Οι Ελληνες γυρίζουν ολοένα και περισσότερο πλέον την πλάτη τα δελτία ειδήσεων...
ALPHA: Αντώνης Σρόιτερ
Εχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την προβολή τους, με τους κεντρικούς star newscastrers και τα νούμερα τηλεθέασης είναι πολύ πεσμένα συνολικά σε όλα τα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας. Να σημειωθεί ότι πλέον τα περισσότερα δελτία ειδήσεων δεν προβάλλονται στις 20.00, αλλά σε διαφορετικές ώρες, τουτέστιν δεν είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους.
ANT1: Νίκος Χατζηνικολάου
Με μια γρήγορη ματιά βλέπουμε ότι το δελτίο ειδήσεων του Alpha με τον Αντώνη Σρόιτερ καταγράφει 9,7% στο δυναμικό κοινό και 10,7% στο σύνολο, ο ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου 9,2% στο δυναμικό κοινό και 9,5% στο σύνολο, το Star με τη Μάρα Ζαχαρέα 9,1% στο δυναμικό κοινό και 9% στο σύνολο, το Open με την Εύα Αντωνοπούλου 5,7% στο δυναμικό κοινό και 10% στο σύνολο, η ΕΡΤ1 με τον Γιώργο Κουβαρά 5% στο δυναμικό κοινό και 7,1% στο σύνολο.
Social media
Είναι αποδεδειγμένο πλέον ότι οι νέοι επιχειρούν να βρουν στα social media τις ειδήσεις που δεν μπορούν να βρουν στα τηλεοπτικά κανάλια και στα άλλα παραδοσιακά media. Το Χ, το facebook, το Instagram, το TikTok σχολιάζουν την επικαιρότητα αλλιώς. Από την άλλη, οι μεσήλικοι και ηλικιωμένοι εξακολουθούν να εμπιστεύονται για την ενημέρωσή τους τα δελτία ειδήσεων.
ΣΚΑΙ: Σία Κοσιώνη
Ο Σκάι με τη Σία Κοσιώνη συγκεντρώνει 12% στο δυναμικό κοινό και 10% στο σύνολο, ενώ το Μega αγγίζει το 15% στο δυναμικό κοινό και το 12% στο σύνολο.
Ο Σκάι με τη Σία Κοσιώνη συγκεντρώνει 12% στο δυναμικό κοινό και 10% στο σύνολο, ενώ το Μega αγγίζει το 15% στο δυναμικό κοινό και το 12% στο σύνολο.
MEGA: Ράνια Τζίμα
Μπορεί πριν από μια πενταετία τα κεντρικά δελτία ειδήσεων να έπιαναν και 20% σε δυναμικό κοινό και σύνολο, αλλά αυτά είναι πλέον νούμερα που δεν εμφανίζονται σε αυτήν την τυπολογία προγράμματος, τις ειδήσεις. Γιατί όμως δεν είναι το ίδιο δημοφιλή τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων στις νέες γενιές; Ποιοι πλέον τα παρακολουθούν, όταν υπάρχουν αρκετές πλέον εναλλακτικές πηγές πληροφόρησης, κυρίως στο διαδίκτυο; Κακά τα ψέματα, οι νέοι πια δεν εμπιστεύονται την τηλεόραση. Σήμερα η νέα γενιά δύσκολα μπορεί να πιστέψει ότι τα media μένουν μακριά από επιχειρηματικά και πολιτικά συμφέροντα και δεν παίζουν παιχνίδια με την εξουσία. Γι’ αυτό στρέφονται στα σάιτ.
Μπορεί πριν από μια πενταετία τα κεντρικά δελτία ειδήσεων να έπιαναν και 20% σε δυναμικό κοινό και σύνολο, αλλά αυτά είναι πλέον νούμερα που δεν εμφανίζονται σε αυτήν την τυπολογία προγράμματος, τις ειδήσεις. Γιατί όμως δεν είναι το ίδιο δημοφιλή τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων στις νέες γενιές; Ποιοι πλέον τα παρακολουθούν, όταν υπάρχουν αρκετές πλέον εναλλακτικές πηγές πληροφόρησης, κυρίως στο διαδίκτυο; Κακά τα ψέματα, οι νέοι πια δεν εμπιστεύονται την τηλεόραση. Σήμερα η νέα γενιά δύσκολα μπορεί να πιστέψει ότι τα media μένουν μακριά από επιχειρηματικά και πολιτικά συμφέροντα και δεν παίζουν παιχνίδια με την εξουσία. Γι’ αυτό στρέφονται στα σάιτ.
STAR: Μάρα Ζαχαρέα
Social media
Είναι αποδεδειγμένο πλέον ότι οι νέοι επιχειρούν να βρουν στα social media τις ειδήσεις που δεν μπορούν να βρουν στα τηλεοπτικά κανάλια και στα άλλα παραδοσιακά media. Το Χ, το facebook, το Instagram, το TikTok σχολιάζουν την επικαιρότητα αλλιώς. Από την άλλη, οι μεσήλικοι και ηλικιωμένοι εξακολουθούν να εμπιστεύονται για την ενημέρωσή τους τα δελτία ειδήσεων.
ΕΡΤ: Γιώργος Κουβαράς
Ειδικά στον κορονοϊό, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία τηλεθεατές παρουσίασαν πολύ μεγάλη δίψα για ενημέρωση. Τότε τα παραδοσιακά media παρουσίασαν τεράστια αύξηση της θεαματικότητας. Τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει και αυτό φάνηκε και τα βράδια των εθνικών και των αυτοδιοικητικών εκλογών… Το ενδιαφέρον των τηλεθεατών ήταν ελάχιστο, η δε θεαματικότητα στο ναδίρ.
Ειδικά στον κορονοϊό, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία τηλεθεατές παρουσίασαν πολύ μεγάλη δίψα για ενημέρωση. Τότε τα παραδοσιακά media παρουσίασαν τεράστια αύξηση της θεαματικότητας. Τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει και αυτό φάνηκε και τα βράδια των εθνικών και των αυτοδιοικητικών εκλογών… Το ενδιαφέρον των τηλεθεατών ήταν ελάχιστο, η δε θεαματικότητα στο ναδίρ.
ΟPEN: Εύα Αντωνοπούλου
http://www.press-gr.com/2023/10/blog-post_668.html