaki (1 δεξαμενόπλοιο-10 Έλληνες) και της οικογένειας Τσαλαμανιού (1 δεξαμενόπλοιο-5 Έλληνες).
Στη νότια Μαύρη Θάλασσα βρίσκονται πλοία των: Σπύρου Πολέμη-Polembros δύο δεξαμενόπλοια με συνολικά 17 Έλληνες, οικογένειας Αλαφούζου ένα δεξαμενόπλοιο με 7 Έλληνες, οικογένειας Βαρδινογιάννη ένα δεξαμενόπλοιο με 9 Έλληνες.
Η Μικτή Στρατιωτική Επιτροπή του Lloyd’s Market Association (LMA) κατέταξε τα ρωσικά και ουκρανικά ύδατα της Μαύρης και Αζοφικής Θάλασσας στον κατάλογο περιοχών αυξημένων στρατιωτικών, πειρατείας, τρομοκρατίας και συναφών κινδύνων.
Με βάση την ανωτέρω ανακοίνωση της LMA, αλλάζουν οι όροι και οι προϋποθέσεις ασφάλισης των πλοίων κατά κινδύνων πολέμου που βρίσκονται στην υπόψη περιοχή και θα αποτελούν αντικείμενο ειδικής διαπραγμάτευσης μεταξύ πλοιοκτητών και ασφαλιστών. Η ανακοίνωση δεν επηρεάζει τους όρους ναυτολόγησης ναυτικών.
Από τις 24 Φεβρουαρίου, η Ρωσία έχει ανακοινώσει αναστολή της ναυσιπλοΐας στην Αζοφική Θάλασσα (κλείσιμο Στενού Κερτς).
https://www.protothema.gr/