30 Νοε 2022

Τα... sold out του Κατάρ...


Μια καλή τηλεσκηνοθεσία κρατά τα μάτια του τηλεθεατή μακριά από εικόνες με άδειες κερκίδες, αυτές που μετέδωσαν τα φωτογραφικά πρακτορεία σε όλο τον πλανήτη. 

Ξαφνικά ανακοινώθηκαν νέες χωρητικότητες των γηπέδων, που είναι μεγαλύτερες από... αυτές που είχαν αρχικώς ανακοινωθεί - το Lusail Stadium δεν χωρά τελικά 80.000 θεατές, χωράει 88.966, δηλαδή τους είχαν “ξεφύγει” 9 χιλιάδες θέσεις στο μέτρημα. 

Το ίδιο συνέβη και με το Al Bayt Stadium, που δεν χωράει 60.000 θεατές αλλά 68.895. Όλα τα “σαραντάρια” γήπεδα χωρούν 44 45 χιλιάδες θεατές. Και περιέργως πως, στα περισσότερα παιχνίδια ανακοινώνεται sold out παρόλο που ακόμη και με αυτή την τηλεσκηνοθεσία καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν κενά, όπως συνέβη στο Μαρόκο - Κροατία, από όπου είναι η φωτογραφία, με τη FIFA να ανακοινώνει προσέλευση 59.407 θεατών. 

Η FIFA, που ακόμη διαφημίζει την πώληση εισιτηρίων στο site της, ανακοινώνει 94% πληρότητα στην 1η αγωνιστική και ότι έχουν πουληθεί περισσότερα από 3 εκατομμύρια εισιτήρια. 

Και επειδή αυτή η διοργάνωση έπρεπε να επικοινωνήσει και ένα ρεκόρ προσέλευσης, προκειμένου να πείσει ότι όλα έχουν πάει υπέροχα, μας ανακοίνωσαν ότι στο Αργεντινή - Μεξικό συγκεντρώθηκαν 88.966 θεατές και επετεύχθη το μεγαλύτερο ρεκόρ προσέλευσης θεατών στην ιστορία του Μουντιάλ των τελευταίων 28 ετών, μετά τον τελικό του 1994 στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ (91.194)...

Βασίλης Σαμπράκος 

gazzetta.gr