Όταν είσαι μόνος, θέλεις συντροφιά κάποιου.
Όταν βρίσκεσαι σε ένα ζευγάρι, σου λείπει η ελευθερία.
Δουλεύεις, θέλεις διακοπές.
Γίνεσαι ενήλικας και θέλεις να κάνεις τα πράγματα που κάνουν οι νέοι.
Ζεις στη χώρα σου και θα ήθελες να ζήσεις στο εξωτερικό.
Φτάνεις σε ξένα εδάφη και σου λείπει να επιστρέψεις.
Φτάνουμε στο σημείο όπου εστιάζουμε μόνο σε αυτά που μας λείπουν και όχι σε αυτά που έχουμε. Μας λείπει το παρόν και γινόμαστε δυστυχισμένοι. Και αυτό συμβαίνει επειδή δεν ξέρουμε πώς να το εκτιμήσουμε..."
Έτσι ακριβώς είναι δεν εκτιμούμε ποτέ αυτό που έχουμε δυστυχώς!!
