Το Θεωρείο της Καθημερινής είναι από τις κορυφές παραπολιτικές στήλες του ελληνικού τύπου. Είναι επίσης ένας δίαυλος από τον οποίο το Μαξίμου στέλνει μηνύματα κυρίως προς το εσωτερικό του κόμματος.
Τέτοιο είναι και το σημερινό, εξαιρετικά αυστηρό μήνυμα στους υποψήφιους της Ν.Δ., με το οποίο ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχει Νέα Δημοκρατία, αλλά μόνο Μητσοτάκης.
Αντιγράφουμε:
Ιδέες το πολιτικό marketing της Νέας Δημοκρατίας έχει πολλές. Πολλές εμπνεύσεις για να επαναλανσάρει το προϊόν στην απαιτητική αγορά των ευρωεκλογών. Στο πρώτο διαφημιστικό μήνυμα που αναρτήθηκε χθες στο διαδίκτυο φαίνεται αυτός ο πλουραλισμός, καθώς η Ν.Δ. προβάλλεται σε τρεις εκδοχές της: Μητσοτάκης, Μητσοτάκης, Μητσοτάκης.
Αν μάλιστα αναλογιστεί κανείς ότι και στις εναλλακτικές πλατφόρμες προβολής όπως το τικ τοκ επιστρατεύεται πάλι ο Μητσοτάκης, αλλά και στα παραδοσιακά media το κυβερνών κόμμα υπάρχει κυρίως διά του Μητσοτάκη, τότε συμπληρώνεται το μονοπρόσωπο ψηφιδωτό της καμπάνιας.
Από μία άποψη, βγάζει νόημα. Οι ψηφοφόροι έχουν εκδηλωθεί υπέρ του προϊόντος. Έχουν δείξει ποιον εμπιστεύονται και γιατί. Αν η προβαλλόμενη αξία είναι η συνέχεια και η σταθερότητα, καλύτερα να εμφανίζεται η ενσάρκωση της. Και οχι κάποιος περσόνες της ευρωλίστας επικοινωνιακώς αυτοσχεδιαστικές!