Καραμπινάτη απάτη ήταν οι δήθεν «έξυπνες διακοπές» με αεροπορικά εισιτήρια μετ’ επιστροφής σε δημοφιλείς προορισμούς του εξωτερικού που... διαφήμιζε η εκπομπή της Αννίτας Πάνια στην ψυχαγωγική ζώνη του Open, τις τύχες της οποίας κρατά ο Νίκος Κοκλώνης, με παραγωγό την εταιρία Red Smile (γενική διευθύντρια η Αντζυ Γρίβα), θυγατρική της Barking Well Media του Κοκλώνη, ο οποίος έχει κακή προϊστορία με δώρα που δεν έδινε σε άλλη τηλεοπτική εκπομπή, αλλά και το «κανόνι» που βάρεσε με την Airfasttickets για αεροπορικά εισιτήρια, φεσώνοντας τους πελάτες!
Η τηλεοπτική απάτη στήθηκε σε χρόνο εξπρές στις αρχές Μαρτίου, όταν η Αννίτα Πάνια μέσα από την εκπομπή της «Next please» διαφήμιζε την προσφορά της εταιρίας Clever Holidays, που έχει έδρα στην οδό Φιλελλήνων, στο Σύνταγμα, με τηλέφωνο που ανήκε στο παρελθόν σε… κέντρο αδυνατίσματος που, επίσης, είχε προκαλέσει πλήθος καταγγελιών.
Μια απλή αναζήτηση στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) δείχνει πως η εταιρία, που ιδρύθηκε μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο, έχει μετοχικό κεφάλαιο μόλις 1.000 ευρώ και μάλιστα η καταβολή του πιστοποιήθηκε στο ΓΕΜΗ μόλις στις 4 Μαρτίου του 2024, δηλαδή λίγα 24ωρα ποτού αρχίσει τις τηλεοπτικές «προσφορές» μέσω της ψυχαγωγικής ζώνης του Open την οποία «τρέχει» ο Κοκλώνης. Ομως αυτό δεν φαίνεται να πτόησε την παραγωγό εταιρία της εκπομπής, παρά το γεγονός ότι ο ιθύνων νους της έχει στις πλάτες του αλλεπάλληλες καταγγελίες για «μαϊμού» δώρα τηλεοπτικών εκπομπών μέσω της εταιρίας Dealber, αλλά και το φέσι των 45.000.000 ευρώ με τα αεροπορικά ταξίδια της εταιρίας του Airfasttickets!
Δήθεν προσφορά
Η απάτη που αποκαλύπτει σήμερα η «Espresso» και που στήθηκε μέσω της εκπομπής της Αννίτας Πάνια «Next please» είχε ως αποτέλεσμα να ζημιωθούν δεκάδες τηλεθεατές που πείστηκαν από τη δήθεν προσφορά για αεροπορικά εισιτήρια μετ’ επιστροφής με μόλις… 99 ευρώ σε δημοφιλείς προορισμούς όπως Παρίσι, Ρώμη, Λονδίνο και Aμστερνταμ, αλλά και εκδρομές σε ελληνικά νησιά και ηπειρωτικούς τουριστικούς προορισμούς. Oσοι κατέβαλαν από 99 ευρώ για εισιτήρια έως και πάνω από 400 ευρώ για εκδρομές κατάλαβαν την απάτη μόλις την 1η Απριλίου, γιατί τότε προβλεπόταν πως θα έκλειναν τα εισιτήρια, τα οποία είχαν προπληρώσει για την αγορά voucher.
Oταν τηλεφώνησαν για την αγορά των εισιτηρίων, τους είπαν πως θα πρέπει να πληρώσουν πολλαπλάσια ποσά για τα εισιτήρια, παρά το γεγονός ότι η Πάνια και η διαφήμιση της εταιρίας έκαναν λόγο για μόλις 99 ευρώ! Δεκάδες τηλεθεατές που κατάλαβαν εκ των υστέρων την παραπλάνησή τους ζήτησαν πίσω τα χρήματά τους, αλλά μάταια! Το τηλέφωνο της Clever Holidays δεν λειτουργεί πλέον, ενώ κανείς από την παραγωγό εταιρία δεν ενδιαφέρθηκε να τους αποζημιώσει για την απάτη! Το «ωραίο» είναι πως όταν η απάτη «βρόμισε», τότε η διαφήμιση εξαφανίστηκε ως διά μαγείας από την εκπομπή της Πάνια!
Η «Espresso», ξετυλίγοντας το κουβάρι της απάτης, αναζήτησε ορισμένους από τους εξαπατημένους τηλεθεατές! Ενας εξ αυτών, ο Η.Κ., μίλησε στην «Espresso», καταγγέλλοντας τη σε βάρος του απάτη: «Αγοράσαμε μέσω της εκπομπής της Αννίτας Πάνια, που τα προωθούσε, κάποια vouchers για αεροπορικά εισιτήρια με 99 ευρώ το άτομο μετ’ επιστροφής. Εγώ πήρα για τέσσερα άτομα. Οταν ήρθε η στιγμή να αγοράσουμε τα εισιτήρια, μου ζήτησαν άλλα… 800 ευρώ και για τους τέσσερις. Οταν ζήτησα να επιστραφούν τα χρήματα, όπως προβλεπόταν στους όρους, μου είπαν να κάνω τη διαδικασία που χρειαζόταν. Την έκανα και με διαβεβαίωσαν ότι εντός δεκατεσσάρων ημερών θα μου τα βάλουν πίσω.
Πέρασε πάρα πολύς καιρός, αλλά τίποτα! Επαιρνα τηλέφωνο στον αριθμό της εταιρίας και δεν απαντούσαν για μέρες! Από κάποια στιγμή και μετά η γραμμή δεν καλεί καν» αναφέρει χαρακτηριστικά! Από τα λεγόμενα, όμως, του Η.Κ προκύπτει ότι από την απάτη που στήθηκε σε εκπομπή της ψυχαγωγικής ζώνης (ευθύνης Κοκλώνη) του Οpen, το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, που προφανώς δεν γνώριζε τι γίνεται στο παρασκήνιο της εκπομπής, έχει εκτεθεί στα μάτια των τηλεθεατών του: «Ολο αυτό το διάστημα έπαιρνα στο Open. Κάποια στιγμή μίλησα με το εμπορικό τμήμα. Μου είπαν ότι έχω δίκιο και ότι να αναμένω τηλεφώνημά τους!» Μάλιστα, ο Η.Κ. δεν τα παράτησε. Πήγε στην έδρα της ταξιδιωτικής εταιρίας όπου είχε αγοράσει τα vouchers. Εκεί διαπίστωσε πως δεν ήταν ο μοναδικός που «την πάτησε»: «Δεν υπάρχουν καν γραφεία! Μας είπαν οι γείτονες πως είναι πολλοί αυτοί που “την πάτησαν” και είναι καθαρή απάτη. Σίγουρα έχει ευθύνη το κανάλι που προωθεί μια απάτη και δεν εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις», μας λέει χαρακτηριστικά!
«Eιναι μούφα»
Πιο… τυχερός ήταν ο συνταξιούχος πολιτικός μηχανικός Εμμανουήλ Γιαννικούρης, ο οποίος είχε πληρώσει 400 ευρώ για εκδρομή στις αρχές Μαρτίου. Οταν, όμως, κατάλαβε την απάτη, τότε κατέθεσε μήνυση στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος! Ο κ. Γιαννικούρης περιγράφει στην «Espresso»: «Είδα ότι είναι μούφα και ξετύλιξα το κουβάρι. Είχα εξαπατηθεί, αλλά κατάφερα να τους πάρω τα χρήματα. Πήρα τηλέφωνο το Open. Τους λέω είναι “ντροπή σας πως έχετε μια εκπομπή και προβάλλετε απατεώνες”. Τους λέω “εγώ θα σας πάω για κακούργημα”, γιατί στην απάτη είναι πάρα πολλά τα άτομα που έχουν εξαπατηθεί. Είναι κατά συρροή αυτή η ιστορία. Εσάς και την Πάνια που παρουσιάζει την εκπομπή και παίρνει το μικρόφωνο και προσπαθεί να πείσει κόσμο να ακολουθήσει την Clever Holidays.
Οι άνθρωποι του καναλιού κινήθηκαν τάχιστα και σε δέκα λεπτά τα λεφτά είχαν μπει στον λογαριασμό μου». Αν και πήρε πίσω τα χρήματά του, ο συνταξιούχος πολιτικός μηχανικός προτίθεται να πάει ως μάρτυρας σε άλλα είκοσι θύματα της απάτης μέσω της τηλεοπτικής εκπομπής της Αννίτας Πάνια που προβάλλει η ψυχαγωγική ζώνη του Νίκου Κοκλώνη.
«Εχουμε 20 άτομα. Θα τους πάω για κακουργηματική απάτη. Μπορεί να πήρα τα λεφτά μου, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν εξαπατήθηκα. Θα πάω μάρτυρας σε αυτούς τους ανθρώπους. Το Open πρέπει να διώξει τοξικά στοιχεία από εκπομπές του. Να συστήσει στην κυρία Πάνια να είναι πιο προσεκτική», μας λέει ο κ. Γιαννικούρης. Μάλιστα, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «Espresso», ανάμεσα στα τουλάχιστον 20 θύματα που κατέβαλαν χρηματικά ποσά για την κομπίνα με τα αεροπορικά εισιτήρια είναι και αστυνομικός από τον Βόλο. Το κουβάρι της απάτης μόλις άρχισε να ξετυλίγεται και έπεται συνέχεια!
Aμαρτωλό παρελθόν με φέσια και κανόνια
Στο… μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης και της Αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, που τον κατηγορεί για απάτη σε βάρος του Δημοσίου, φοροδιαφυγή, φορολογική απάτη, σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, είναι ο τηλεοπτικός παραγωγός Νίκος Κοκλώνης, ο οποίος έφτασε στο σημείο να… αλώσει με εκπομπές τον τηλεοπτικό σταθμό Open, διαφημίζοντας καραμπινάτες απάτες και εξαπατώντας ανυποψίαστους τηλεθεατές.
Η απάτη της εταιρίας Clever Holidays που ήταν στον αέρα του Open μέσω της εταιρίας Red Smile συμφερόντων του Νίκου Κοκλώνη είναι μόνο η «κορυφή του παγόβουνου» στην πολυετή δράση του τηλεοπτικού παραγωγού και πρώην ιδιοκτήτη της Airfast tickets, που «φέσωσε» τον κλάδο των αερομεταφορών με 45.000.000 ευρώ, ενώ η εταιρεία του Dealber εξαπάτησε τηλεθεατές μέσω τηλεοπτικού παιχνιδιού στον Σκάι, που δεν έδωσε ποτέ τα δώρα που είχαν κερδίσει παίκτες ή αγοράσει καταναλωτές.
Η αρχή του τέλους άρχισε πριν από έναν χρόνο, όταν ο επικεφαλής της Αρχής για το Ξέπλυμα Χαράλαμπος Βουρλιώτης δέσμευσε όλη την κινητή και ακίνητη περιουσία (τραπεζικοί λογαριασμοί, ακίνητα, κ.λπ.), «ξεσκονίζοντας» τις δραστηριότητες του κ. Κοκλώνη και επτά στενών συνεργατών του, αναζητώντας τα ίχνη από τη ροή του χρήματος.
Μέσω των συναλλαγών από τις εικονικές εταιρίες, ο Ν. Κοκλώνης φέρεται ότι έλαβε πάνω από 2.000.000 ευρώ ως επιστροφή ΦΠΑ, εξαπατώντας ουσιαστικά το Δημόσιο, και ακόμα 615.000 ευρώ μέσω της επιστροφής φόρου εισοδήματος.
Επίσης, φέρεται ότι δημιούργησε χρέη άνω των 10.000.000 ευρώ προς το Δημόσιο, καθώς δεν κατέβαλε φόρους, με τη συνολική ζημία να ανέρχεται στα 12.600.000 ευρώ. Είχαν προηγηθεί το πρώτο του επιχειρηματικό εγχείρημα, με την απότομη προσγείωση της AirFast tickets, τα πρόστιμα στην Dealber, αλλά και δημοσίευμα σε εφημερίδα της Ινδίας, σύμφωνα με το οποίο φέρεται ότι εμπλέκεται και σε στήσιμο επενδυτικής πυραμίδας!
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα αγοράς φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων AirFast tickets φέρεται ότι οφείλει το ποσό των 45.000.000 ευρώ σε πιστωτές της, μεταξύ των οποίων και η διεθνής ένωση αερομεταφορών ΙΑΤΑ, ενώ το 2016 κηρύχθηκε σε κατάσταση πτώχευσης. Αμέσως μετά ίδρυσε την Dealber, μια διαδικτυακή πλατφόρμα που προσέφερε κουπόνια και εκπτώσεις σε σειρά προϊόντων και υπηρεσιών, από πακέτα διακοπών μέχρι ακριβά κινητά τηλέφωνα και έπιπλα με έκπτωση μέχρι και 70%.
Καταναλωτές δήλωσαν το 2017 εξαπατημένοι, καθώς είτε δεν είχαν ποτέ παραλάβει τα προϊόντα που είχαν πληρώσει και παραγγείλει είτε είχαν αγοράσει υποτιθέμενα εκπτωτικά κουπόνια για την αγορά προϊόντων από δύο μεγάλες εταιρίες επίπλων και ηλεκτρικών ειδών και, όταν προσέρχονταν στο ταμείο για την εξαργύρωσή τους, οι υπεύθυνοι των καταστημάτων δήλωναν άγνοια! Τότε είχαν επιβληθεί πρόστιμα από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, ύψους 105.000 ευρώ.
Πηγή: Espresso