«Αυτός είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος στην Κεντρική Ελλάδα», «Σε χρόνο-ρεκόρ το Λαμία-Καρπενήσι» οργίαζαν οι τίτλοι σε ολόκληρη την προεκλογική περίοδο και μέχρι τον περασμένο Ιούνιο.
Αφορμή τότε ήταν η... προκήρυξη διαγωνισμού από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την κατασκευή οδικού άξονα 30 χιλιομέτρων που θα συνέδεε με νέα χάραξη τη Μακρακώμη με τη σήραγγα Τυμφρηστού και θα «έβγαζε από την απομόνωση το Καρπενήσι».
Ομως το έργο, με προϋπολογισμό 200 εκατομμύρια, προκηρύχθηκε με «κλειστό διαγωνισμό» και έτσι το υπουργείο θα επέλεγε από ποιες κατασκευαστικές θα δεχόταν προσφορές.
Αποτέλεσμα; Εταιρείες που αποκλείστηκαν προσέφυγαν στην Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων, δικαιώθηκαν και ο διαγωνισμός ακυρώθηκε...
A.X.
efsyn.gr