23 Ιουν 2023

Τα θερμά μου συγχαρητήρια όχι στον κ. Σταϊκούρα που ανερυθρίαστα λέει το τι έρχεται


 «Εφόσον τα δάνεια μας πωλούνται πάμφθηνα στα funds, γιατί δεν μπορούν να πουληθούν σε εμάς το ίδιο φθηνά και να γίνει κούρεμα;», ρώτησε μια γυναίκα τον Χρήστο Σταϊκούρα κατά τη συνάντηση του με Παλιννοστούντες Πόντιους στην Κομοτηνή για το ζήτημα των στεγαστικών τους δανείων.

«Είναι εύλογος ο προβληματισμός σας, άστοχος, και θα σας εξηγήσω γιατί. Διότι εγώ που πληρώνω κανονικά το δάνειό μου στην Τράπεζα θα σταματήσω να το πληρώνω. Εσείς δεν πληρώνετε και λέτε το δάνειό μου κάνει 100, πουλιέται στα 20, δώσε μου το δικαίωμα να το πάρω στα 30 και τελειώσαμε. Εγώ πληρώνω κανονικά το δάνειο, πληρώνω 100 -το πληρώνω όμως-. Θα σταματήσω κι εγώ να το πληρώνω, δεν θα πληρώνει κανένας τα δάνεια για να πάνε στα 20 και να το πάνε στα 30», απάντησε κυνικά ο Χρήστος Σταϊκούρας.

Τα παραπάνω προκάλεσαν την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος σε ανακοίνωση του αναφέρει:

«Την ώρα που το ΠΑΣΟΚ παραδέχεται πως ο κ. Μάντζος λειτουργούσε ως εκπρόσωπος fund εναντίον δανειοληπτών, αποκαλύπτεται ότι ο κ. Σταϊκούρας δικαίωνε τα funds που παίρνουν τα δάνεια πολιτών στο 20% και απαιτούν το 100%, λέγοντας πως αν γίνουν ρυθμίσεις, όπως ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και οι δανειολήπτες, θα ευνοηθούν οι στρατηγικοί κακοπληρωτές.

Γνωρίζαμε ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχουν πολλές συγκλίσεις, αλλά τόση ταύτιση υπέρ των funds μας ξεπερνά. Ξαναλέμε ότι το δίλημμα πλέον καθίσταται ακόμα πιο καθαρό: Ασυδοσία των funds με ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ή προστασία της πρώτης κατοικίας;».

Ο ΣΥΡΙΖΑ, μάλιστα, παραθέτει στην ανακοίνωση του το παρακάτω βίντεο της «Φωνής της Ροδόπης» από τη συνάντηση του Σταϊκούρα με τους Παλιννοστούντες Πόντιους στην Κομοτηνή.