Χιλιάδες είναι τα μηνύματα οργισμένων χρηστών των social media για τη νέα καμπάνια της δημοφιλούς εταιρείας Zara, καθώς, όπως υποστηρίζουν, παραπέμπει στα όσα διαδραματίζονται στη Γάζα.
Όπως λένε, η ισπανική εταιρεία στη νέα της διαφημιστική καμπάνια, έχει «εμπνευστεί» από τους χιλιάδες θανάτους Παλαιστίνιων και την αιματοχυσία της Γάζας.
Στην προωθητική καμπάνια της συλλογής, «The Jacket» φαίνονται μανεκέν τυλιγμένα με λευκό ύφασμα και πλαστικό, με πολλούς χρήστες των social media, αλλά και ακτιβιστές να υποστηρίζουν πως παραπέμπουν σε πτώματα τυλιγμένα με τη μουσουλμανική ενδυμασία ταφής. Εικόνες που έρχονται συνεχώς στο φως από τη Γάζα.
Πολλοί εκφράζουν την απογοήτευση και τον θυμό τους, κάνοντας έκκληση για μποϊκοτάζ του brand για ασέβεια που εκδηλώνεται εν μέσω της ανθρωπιστικής κρίσης.
Υπάρχουν και αυτοί που βλέπουν απλά ένα μοντέλο να ποζάρει μπροστά από ένα εργαστήριο γλυπτικής.
Τα zara πάντως κατέβασαν από τα social media την επίμαχη καμπάνια.