Τον πιο μακάβριο εμπαιγμό της κυβέρνησης Μητσοτάκη αποκαλύπτει η εφημερίδα Documento στο κυριακάτικο φύλλο της, αποδεικνύοντας ότι δεν τους νοιάζει η ανθρώπινη ζωή .
Συγκεκριμένα, τρεις μέρες μετά τις εκλογές, ο Μητσοτάκης εμφανίζεται να ζητά από την Κομισιον,
να πάψει να είναι η Τηλεδιοίκηση και η Ασφάλεια στα τρένα προαπαιτούμενο για την εκταμίευση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης! Η υποκρισία και το ψέμα σε όλο τους το μεγαλείο, την ώρα που οι 57 ψυχές και οι συγγενείς τους ζητούν απαντήσεις!Παρά τις ξεκάθαρες δεσμεύσεις του πρώην πρωθυπουργού και των συναρμόδιων υπουργών του για ολοκλήρωση του έργου της τηλεδιοίκησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας στα τέλη Σεπτεμβρίου, τρεις μέρες μετά τις εκλογές του Μαΐου αφαιρέθηκε από τα προαπαιτούμενα του Ταμείου Ανάκαμψης η υποχρέωση ολοκλήρωσης του συστήματος ERTMS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας) για τον σιδηροδρομικό άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη), ενώ από τις παρεμβάσεις αναβάθμισης αφαιρέθηκαν τα τμήματα του δικτύου Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αεροδρόμιο Αθηνών – Κιάτο.
Στις 24 Μαΐου, η κυβέρνηση Μητσοτάκη προώθησε στις Βρυξέλλες το προσχέδιο αλλαγών που απαιτεί η Κομισιόν από όλα τα κράτη – μέλη της ΕΕ για το Ταμείο ανάκαμψης, στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής των αρχικών σχεδιασμών που επιβάλλει το νέο ενεργειακό τοπίο εξαιτίας της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.
Ανάμεσα στις αλλαγές που πρότεινε η απελθούσα κυβέρνηση εντοπίζεται το πεδίο που αφορά την «οργανωτική μεταρρύθμιση στον τομέα των σιδηροδρόμων». Σε αυτό το πεδίο, λοιπόν, εξαλείφεται η εξής πρόταση: «Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) θα αναπτυχθεί πλήρως στο κεντρικό δίκτυο ΠΑΘΕ». Παρενθετικά, απαρτίζεται από το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων (ETCS) και το Παγκόσμιο Σύστημα Κινητών Επικοινωνιών για Σιδηροδρόμους (GSM-R).
Επιπλέον, στην κατηγορία που σχετίζεται με τις «παρεμβάσεις για την αναβάθμιση και αναδιάταξη του συστήματος και της υποδομής του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου», η οποία έχει να κάνει με βελτίωση «της υφιστάμενης σιδηροδρομικής υποδομής, των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών, της ηλεκτροκίνησης και άλλων εγκαταστάσεων», αφαιρούνται τα τμήματα Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη και Αεροδρόμιο Αθηνών – Κιάτο και παραμένει μόνο αυτό που αφορά το υποέργο Μακεδονία – Θράκη.
Το πώς δικαιολόγησε αυτές τις αποφάσεις ο πρώην πρωθυπουργός, ο οποίος ζητούσε από επιζήσασα της τραγωδίας των Τεμπών «να βάλει πλάτη για να αλλάξει η χώρα», θα το διαβάσετε στο κυριακάτικο Documento.
Με πληροφορίες από DOCUMENTONEWS.GR