22 Σεπ 2024

«Γεννήθηκα σε ορυχείο»: Ο Βασιλάκης Καΐλας πήρε την διαχείριση του Χ της Διαμαντοπούλου;

 

Δεν εξηγείται αλλιώς. Ήταν βέβαια λογικό έπειτα από την προγενέστερη γκάφα με τη Νίκη Κεραμέως, η υποψήφια του ΠΑΣΟΚ να αλλάξει άρδην διαχειριστή στον προσωπικό του λογαριασμό στο X.

Εδώ όμως συνέβη κάτι περίεργο. Το κείμενο που θα δείτε,

αναρτήθηκε λέξη προς λέξη στον λογαριασμό της Άννας Διαμαντοπούλου:

«Είμαι ένα παιδί από την επαρχία, από ένα χωριό, γεννημένη σε ένα ορυχείο. Έχω φτιάξει τη ζωή μου με τα χέρια μου και με το μυαλό μου, δουλεύω από τα 17 μου χρόνια. Εγώ δεν σηκώνω γροθιά, πιστεύω ότι ζούμε σε μια άλλη εποχή. Πιστεύω ότι η αντιπολίτευση που χρειαζόμαστε σήμερα, είναι η αντιπολίτευση που φέρνει στην επιφάνεια τα λάθη και τις πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης που είναι ενάντια στα λαϊκά συμφέροντα. Λέω την άποψη μου, με έναν τρόπο αναλυτικό και ουσιαστικό, να μιλάει στην καρδιά – όπως μιλάει ένα σύνθημα – αλλά και στο μυαλό των ανθρώπων.»

Είναι εξαιρετικά πιθανό μετά τη Νίκη Κεραμέως, την διαχείριση του λογαριασμού της Διαμαντοπούλου στο X να την ανέλαβε ο Βασιλάκης ο Καΐλας.

Εάν δεν πιστεύετε, δείτε την ανάρτηση:

https://www.newsbreak.gr/