28 Ιουλ 2024

Κάντο όπως η Toyota! Καλούμε τις ελληνικές εταιρίες να αποσύρουν τις χορηγίες και τις διαφημίσεις τους από τα ΜΜΕ που προπαγανδίζουν την WOKE ιδεολογία εναντίον της δυτικής οικογένειας

 Αποχωρεί απογοητευμένη η Toyota από τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Ο Ιαπωνικός κολοσσός αποφάσισε να αποσύρει τα εκατομμύρια της από τη μεγάλη χορηγία των Ολυμπιακών Αγώνων..


επικαλούμενη δυσαρέσκεια με την αποτελεσματικότητα της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ), στη στήριξη αθλητών και την προώθηση του αθλητισμού. Η απόφαση αυτή έρχεται μετά από πολυάριθμες αναφορές για την απογοήτευση της Toyota σχετικά με τη χρήση των χορηγικών κεφαλαίων από τη ΔΟΕ​.

Η Toyota είχε συνάψει χορηγικό συμβόλαιο ύψους 835 εκατομμυρίων δολαρίων το 2015, το οποίο κάλυπτε τέσσερις Ολυμπιάδες, αρχίζοντας από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς του 2018 στην Πιονγκτσάνγκ. Ωστόσο, η εταιρεία εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για τον τρόπο με τον οποίο η ΔΟΕ χρησιμοποιεί τα χορηγικά κεφάλαια, αναφέροντας ότι αυτά δεν αξιοποιούνται αποτελεσματικά για τη στήριξη των αθλητών και την προώθηση του αθλητισμού.

Επιπλέον, η Toyota εξέφρασε δυσαρέσκεια για την απόκριση της ΔΟΕ κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, όταν αποφάσισε να μην προβάλλει Ολυμπιακές διαφημίσεις στην ιαπωνική τηλεόραση, λόγω της αρνητικής αντίδρασης του κοινού εν μέσω της συνεχιζόμενης πανδημίας​.
Advertisement

Παρά την αποχώρηση από τους Ολυμπιακούς, μετά το Παρίσι, η εταιρεία σκοπεύει να διατηρήσει τη χορηγία της με την Διεθνή Παραολυμπιακή Επιτροπή.

Αυτή η εξέλιξη θεωρείται μεγάλο πλήγμα για τη ΔΟΕ, καθώς η Toyota αποτελεί έναν από τους κορυφαίους χορηγούς της, και αναμένεται να επηρεάσει την ευρύτερη χορηγική στρατηγική της Ολυμπιακής διοργάνωσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία εξετάζει νέους τρόπους επικοινωνίας με τον κόσμο και τους υποψήφιους πελάτες, όπως την εντονότερη ψηφιακή παρουσία της, αλλά και την άμεση επαφής του κόσμου με τα αυτοκίνητά της μέσω της δυναμικής επιστροφής σε εκθέσεις αυτοκινήτου με εμπορικό ενδιαφέρον.

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να καλέσουμε τις εγχώριους διαφημιζόμενους, τις μεγάλες εταιρίες και τα media  shops να μην ταυτίζουν το προιόν τους με τα ΜΜΕ που προπαγανδίζουν την woke ιδεολογία και υπηρετούν την μείωση του δυτικού πληθυσμού με τα εργαλεία της Ατζέντας 2030.

Κι αυτό γιατί ρισκάρουν να ταυτίσουν το προιόν τους με την επιχείρηση γενοκτονίας η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη-ειδικά εάν η elite χάσει τα παιγνίδι ενώ στο μεταξύ οι ελληνικές επιχειρήσεις έχοντας χορηγήσει τα ΜΜΕ-Γκαίμπελς της προπαγάνδας μείωσης του κοστοβόρου δυτικού πληθυσμού θα έχουν προκαλέσει ανήκεστον βλάβη στο προιόν τους.

Η σύγκρουση είναι ανοιχτή-κανένα αποτέλεσμα δεν έχει κριθεί.

Κρίνεται όμως η στάση του κάθε ενός και της κάθε εταιρίας εν μέσω γενοκτονίας μείωσης του κοστοβόρου δυτικού πληθυσμού εξαιτίας του παγκοσμίου χρέους και της ευγονικής διάθεσης της elite του deep state να κυβερνήσει ένα κόσμο μόλις δύο δις πληθυσμού-ασφυκτικά ελεγχόμενων οντοτήτων.

Εάν πιστεύετε ότι σε ένα κόσμο δύο δις έγκλειστο σε στρατόπεδα τύπου Κίνας μπορεί να έχουν κάποια τύχη οι οικογένειές σας ή οι εταιρίες σας κάνετε οδυνηρό λάθος.

Καλή τύχη…


>O CEO της Toyota Koji Sato

https://kourdistoportocali.com/