Η σιδηροδρομική τραγωδία στη Λάρισα αποκαλύπτει για ακόμη μια φορά τη γύμνια του επιτελικού κράτους του Κυριάκου Μητσοτάκη. Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μέσα στον νεοφιλεύθερο φανατισμό της έχει διαλύσει όλες τις δημόσιες υπηρεσίες μεταξύ των οποίων και... ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας που έχει τη διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Τα υπερσύγχρονα συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας των συρμών, όπως καταγγέλουν τα συνδικαλιστικά όργανα των σιδηροδρομικών δεν λειτουργούν αν και έχουν αγοραστεί από το 2000. Από το 2022 καταγγέλονται κενά ασφαλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο όπου η κυκλοφορία των συρμών γίνεται ακόμη με μέσα της δεκαετίας του 1960. Ολα χειροκίνητα με επικοινωνία των σταθμαρχών των διαδοχικών σταθμών.
Το επιτελικό κράτος Μητσοτάκη διαφημίζει το υπερσύγχρονο υποτίθεται δίκτυο στο οποίο αναπτύσσονται ταχύτητες των 200 χιλιομέτρων ανά ώρα, αλλά τα φανάρια διαχείρισης της κυκλοφορίας δεν λειτουργούν. ταξιδεύουν συρμοί με 300 άτομα και η ασφάλειά τους αφήνεται στην τύχη.
Δίνονται δισεκατομμύρια ευρώ σε απευθείας αναθέσεις φίλων, κολλητών και συγγενών αλλά δεν δίνεται ευρώ για την ασφάλεια των επιβατών. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων εξαφανισμένη δεν ελέγχει την ιταλική εταιρεία που διαχειρίζεται τους συρμούς. Πολλές καταγγελίες για υπεράριθμους επιβάτες, όπως στο μοιραίo intercity της Τετάρτης 1ης Μαρτίου 2023.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχιλλέα Καραμανλή εξαφανισμένος. Την κυβέρνηση Μητσοτάκη ενδιαφέρει μόνο να διευκολύνει τους φίλους της μεγαλοεπιχειρηματίες και τα funds. Αδιαφορεί για οτιδήποτε άλλο.
Με τη διάλυση των δημοσίων οργανισμών η τραγωδία δεν θα αργούσε να έρθει. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στην κυβέρνηση Μητσοτάκη που μας γύρισε στα χρόνια της χούντας το 1972 με το δυστύχημα του Δοξαρά κοντά στο σημείο της τωρινής τραγωδίας. Μόνο που τότε η γραμμή ήταν μονή και τώρα υπερδιαφημίζουν τη διπλή γραμμή του ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου.
documentonews.gr