21 Απρ 2023

Στημενο δημοσιευμα εναντιον του Μυλωνακη...Αν διωξεις τον καλυτερο σου βουλευτη ΒΕΛΟΠΟΥΛΕ δεν θα μπεις στην ΒΟΥΛΗ...Δεν ειναι ηλιθιοι ο κοσμος ξερουν τι παιζει...

 


Περιεργο δημοσιευμα ...Σημερα ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ το επαιξε ανδρας ..

Θα τους βγαλω ολους απο τα ψηφοδελτια,,,τους βουλευτες

Μηπως Βελοπουλε τα βρηκες με τον ΚΟΥΛΗ για να εχεις βουλευτακια που θα μπουν αυριο στην νεα ΒΟΥΛΗ  με τις ευλογιες

του ΚΟΥΛΗ και εσυ θα τους κανεις πασα  και μετα θα βγεις να μας πεις  οτι σε πουλησανε?

Μηπως υπαρχει απο τωρα συμφωνια για ενα υπουργειο 2 υφυπουργους και 1 γενικο γραμματεα .....τετοια μοιραζουν οι Μητσοτακηδες ???

Ο Κρατζαφερης ειναι τελευταια καλος ντηλερ???

Ο ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ ειναι παντελονατος και με το ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ δεν θα συνεργαζοταν ποτε..

Δεν εχεις αλλον σαν αυτον να κανει ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...

Τα παραμυθια αλλου  

Ετσι για την ιστορια παραθετουμε την δηλωση του ΜΥΛΩΝΑΚΗ για το καταπτυστο δημοσιευμα 

Άθλιο και μεθοδευμένο το σημερινό δημοσίευμα της Εφ. ΚΟΝΤΡΑ, του ψεύτη Τσιρογιάννη, περί δήθεν αποστασίας μου από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ του Κυριάκου Βελόπουλου και υπόγειες συμφωνίες μου με τη Νέα Δημοκρατία.

Ερπετά, εκβιαστές, δωσίλογοι και χρυσαυγίτες επιχειρούν να εμπλέξουν και να βρωμίσουν το πρόσωπό μου σε άθλια πολιτικά παιχνίδια.

Η αγάπη του κόσμου είναι φανερό ότι τους είναι εμπόδιο στα σκοτεινά τους σχέδια. Οι αθλιότητες δεν με αγγίζουν. Ήμουν, είμαι και θα παραμείνω καθαρός και έντιμος απέναντι στο κόμμα, τον Κυριάκο
Βελόπουλο και τους χιλιάδες ψηφοφόρους μου που με αγαπούν και με στηρίζουν.

Με εκτίμηση,
Αντώνιος Μυλωνάκης,
Βουλευτής Α’ Ανατολικής Αττικής»