19 Οκτ 2024

Νew York Times-Daily Mail> Δύο αθλητές του Τριάθλου πέθαναν ξαφνικά ενώ “το εμβόλιο Covid της Pfizer μου κατέστρεψε τη ζωή” λέει η Ingi Doyle

 

Πλέον θα το διαβάσεις ακόμη και στους New York Times αλλά και στη Daily Mail.

Aυτό που δεν τολμά να εκστομίσει το εγχώριο πολιτικό προσωπικό.

Οι Ανδρουλάκηδες, οι Δούκες, οι Κασσελάκηδες. Τα εγχώρια puppets.

Οι New York Times και η Daily Mail λοιπόν παρουσιάζουν τους θανάτους και τον όλεθρο που προκαλούν εκεί έξω τα εμβόλια COVID.

Λίγες ώρες πριν στη διάρκεια των Αγώνων Τριάθλου στην Ισπανία δύο αθλητές πέθαναν ξαφνικά. Ακόμη πιο δραματική όμως είναι η ιστορία της 56χρονης αθλήτριας του Τρίαθλου Ingi Doyle.

Δύο αθλητές λοιπόν, ο ένας από τη Βρετανία και ο άλλος από το Μεξικό, έχασαν τη ζωή τους την Πέμπτη στην Ισπανία, την πρώτη ημέρα των τελικών του Torremolinos-Andalucia Triathlon Championship.

Kαι οι δύο αγωνίζονταν στο αγώνισμα sprint ηλικιακών ομάδων, ανακοίνωσε το World Triathlon.

Τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι ο 57χρονος Βρετανός αθλητής υπέστη ανακοπή καρδιάς. Δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες για την ταυτότητά του.

Το British Triathlon επιβεβαίωσε τον θάνατο ενός από τα μέλη της ηλικιακής ομάδας του, χωρίς να αποκαλύψει την ταυτότητά του ή την αιτία θανάτου του.

Mε τη σειρά της η Μεξικανική Ομοσπονδία Τριάθλου-Mexican Triathlon Federation  ανέφερε τον θάνατο του Roger Mas Colomber, σε ηλικία 75 ετών.

Με βαθιά θλίψη σας ενημερώνουμε ότι δύο αγωνιζόμενοι (ένας από το Μεξικό, ένας από τη Βρετανία) έχασαν τη ζωή τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τριάθλου Torremolinos-Andalucia AG Sprint Distance», ανέφερε σε ανακοίνωσή του το διοικητικό όργανο του αθλήματος.

Το Torremolinos φιλοξένησε τη διοργάνωση από τις 17 έως τις 20 Οκτωβρίου, με περισσότερους από 5.500 τριαθλητές από περισσότερες από 80 χώρες να αγωνίζονται.

Ingi Doyle, 56 ετών [Triathlon]> Τα εμβόλια της Pfizer έκαναν κομμάτια τη ζωή μου

   

Μια super-fit αθλήτρια του Triathlon λέει ότι η ζωή της έγινε κομμάτια αφού υπέστη σοβαρή καρδιακή βλάβη μόλις λίγες εβδομάδες μετά το εμβόλιο για τον Covid.

Η μητέρα δύο παιδιών Ingi Doyle, 56 ετών, ενημερώθηκε ότι υπήρχε μία στις δέκα πιθανότητες να μην επιβιώσει από τη χειρουργική επέμβαση για να αντιμετωπίσει μία από τις πολλές ιατρικές επιπλοκές που ακολούθησαν τη δεύτερη ένεση του εμβολίου της Pfizer.

Η κυρία Doyle λέει ότι δεν είχε «κανένα πρόβλημα υγείας» πριν πάρει δύο δόσεις εμβολίου στα μέσα του 2021.

Ως τότε ήταν η επιτομή της υγείας και της φυσικής κατάστασης.

Είχε κερδίσει μετάλλια αγωνιζόμενη σε Τρίαθλο-Triathlon, συμμετείχε σε αγώνες Ironwoman και ημιμαραθώνιου και έκανε προπόνηση 15 ώρες την εβδομάδα πέρα ​​από τη δουλειά της ως εκπαιδεύτρια φυσικής κατάστασης.

«Η ζωή μου αφορούσε τον αθλητισμό, το να είμαι ενεργή», είπε στην Daily Mail Australia.

Η κυρία Doyle, η οποία μετανάστευσε στην Αυστραλία από τη Σουηδία το 1989, έκανε τα εμβόλια Covid για να προστατεύσει τους ηλικιωμένους γονείς της.

«Δεν ήμουν κατά του εμβολίου, δεν είχα λόγο να είμαι, αλλά δεν έκανα εμβόλιο γρίπης ποτέ στη ζωή μου. Δεν ήμουν ποτέ άρρωστη, πάντα υγιής», είπε.

«Αλλά με την οικογένειά μου στη Σουηδία και τη μαμά και τον μπαμπά μου να γερνούν και να αρρωσταίνουν – σκέφτηκα, “Ω, καλά, θα το κάνω αυτό”.

Η πρώτη δόση της κυρίας Doyle την άφησε με πόνο στο χέρι – αλλά το δεύτερο τρύπημα της, στις 4 Ιουλίου 2021, ήταν που έφερε τη καταστροφή.

Η ίδια λέει: «Κυριολεκτικά την επόμενη μέρα ξύπνησα με ένα τεράστιο πρήξιμο κάτω από τη μασχάλη μου. Έμοιαζε με ένα μικρό μπαλόνι νερού που κρεμόταν κάτω από τα πλευρά μου ».

Για τις επόμενες δύο εβδομάδες, η κυρία Doyle είπε ότι ένιωθε κουρασμένη. «Άρχισα να νιώθω σκληρό ακόμη και το περπάτημα και δεν ήξερα γιατί», είπε.

«Τότε, πολύ, πολύ ξαφνικά, είχα έναν πολύ έντονο οξύ πόνο στο κάτω μέρος της κοιλιάς μου. Αυτός ο πόνος με διαπερνούσε  μέχρι το κάτω μέρος της πλάτης μου».

Επιδεινώθηκε τις επόμενες ώρες έως ότου ο σύντροφός της, Scott, πήγε την κυρία Doyle στο νοσοκομείο.

Μετά από μια σειρά εξετάσεων, η κυρία Doyle ενημερώθηκε ότι είχε υποστεί ανατομή αορτής – μια μεγάλη ρήξη του βλεννογόνου στο εσωτερικό της καρδιάς.

«Φοβήθηκα πραγματικά, ήμουν μόνη», είπε. Ο σύντροφός της δεν επιτρεπόταν να μπει στο νοσοκομείο λόγω περιορισμών για τον Covid.

«Πονούσα και σκέφτηκα ότι μπορεί να πεθάνω εδώ», θυμάται.

Οι γιατροί βρήκαν επίσης μια τραυματισμένη καρδιά, αλλά δεν απαντούσαν γιατί. Έκανα πολλές σαρώσεις και εξετάσεις και μου έβαλαν πολλά φάρμακα. Μετά από πέντε μέρες ήμουν χάλια».

Ήταν μόνο η αρχή μιας εφιαλτικής σειράς ιατρικών επιπλοκών και χειρουργικών επεμβάσεων – συμπεριλαμβανομένης της εξαντλητικής καρδιοχειρουργικής επέμβασης διάρκειας 12 ωρών όπου υπέστη ανεπάρκεια οργάνων και πέρασε δύο εβδομάδες τροφοδοτούμενη μέσω σωλήνα.

«Ήμουν μέσα και έξω από τις αισθήσεις μου και έπαιρνα βαριά φάρμακα που με έκαναν να έχω τόσο άσχημες παραισθήσεις», είπε.

«Ήμουν τόσο φοβισμένη. Πονούσα και πάλι νόμιζα ότι θα πεθάνω».

Αργότερα υπέστη αιμάτωμα (λίμνη θρόμβου αίματος), πνευμονική εμβολή (θρόμβος που εμπόδιζε τον δεξιό πνεύμονά της) και μολυσμένο δερματικό μόσχευμα που απαιτούσε μεγαλύτερη χειρουργική επέμβαση.

Πριν από λίγους μήνες η κυρία Doyle επέστρεψε στο νοσοκομείο για μια εξαντλητική χειρουργική επέμβαση διάρκειας 17 ωρών, επειδή το αρχικό μόσχευμα αορτής μολύνθηκε και έπρεπε να αντικατασταθεί με ένα νέο συνθετικό.

Όταν άρχισαν για πρώτη φορά τα προβλήματα υγείας της κυρίας Doyle, εκείνη και ο σύντροφός της, Scott Elms, 53 ετών, προσπάθησαν απεγνωσμένα να βρουν την αιτία.

«Ο Scott  ​​έγραψε μια τεράστια λίστα και στο κάτω μέρος ήταν «θα μπορούσαν να είναι τα εμβόλια;» είπε η κυρία Doyle.

«Οι γιατροί είπαν ότι δεν ήταν σωστό γιατί το εμβόλιο μπαίνει στο χέρι σου, μένει εκεί για τρεις μέρες και εξαφανίζεται».

Μη πεπεισμένος, ο κ. Elms ήρθε σε επαφή με τον διάσημο καθηγητή Ανοσολογίας (Immunology) Nikolai Petrovsky από το Πανεπιστήμιο Flinders της Νότιας Αυστραλίας.

Είπε ότι ο καθηγητής Petrovsky έδωσε στον Scott μια «πραγματικά σαφή περιγραφή» ότι ο τραυματισμός της θα μπορούσε να είχε προκληθεί από πρωτεΐνες αιχμής του εμβολίου που βρέθηκαν στην κυκλοφορία του αίματος.

«Έστειλε μερικούς συνδέσμους από άλλες παρόμοιες περιπτώσεις που είχε δει», είπε.

Η κυρία Doyle λέει ότι κανείς δεν έχει προσφέρει στο ζευγάρι μια εναλλακτική θεωρία.

«Έχουν ψάξει για όλα τα άλλα, έχουν ψάξει ψηλά και χαμηλά για οτιδήποτε θα μπορούσε να είναι η αιτία και δεν βρήκαν τίποτα», είπε.

«Το μόνο πράγμα που δεν έχουν ψάξει σωστά είναι το εμβόλιο.

«Κατά τη γνώμη μου το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουμε στην Αυστραλία είναι ότι δεν υπάρχει εγκατάσταση δοκιμών για πρωτεΐνες ακίδας. Πού δοκιμάζουμε αυτά τα πράγματα;».

Η αγγειοχειρουργός που έκανε την πρώτη της επέμβαση ανέφερε την κυρία Doyle ως ύποπτη ανεπιθύμητη ενέργεια του εμβολίου στην Υπηρεσία Θεραπευτικών Προϊόντων-Therapeutic Goods Administration (TGA).

Οι αντιδράσεις της στο εμβόλιο αναφέρονται ως αορτική ανατομή και ινομυϊκή δυσπλασία στον αριθμό περίπτωσης 659726 στη βάση δεδομένων TGA.

Παρά τους ισχυρισμούς της TGA ότι «παρακολουθεί στενά τις αναφορές πιθανών παρενεργειών στα εμβόλια Covid-19», η κυρία Doyle είπε ότι έχει λάβει μόνο ένα τηλεφώνημα από κάποιον που ελέγχει τα στοιχεία της.

Θεωρεί υπεύθυνους τους υπουργούς υγείας και την TGA για ό,τι συνέβη σε αυτήν και σε άλλους.

«Η μοναδική τους δουλειά είναι να διασφαλίσουν ότι όταν πιέζουν τους ανθρώπους και μας συστήνουν είναι «ασφαλές και αποτελεσματικό» είναι πράγματι έτσι. Αυτή είναι η δουλειά τους και απέτυχαν».

«Δεν θα τους συγχωρήσω ποτέ για όσα έχουν κάνει…Τα προβλήματα με την καρδιά δεν είναι σαν ένα σπασμένο χέρι που μπορεί να επουλωθεί σε έξι εβδομάδες. Έχουμε αυτά τα πράγματα για μια ζωή και δεν υποφέρει μόνο ο ασθενής».

Η κ. Doyle  είπε ότι ξυπνά κάθε μέρα με πίεση στο στήθος της.

«Έχω ξαφνικές μαχαιριές πόνου στη μέση, προς τα αριστερά, στο λαιμό μου, στο χέρι μου», είπε.

«Δεν μπορούν να βρουν μια από τις ωοθήκες μου, δεν μπορούν να τη δουν γιατί υπάρχει πάρα πολύ χάος μέσα μου».

Τα νεφρά της λειτουργούν μόνο στο 35%.

«Αυτό σημαίνει ότι κουράζομαι πολύ εύκολα, η αρτηριακή μου πίεση είναι ασταθής», είπε.

«Νιώθω ότι είμαι μια ωρολογιακή βόμβα που περπατά και ζω με πολλή αβεβαιότητα. Από τη στιγμή που έχεις πρόβλημα με την καρδιά, οποιοδήποτε μικρό σημάδι ή σύμπτωμα σε βάζει σε έξαρση, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα ανατιναχτείς ξανά. Ποτέ δεν μπορείς να συνεχίσεις κανονικά με τα πράγματα, είναι σαν να έχει καταργηθεί η ζωή σου».

Η κ. Doyle είπε ότι το τραύμα των εμβολίων άλλαξε επίσης τη διάθεσή της.

«Δεν είμαι αυτή που ήμουν και δεν θα γίνω ποτέ αυτή που ήμουν», είπε.

«Ο σύντροφός μου λέει μερικές φορές, «Ήσουν πολύ χαρούμενη».

«Εξακολουθώ να είμαι ένας χαρούμενος άνθρωπος, ένας χαμογελαστός άνθρωπος, αλλά είναι σαν να έχει πεθάνει κάτι μέσα μου και δεν θα ξαναπάρω ποτέ αυτό το κομμάτι.

«Δυστυχώς για μένα, η ζωή μου όπως την ήξερα κάποτε τελείωσε.

«Θρηνώ τον παλιό μου εαυτό κάθε μέρα καθώς ξέρω ότι δεν θα είμαι ποτέ ξανά αυτό που ήμουν. Το εμβόλιο της Pfizer κατέστρεψε τη ζωή μου».

https://kourdistoportocali.com/