Μία σκοτεινή εποχή «αναδιαπαιδαγώγησης» της Ανθρωπότητας ανακοίνωσε από την Κίνα το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Κλάους Σβαμπ, το οποίο πραγματοποίησε συνέδριο με τίτλο «Ζώντας καλύτερα με μηδενικά απόβλητα» και αφορούσε στο να αναγκαστούν οι άνθρωποι να φάνε, να χτίσουν, να αγοράσουν, να ζήσουν και να κάνουν οτιδήποτε «φιλικά προς το κλίμα».
Το WEF λοιπόν αντιγράφοντας το «point system» της Κίνας περί καλής και κόσμιας κοινωνικής συμπεριφοράς θέλει να δημιουργηθεί ένα είδος κλιματικού συστήματος πίστωσης, σύμφωνα με το οποίο οι πολίτες των δυτικών κοινωνιών θα ανταμείβονται με πόντους για «πράσινες αγορές και αποφάσεις» έως την υποχρέωση να έχουν όλοι «φιλικά προς το περιβάλλον σπίτια»!
Με λίγα λόγια όποιος θα τρέφεται λιγότερο και θα ζει φτωχότερα θα παίρνει έξτρα πόντους για την καλή του διαγωγή!
Να υπενθυμίσουμε πως όποιος στην Κίνα έχει χαμηλή βαθμολογία στο κοινωνικό «point system», δεν μπορεί ούτε δάνειο να λάβει.
«Οι καταναλωτές βρίσκονται στο επίκεντρο αυτού του σημαντικού σκοπού. Χωρίς την συμμετοχή τους, χωρίς την ευαισθητοποίησή τους, τίποτα δε μπορεί να γίνει.
Η εκπαίδευση των καταναλωτών παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο! Πρέπει να είναι λογικοί και συνετοί στην λήψη αποφάσεων
Θέλουμε να έχουμε μια πολύ βιώσιμη και ισορροπημένη οικονομία.
Η γεωργική επιμελητεία έχει τεράστιες εκπομπές άνθρακα.
Και τοπικοποιώντας την παραγωγή τροφίμων και παρέχοντας στους καταναλωτές την επιλογή, την πρόσβαση και την οικονομική προσιτότητα, ώστε να μπορούν να αγοράζουν πράγματα που είναι τοπικά και πιο βιώσιμα, μπορούμε επίσης να έχουμε έναν ουσιαστικό αντίκτυπο στη μείωση των εκπομπών άνθρακα.
Έτσι, αυτή τη στιγμή, διεξάγουμε πολλές συζητήσεις σχετικά με την ενσωμάτωση σε αστικές κοινότητες, την συστέγαση με σούπερ μάρκετ, την ενσωμάτωση σε ξενοδοχεία και σ’ άλλες επιχειρήσεις.
(…)
Να βελτιστοποιήσουμε τις μερίδες που σερβίρουμε στους πελάτες μας και να προγραμματίζουμε καλύτερα τις προσφορές στους καταλόγους.
Μερικές φορές, ξέρετε, είστε υπερβολικά λαίμαργοι να φάτε περισσότερο, αλλά στην πραγματικότητα δεν χρειάζεστε τόσο πολύ.
Μαζί θέλουμε να καλλιεργήσουμε την φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά και να ανταμείψουμε τις οικολογικές επιλογές. Έχουμε συνεργάτες όπως κορυφαίες τράπεζες, επίσης κορυφαία σούπερ μάρκετ, εμπορικά κέντρα, κάθε είδους παράγοντες, έτσι ώστε μαζί μπορούμε να ωθήσουμε τη διαδικτυακή σε εκτός διαδικτύου συμπεριφορά και αντιστρόφως.
Πρόκειται για ένα μοντέλο μείωσης του άνθρακα και απολαβών το οποίο είναι αρκετά διαφορετικό από το απλώς ”παίζω και κερδίζω”.
Έτσι, όταν λένε:
”Εντάξει, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω κάποιο από τα σαμπουάν μιας χρήσης, τα αφρόλουτρα κι όλες αυτές τις παροχές”, τότε τους παρέχουμε πόντους.
Συνεπώς, είναι στην πραγματικότητα πολύ άμεσο κι αυτό αποθηκεύεται στο πρόγραμμα επιβράβευσης έτσι ώστε να μπορούν να ανταμείβονται για την κάθε επιλογή, έτσι ώστε να είναι πιο προσεκτικοί όσον αφορά τον αντίκτυπο της κατανάλωσής τους».
https://www.pronews.gr/