19 Απρ 2024

H κορη του πρωην βουλευτη Αχαιας Θ.Νταβλουρου της Ν.Δ υποψηφια στις Ευρωεκλογες με την Λατινοπουλου


Το βιογραφικο της

Ονομάζομαι Νταβλούρου Βασιλική.

Είμαι 40 ετών και έχω γεννηθεί στην Πάτρα Αχαΐας.

Οι γονείς μου είναι ο Αθανάσιος Νταβλούρος πρώην αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. και πρώην βουλευτής Αχαΐας με τη Νέα Δημοκρατία και μητέρα μου είναι η Ελένη Ρίζου επιχειρηματίας στον τομέα εμπορίου τροφίμων και ποτών.

Έχω δύο αδέρφια την Ιωάννα και τον Τηλέμαχο.

Είμαι μητέρα ενός δεκάχρονου αγοριού, του Σπυρίδωνος Αθανασίου.

Έχω σπουδάσει Νομική στο Πανεπιστήμιο της Ματσεράτας στην Ιταλία και Ναυτιλιακά στον Πειραιά.

Τα τελευταία έτη ασχολούμαι με την χρηματοδότηση ναυτιλιακών εταιρειών με σκοπό την μετάβαση στην πράσινη ενέργεια καθώς επίσης με την ρύθμιση οφειλών σε πιστωτικά ιδρύματα και δημόσιους φορείς.

Η απόφαση μου ν’ ασχοληθώ με την πολιτική ξεκίνησε από την στιγμή που ο πατέρας μου πίστεψέ σ’ εμένα ζητώντας μου να συνεχίσω να πορεύομαι με τις αξίες με τις οποίες μας μεγάλωσε και υπηρέτησε και εκείνος με σκοπό το δημόσιο συμφέρον.

Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια δεν εξαγοράζονται.

Στέλνουμε το μήνυμα ότι μπορεί να υπάρχει χάσμα γενεών, όχι όμως ιδεών.