14 Μαΐ 2025

Τερατογένεση

 

Όταν οι Ιταλοί βάζουν τα τρένα και οι Έλληνες το δίκτυο και τους σταθμάρχες, τότε είναι προτιμότερο να πάει κάποιος με τα πόδια στη Θεσσαλονίκη.

Ο μόνος αισιόδοξος από τις συμφωνίες με την Τζόρτζια Μελόνι είναι ο Κώστας Κυρανάκης.

Με 360 εκατομμύρια ευρώ θα αποκτήσουμε νέα τρένα και αμαξοστάσια και βέβαια ασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο.

Αυτό που μας προβληματίζει είναι το γεγονός ότι και το 2000, δηλαδή πριν 25 χρόνια, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε κονδύλια από την Ευρώπη για την τηλεδιοίκηση, η οποία ακόμη δεν έχει τελειώσει.

Αν είναι να περιμένουμε άλλα 25 χρόνια για να υλοποιηθεί το νέο φιλόδοξο πρόγραμμα Κυρανάκη, τότε καήκαμε.

Σε κάθε περίπτωση η ελληνοϊταλική συνεργασία είναι γεγονός.

https://radar.gr/article/undercover-522