Την ώρα που τα χρέη της Νέας Δημοκρατίας κι αυτά του ΠΑΣΟΚ αυξάνονται κάθε χρόνο, όπως μαρτυρούν οι ισολογισμοί που είναι υποχρεωμένα τα κόμματα να δίνουν στη δημοσιότητα, «λεφτά υπάρχουν» για διαφήμιση, ενόψει των μεθαυριανών εκλογών.
Η Πειραιώς έβγαλε από τα ταμεία της για διαφημιστική προβολή του κόμματος και του Κυριάκου Μητσοτάκη το ποσό των 363.000 ευρώ για διαφήμιση στη Google, στο Facebook και στο Instagram για το διάστημα από την 1 Μαΐου (όταν ουσιαστικά ξεκίνησε η προεκλογική περίοδος) έως σήμερα.
Για το ίδιο διάστημα η Χαριλάου Τρικούπη πλήρωσε 73.350 ευρώ για διαφήμιση του ΠΑΣΟΚ και του Νίκου Ανδρουλάκη, ενώ αντίθετα ο ΣΥΡΙΖΑ δαπάνησε μόλις 33.150 ευρώ για διαφήμιση του κόμματος και του προέδρου του, Στέφανου Κασσελάκη.
Ας δούμε, όμως, τα στοιχεία ξεχωριστά…
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google, η Νέα Δημοκρατία έχει κάνει, συνολικά, 59 χορηγούμενα βίντεο και δαπάνησε για το διάστημα που προαναφέραμε 245.000 ευρώ, ποσό υπερδιπλάσιο απ’ όλα τα κόμματα μαζί.
Το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε 28 βίντεο που έγιναν χορηγούμενα με κόστος 45.800 ευρώ, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ δαπάνησε 32.000 ευρώ για 21 βίντεο.
Αναλυτικά οι διαφημίσεις στη Google:
- Νέα Δημοκρατία: 59 βίντεο - 245.000 ευρώ
- ΠΑΣΟΚ: 21 βίντεο - 45.800 ευρώ
- ΣΥΡΙΖΑ: 28 βίντεο - 32.000 ευρώ
Αντίστοιχη είναι λίγο πολύ η εικόνα σε ό,τι αφορά στις χορηγούμενες αναρτήσεις στη Meta, δηλαδή στο Facebook και στο Instagram, αν και αυτή τη φορά «πρωταθλητής» αναδεικνύεται ο Νίκος Ανδρουλάκης με 130 χορηγούμενες αναρτήσεις.
Η Νέα Δημοκρατία έχει δαπανήσει 118.900 ευρώ για την προώθηση του κόμματος και του Κυριάκου Μητσοτάκη, το ΠΑΣΟΚ 27.550 ευρώ για την προώθηση του κόμματος και του Νίκου Ανδρουλάκη, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ μόλις 1.150 ευρώ για την προώθηση του Στέφανου Κασσελάκη.
Αναλυτικά οι διαφημίσεις στη Meta:
- Νέα Δημοκρατία: 78 αναρτήσεις - 82.600 ευρώ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: 34 αναρτήσεις - 36.300 ευρώ
- ΠΑΣΟΚ: 22 αναρτήσεις - 14.850 ευρώ
- Νίκος Ανδρουλάκης: 130 αναρτήσεις -12.700 ευρώ
- ΣΥΡΙΖΑ: 0 αναρτήσεις - 0 ευρώ
- Στέφανος Κασσελάκης: 3 αναρτήσεις - 1.150 ευρώ.