Τα βίντεο ντοκουμέντο από τις σιδηροδρομικές γραμμές της Θήβας και του σταθμού Θριασίου που κατέγραψαν drone, δείχνουν καθαρά το πλιάτσικο των επιτηδείων που κλέβουν καλώδια και βάζουν φωτιές δίπλα από τους σταθμούς...
Σε κοινή θέα και άνετοι, άγνωστοι με τις μπλούζες τους στα κεφάλια, κλέβουν τις ελληνικές σιδηροδρομικές γραμμές.
Τα βίντεο ντοκουμέντο από τις σιδηροδρομικές γραμμές της Θήβας και του σταθμού Θριασίου που κατέγραψαν drone, δείχνουν καθαρά το πλιάτσικο των επιτηδείων που κλέβουν καλώδια και βάζουν φωτιές δίπλα από τους σταθμούς.
Οι δράστες με καλυμμένα τα πρόσωπά τους φαίνονται να σπάνε τα τσιμεντένια περιβλήματα στον σταθμό της Θήβας για να πάρουν μαζί τους τα καλώδια ηλεκτρονικής σηματοδότησης. Συνέπεια αυτού να μπλοκάρουν τη φωτοσήμανση και το σύστημα τηλεδιοίκησης.
«Αυτό σημαίνει ότι όλα κοκκινίζουν στο πίνακα και ότι δεν υπάρχει εικόνα για το που βρίσκεται το τρένο οπότε αντιλαμβάνεστε ότι όλα πρέπει να γίνουν πάρα πολύ γρήγορα ώστε να συντηρηθεί η ασφάλεια της κυκλοφορίας», είπε στο ΣΚΑΪ ο Πρόεδρος εργαζομένων ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.
Δυστυχώς η ίδια κατάσταση επικρατεί και στον σταθμό Θριασίου. Οι δράστες σκάβουν και θάβονται ζωντανοί μέσα σε σωλήνες για να κλέψουν τα καλώδια.
Οι συγκεκριμένες συμμορίες δρουν το τελευταίο διάστημα στην περιοχή των Αχαρνών και συνήθως μεταφέρουν και καίνε τα καλώδια σε καταυλισμό του Ασπρόπυργου και πωλούν τον καθαρό χαλκό σε παράνομα χυτήρια, σύμφωνα με το ΣΚΑΙ.
Το θράσος τους είναι τόσο μεγάλο όπου δεν διστάζουν να κόψουν τις ράγες και να τις φορτώσουν στα αυτοκίνητά τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του Ταύρου όπου αστυνομικοί βρήκαν αυτοκίνητο με πάνω από 500 κιλά σιδηροδρομικού υλικού από εργασίες που γινόντουσαν στην περιοχή.
Η λεηλασία στις σιδηροδρομικές γραμμές είναι πλέον «συνήθειο», με την αστυνομία να δέχεται τουλάχιστον 10 τηλεφωνήματα την ημέρα για τέτοια περιστατικά.
Το πλιάτσικο έχει θορυβήσει πολύ την διοίκηση του ΟΣΕ η οποία το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιεί drones για την επιτήρηση στις «επικίνδυνες» περιοχές.
«Σκοπός τους είναι ο χαλκός αλλά στο μυαλό μας έχουμε και το σενάριο της δολιοφθοράς. Το χειρότερο που έχω δει είναι πάνω από γέφυρα να πέσει τσιμεντόλιθος», δήλωσε για τα περιστατικά ο Γιάννης Φεστερίδης, προϊστάμενος ασφαλείας εγκαταστάσεων ΟΣΕ.