30 Μαΐ 2023

«Έπεσε» και σήμερα η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων

 


Μεγάλη η ταλαιπωρία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και σήμερα καθώς η πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων από την οποία λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων «ξαναέπεσε».

Υπενθυμίζεται πως και χθες το..

πρωί, η πλατφόρμα «έπεσε» με τα υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης να εκδίδουν ανακοίνωση με την οποία απέδιδαν την κατάρρευση της πλατφόρμας σε «επίθεση» στην πλατφόρμα https://trapeza.iep.edu.gr/ με 280.000 συνδέσεις ανά δευτερόλεπτο

Διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικοί από τις 6 το πρωί προσπαθούν να μπουν στην Τράπεζα Θεμάτων για να κληρώσουν τα θέματα των σημερινών εξετάσεων και δεν έχουν καμμιά δυνατότητα πρόσβασης. 

Σήμερα δίνουν εξετάσεις στα Λύκεια όλες οι τάξεις καθώς οι εξετάσεις της Γ΄Λυκειου που δεν έγιναν χθες έχουν μεταφερθεί για σήμερα.

Το alfavita.gr προσπαθεί να επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους στο ΙΕΠ και το υπουργείο Παιδείας ωστόσο μέχρις στιγμής δεν υπάρχει ανταπόκριση.

Θυμίζουμε ότι η τράπεζα θεμάτων είχε καταρρεύσει πανελλαδικά χθες το πρωί και τελικά άρχισε να υπολειτουργεί μετά τις 9:30 το πρωί, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει δύο ώρες η έναρξη των εξετάσεων της πρώτης βάρδιας, πράγμα που παρέσυρε και τη δεύτερη βάρδια που θα ξεκινούσε κανονικά στις 10:30.

Το αποτέλεσμα ήταν ή να αναβληθούν εξετάσεις –ακόμα και της Γ΄ λυκείου σε κάποια σχολεία, ή να παραβιαστεί όχι μόνο το ωράριο των μαθητών, αλλά και το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών, τη στιγμή μάλιστα που πολλοί από αυτούς ήταν στα σχολεία τους από τις 7:00 το πρωί.

Όμως αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Και μετά την επαναλειτουργία της τράπεζας θεμάτων, δεν μπορούσε να γίνει σωστά η κλήρωση των θεμάτων. Έτσι, αντί να εμφανίζονται τρεις πιθανές επιλογές θεμάτων, σε άλλα μαθήματα εμφανιζόταν μία, σε άλλα δύο, σε άλλα τρεις για την Ά ομάδα και ένα για την άλλη κοκ. Με αυτόν τον τρόπο καταργήθηκε στην πράξη η δυνατότητα των εκπαιδευτικών να επιλέξουν ένα θέμα που θα το θεωρούσαν πιο κοντά στις δυνατότητες των μαθητών τους και στον τρόπο που είχαν διδάξει το μάθημα.