Πρωταθλήτρια στη διαφήμιση των Περιφερειών είναι αυτή της Αττικής με συνολικό κονδύλι 6.897.428,81 ευρώ για το 2022. Στο ποσό προστίθεται και δαπάνη ύψους 372.000 ευρώ από την Υπηρεσία Ειδικής Διαχείρισης.
Στη... δεύτερη θέση βρίσκεται η Περιφέρεια Κρήτης με 2.600.000 ευρώ για διαφημιστικά προγράμματα και ακολουθεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με 2.153.999,63 ευρώ.
Στην αμέσως επόμενη θέση είναι η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης με δαπάνη 2.088.416 ευρώ, ενώ η Περιφέρεια Θεσσαλίας με 1.132.000 ευρώ συμπληρώνει το «top 5» της διαφημιστικής προβολής.
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έχει εγκρίνει κονδύλι 1.091.000 ευρώ, ενώ η Περιφέρεια Πελοποννήσου κονδύλι 400.000 ευρώ. Ωστόσο πήρε έγκριση για διαφήμιση της Υπηρεσίας Ειδικής Διαχείρισης με δαπάνη 360.000 ευρώ!
Στους πρωταθλητές του κρατικού τομέα όσον αφορά τη διαφήμιση, ξεχωρίζει η νέα έγκριση για διαφήμιση ύψους 1.898.680 μόνο για την Υπηρεσία Διαχείρισης «Υποδομές Μεταφορών, περιβάλλον και αειφόρος ανάπτυξη», η δαπάνη της επιτελικής δομής ΕΣΠΑ του υπουργείου Εξωτερικών με 1.179.352 ευρώ και το επικοινωνιακό πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, ύψους 1.320.000 ευρώ...
typologies.gr