6 Οκτ 2022

Nίκος Δένδιας> Πετάγομαι στον ύπνο μου λουσμένος στον ιδρώτα. Το μποξεράκι που μου έκανε δώρο η Σάσα Σταμάτη έχει γίνει μούσκεμα

 


Πετάγομαι στον ύπνο μου λουσμένος στον ιδρώτα. Το μποξεράκι που μου έκανε δώρο η Σάσα Σταμάτη έχει γίνει μούσκεμα. Ακουμπάω στο προσκεφάλι προσπαθώντας να συνέλθω.  Ο εφιάλτης είναι ακόμη εδώ. Βρίσκω τη δύναμη να σύρω το κορμί μου ως το μπάνιο. Ανοίγω τη βρύση.

Ο Νίκος Δένδιας γράφει στο Κουρδιστό Πορτοκάλι

Μια στιγμή ανακούφισης γιατί ακόμη δεν έχουν αρχίσει να κόβουν το νερό ή να το δηλητηριάζουν ώστε να πεθάνουν περισσότερες οντότητες. Εγώ φυσικά έχω αποθηκεύσει τόνους Evian, έχω προμηθευθεί και ιώδιο από φαρμακείο στο Μόντε Κάρλο. Προσπαθώ να είμαι έτοιμος για τη στιγμή της Τελικής Λύσης. Αλλά ο εφιάλτης επιστρέφει διαρκώς τις νύχτες, όπου κι εάν βρεθώ. Τα 5στερα και τα 7στερα ξενοδοχεία του κόσμου των οποίων τη φιλοξενία απολαμβάνω χάριν της διπλωματικής μου ιδιότητος δεν μπορούν να διώξουν τον εφιάλτη.

-Αν με ρωτάτε τι μπορεί να με ξυπνήσει το βράδι σαν εφιάλτης-γιατί κάθε βράδι διαβάζω για τις τουρκικές υπερπτήσεις πάνω από τα ελληνικά νησιά-είναι η διάλυση της Ευρώπης. Αν καταφέρει η Ευρώπη να μείνει ενωμένη τότε είμαι αισιόδοξος για το μέλλον. [Warsaw Security Forum]

 

Αλλά ο μεταμεσονύχτιος εφιάλτης μου δεν λέει να σταματήσει. Η ιδέα ότι θα διαλυθεί η Ευρωπαική Ένωση και θα χάσει το μεροκάματο ο Παπαδημούλης, τις σκοτεινές θανάσιμες μπίζνες της η Ursula Gertrud von der Leyen, οι γραφειοκράτες τα μισθά τους και οι λαοί της Ευρώπης θα γλιτώσουν τη καλοσχεδιασμένη μείωση του πληθυσμού που βρίσκεται σε εξέλιξη με αποτέλεσμα να στήνω καυγάδες με τον Τσαβούσογλου και τον Ερντογάν για ξεκάρφωμα με έχει κουράσει πλέον.

Ευτυχώς η Γραμματέας του, η μοναδική Miss Moneypenny μου τηλεφωνεί καθημερινά και μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω την αποστολή μου.

-Νίκο μην τα παρατάς. Πλησιάζουμε στην επίτευξη του στόχου. Όχι μόνο καταφέραμε να μειώσουμε το πληθυσμό αλλά αλλάζουμε και την σύνθεσή του. Οι πληθυσμοί της Ευρώπης δεν θα είναι ποτέ ίδιοι. Σου έστειλα ένα συλλεκτικό κρασί δώρο από Εκείνον. Έχεις την εκτίμησή του για τον αγώνα σας. Μου είπε να σου μεταφέρω τον θαυμασμό του για την υποκριτική σου δεινότητα. Είσαι εφάμιλλος του Harrison Ford και του Leonardo Di Caprio που είναι επίσης δικά μας παιδιά. Ναι μπορεί να χρειαστεί ένας πόλεμος ανάμεσα στη χώρα σου και τη Τουρκία εάν το σχέδιό μας γίνει ευρέως αντιληπτό από τις μάζες που για την ώρα περιμένουν στην ουρά ακόμη και τρία τέταρτα για να πάρουν καφέ σε πλαστικό από τα Carpo. Eίναι εύκολο να εξοντώσουμε αυτούς τους ανοήτους. Φροντίσαμε άλλωστε γι΄αυτό. Υπήρξε προεργασία…Οι καλοί καιροί δημιουργούν μαλθακούς ανθρώπους, οι δύσκολοι καιροί δημιουργούν δυνατούς ανθρώπους…Έχουν μεσολαβήσει δεκαετίες μαλθακότητος από τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο με αποτέλεσμα οι οντότητες να έχουν γίνει πλέον τρυφηλές και αναλώσιμες…Κανείς από αυτούς δεν έχει τόσο μεγάλα όνειρα ώστε να τρέμει και ο ίδιος στη σκέψη των ονείρων του. Κι όποιος δεν έχει τέτοια όνειρα δεν έχει και δικαίωμα να υπάρχει. Ναι, ίσως να ήταν πιο “δίκαιο” να υπάρχει έλεγχος γεννήσεων αλλά αυτό είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί ακόμη και στις πιο ανόητες οντότητες. Τα κορίτσια έχουν εκπαιδευθεί να είναι παιδομηχανές…Για την ακρίβεια εμείς τους έχουμε εκπαιδεύσει γιατί πιστεύαμε ότι το οικονομικό μοντέλο Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια θα μπορούσε να δουλέψει. Έλα όμως που πλέον χρεοκόπησε. Το παγκόσμιο χρέος αγγίζει τα 400 τρις κι αυτό όπως καλά γνωρίζεις, αγαπημένε μας Νίκο, είναι επώδυνο για τις εταιρίες μας πέραν του ότι δεν αντιστοιχεί στα αποθέματα χρυσού. Επίσης μη ξεχνάς ότι κατά καιρούς πρέπει να φρεσκάρουμε τον τρόμο των οντοτήτων. Ο τρόμος είναι εργαλείο Νίκο…Ναι, η αποστολή σου είναι να κρατήσεις ενωμένη την Ευρώπη ώσπου η μείωση των οντοτήτων να μας επιτρέψει να οικοδομήσουμε το νέο κόσμο…

Ως τότε αγαπητέ Νίκο πρέπει να μείνεις δυνατός και να πολεμήσεις τους εφιάλτες σου. Η αποστολή είναι να μείνει ενωμένη η Ευρώπη. Είσαι ένας από τους αγαπημένους μας 007.

Σε παρακαλώ στη συνέχεια να διαγράψεις το παραπάνω μήνυμα…

Σε φιλώ,

Moneypenny

https://kourdistoportocali.com/