1 Ιαν 2024

Η μεγάλη κονόμα (επί 17 χρόνια) των διαβατηρίων: Ποιοι μπαίνουν από την πίσω πόρτα;

 

Δεν χωρεί αμφιβολία ότι οι ταυτότητες και τα διαβατήρια είναι μια υπόθεση που θυμίζει συγκοινωνούντα δοχεία!

Το τι συνέβη με τον διαγωνισμό των ταυτοτήτων,

που οδηγήθηκε στις καλένδες, είναι λίγο πολύ γνωστό στις παροικούντες πέριξ του Μεγάρου Μαξίμου και κάποιων αρμοδίων υπουργείων!

Τις ταυτότητες, μετά το ναυάγιο, τις ανέλαβαν οι «παλιοί προμηθευτές» και την ώρα τούτη όλα δείχνουν ότι βαδίζουμε προς απευθείας ανάθεση και στα διαβατήρια!

Που αποτελούν και την μεγάλη μπίζνα, την τεράστια κονόμα που επί 17 και πλέον έτη καρπούται ένα ιδιότυπο σύστημα, στο οποίο όπως μαθαίνω «μπήκαν από την πίσω πόρτα» πρώτον οι Αμερικάνοι, εξού και το ενδιαφέρον αλλά και οι πιέσεις του πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα, αλλά και μια εταιρία πληροφορικής που άλλαξε χέρια και πίσω από την οποία κρύβονται οι νέοι βασικοί μέτοχοι, αλλά και κάποιοι αφανείς, με επιρροή στα υψηλά πατώματα της Εξουσίας, που φροντίζουν να ολοκληρωθεί το νταραβέρι!

Την υπόθεση την ξέρουμε, την βλέπουμε και θα επανέλθουμε…

Σημειώνω ότι η εν λόγω εταιρία πληροφορικής διά μέσω φωτογραφικής διαδικασίας έχει πάρει ήδη θέση στο σύστημα υποδοχής των νέων διαβατηρίων και προφανές συγκριτικό πλεονέκτημα!

Ας πάρουμε όμως μια πρώτη γεύση (κατά προτίμηση σε σούσι ή σασίμι), της τεράστιας μπίζνας και της ελληνογιαπωνέζικης παρέας που μέχρι τώρα την νέμεται μέχρι να ενταχθούν σε αυτή οι «Νέοι Διαπλεκόμενοι» παρέα με τους Αμερικανούς!!!

Προσπαθώ να κάνω ένα λογαριασμό και πραγματικά μπερδεύομαι, δεν βγάζω άκρη.

Και για να είναι ειλικρινής δεν πιστεύουν τα μάτια μου στα νούμερα που προκύπτουν από πολλαπλασιασμούς και προσθαφαιρέσεις!

Αναφέρομαι φυσικά στα λεφτά που βάζουν στην τσέπη από την διαχείριση του έργου των διαβατηρίων τα καλά παιδιά της γιαπωνέζικης Toppan και ο δόκτωρ Ηλίας Σαμαράς επί 17 συναπτά έτη!

Κοιτάξτε, βαθυστόχαστες αναλύσεις δεν είμαι σε θέση επί του παρόντος να κάνω! Όμως θα κάνω, σε βάθος, πιστέψτε με…

Πάμε μπακαλίστικα λοιπόν, προς το παρόν…

Για κάθε έκδοση νέου διαβατηρίου το αντίτιμο είναι 50 ευρώ!

Από τα 50 ευρώ τα 30, μου λένε οι καλά γνωρίζοντες, είναι κέρδος! Άντε τα 20 να πω εγώ που είμαι και large!

Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι από τον Ιούλιο του 2004 που ο «γιατρός» Ηλίας Σαμαράς και η made in Japan παρέα του (που συμμετέχουν στην κοινοπραξία της Thales που πάει να μπλοκάρει τον διαγωνισμό μαμούθ των ταυτοτήτων ύψους 515 εκατ. ευρώ προσφεύγοντας στο ΣτΕ), μέχρι σήμερα – 17 χρόνια μετά – έχουν εκδώσει συνολικά 30 εκατ. διαβατήρια, τα οποία ανανεώνονται ανά πενταετία, τότε το ποσόν του καθαρού κέρδους που αυθαιρέτως προκύπτει είναι: 30.000.000 x 20 = 600.000.000 ευρώ!!!

Όπως αντιλαμβάνεστε ο «γιατρός» και η παρέα του σούσι και του σασίμι, σε 17 χρόνια κονόμησαν 600 εκατομμύρια!!! Καθαρά!!! Και έχουν άλλα 2 χρόνια ακόμη σύμβαση!

Και με το ναυάγιο του διαγωνισμού για τις ταυτότητες, η δουλειά των διαβατηρίων πάει να παραμείνει στα χέρια – και τις τσέπες – τους για άλλα 17 χρόνια, οπότε κονομήσουν σε υψηλές τιμές και με προφανή ζημία του κράτους, άλλα 600 τόσα εκατ. ευρώ, στην υγεία των κορόιδων με μπόλικο …κρύο σάκε!!!

Παρέα με τους Αμερικανούς, την εταιρία πληροφορικής που άλλαξε χέρια και αυτούς που κρύβονται από πίσω, εμφανώς και αφανώς!

Δεν είναι επομένως προφανές γιατί η κοινοπραξία της Thales (παρέα με τον περίφημο Φέσσα της Unisystems) μολονότι είχε περάσει στην τριάδα του τελικού όπου θα άνοιγε η οικονομική της προσφορά για το έργο μαμούθ, προσέφυγε στο ΣτΕ για να μπλοκάρει τον διαγωνισμό;

https://radar.gr/