Είναι λυπηρό αυτό που συμβαίνει με το φέσι στα φάρμακα και την διάλυση του 25% συμμετοχής του ασφαλισμένου .Το λιγότερο είναι ΝΤΡΟΠΗ.
Η λογική μην πάρεις Φέτα Δωδώνης πάρε λευκό τυρί Τρικάλων να το μεταφέρεις στα φάρμακα είναι πέρα για πέρα ανωμαλία.
Λοιπόν αγορά φαρμάκων πριν λίγο .
10,80 πλήρωσα ,1 ευρώ έξοδα συνταγής ,συμμετοχή 25% 4,38ευρω ,φέσι τουρκικό δεν ξέρω τον λόγο 5,42ευρω ,δεν ξέρω ποιος εμπνεύστηκε αυτό το χαράτσι.
Αυτο το χαλι δεν το ρώτησαν οι ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ στον Πρθ,που θεωρώ ότι κανείς σύμβουλος του δεν τον έχει ενημερώσει .
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.το χαράτσι περισσότερο από την συμμετοχή .ΦΟΒΕΡΟΝ
Υ.γ οποίος έχει απορίες του στέλνω τα σχετικά παραστατικά.
Ο κυρ Παντελής βεβαίως νοιάζεται για τα αστακοκαραβα του Κασσ.
.jpg)