Στα... κάγκελα βρίσκονται οι φορείς του κλάδου με το νέο ψηφιακό πελατολόγιο, καθώς η ΑΑΔΕ αποφάσισε να «μπλοκάρει» τις επιχειρήσεις με ένα σύστημα που είναι περισσότερο προβληματικό παρά επαναστατικό.Αντί να φέρει την ψηφιακή αναβάθμιση, το μέτρο ρίχνει τα μούτρα στους μικρομεσαίους επαγγελματίες, που καλούνται να προσαρμοστούν σε ένα σύστημα που δεν «μιλάει» με τα υπάρχοντα λογισμικά τους και θα τους κοστίσει πολύτιμο χρόνο και χρήμα.
Η πλατφόρμα, σύμφωνα με την ΚΕΕΕ και τον ΣΕΠΕ, είναι τεχνικά ατελής, με τον χρόνο προσαρμογής να είναι ανύπαρκτος και τις διαδικασίες να είναι πιο χρονοβόρες από ό,τι θα έπρεπε.
Αποτέλεσμα; Μια εκ των προτέρων καταδικασμένη εφαρμογή, που θυμίζει περισσότερο παράσταση γραφειοκρατικής ανικανότητας παρά έναν έξυπνο ψηφιακό μηχανισμό. Και όλα αυτά για να επιβληθούν πρόστιμα 100 ευρώ σε κάθε λάθος – με το κράτος να παρακολουθεί τον κάθε επαγγελματία σα να είναι υπό επιτήρηση.
Να σημειωθεί ότι το μέτρο δεν περιορίζεται μόνο στον κλάδο του αυτοκινήτου, καθώς μελλοντικά προβλέπεται να επεκταθεί σε άλλους τομείς, όπως οι κοινωνικές εκδηλώσεις και ο τουρισμός, όπου παρατηρούνται υψηλά ποσοστά αδήλωτων συναλλαγών.
Οι διαμαρτυρίες, λοιπόν, αναμένονται να ενταθούν, καθώς οι επιχειρήσεις θεωρούν ότι το μέτρο όχι μόνο δεν διευκολύνει τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, αλλά αντίθετα δημιουργεί σοβαρές δυσχέρειες και διοικητικά βάρη.
www.bankingnews.gr