11 Ιουν 2023

Ενας-ενας αποχωρουν απο το κομμα της ΖΩΗΣ και του συζυγου της ....Προβλεψη εκει που εμπαινε με τα τσαρουχια στην ΒΟΥΛΗ μαλλον θα ειναι παγκο παλι

 


Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις επερχόμενες εκλογές (25/6), ΔΕΝ θα συμμετέχω ως υποψήφιος με την Πλεύση Ελευθερίας - Ζ. Κωνσταντοπούλου λόγω αποκλεισμού μου από τη λίστα υποψηφίων.

Το κίνητρο (κατά την προηγούμενη υποψηφιότητά μου), ήταν η Διεκδίκηση των Γερμανικών οφειλών προς την Ελλάδα, ιδιαίτερα δε το ζήτημα του Κατοχικού δανείου, με το οποίο έχω ασχοληθεί ιδιαιτέρως επί σειρά ετών και το οποίο έρχεται σε δεύτερη μοίρα στην ατζέντα της Πλεύσης όπως εκ των πραγμάτων διαπιστώνεται.
Γνωρίζω πολλούς από εσάς οι οποίοι, στις προηγούμενες εκλογές (21/5), ψηφίσατε Πλεύση προς χάριν μου και της αλληλοεκτίμησης που μας συνδέει, αν και θα προτιμούσατε κάποιο άλλο κόμμα.
Σας ευχαριστώ για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε.
Στις επερχόμενες εκλογές (25/6) μπορείτε να κάνετε τις επιλογές σας όπως νομίζετε και ανάλογα τους κόμματος που σας εκφράζει καλύτερα.
Συμπληρωματικά,
οφείλω να διαχωρίσω τη θέση μου και να εκφράσω την αντίθεσή μου σχετικά με τις πρόσφατες δηλώσεις της κ. Κωνστ/λου όσον αφορά τον φράκτη στον Έβρο, την άνευ ορίων υποδοχή παράτυπων μεταναστών και προσφύγων και του υβριδικού πολέμου που δεχόμαστε.
Από πλευράς μου θα συνεχίσω την προσπάθεια, τόσο για την υπεράσπιση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και των παραδοσιακών μας αξιών, όσο και της Διεκδίκησης των Γερμανικών οφειλών προς την Ελλάδα ασχέτως των εμποδίων που τίθενται, τόσο απ’ αυτούς που το αποσιωπούν εντέχνως, όσο και απ’ αυτούς που προσπαθούν να καπηλευθούν παντοιοτρόπως αυτό το εθνικό θέμα.
ΤΖΑΝΕΤΟΣ (ΤΖΑΝΗΣ) Γ. ΓΚΟΥΣΚΟΣ