Ο ΟΑΣΑ ζητάει εξηγήσεις από την ανάδοχο εταιρεία για το πώς έγιναν τα τροχαία ατυχήματα της 4ης και 9ης Ιουλίου, στη γραμμή 122
Μετά από ένα ακόμα τροχαίο με διαφορά λίγων ημερών με λεωφορεία της ίδιας γραμμής 122, που συνδέει τον σταθμό μετρό της...
Αργυρούπολης με τη Σαρωνίδα, ο ΟΑΣΑ ενεργοποιεί την διαδικασία ποινικών ρητρών για την ανάδοχη εταιρεία.Το πρώτο χρονικά τροχαίο, στο οποίο υπήρξαν δεκάδες τραυματίες, σημειώθηκε στις 4 Ιουλίου στη Βούλα, όταν δύο λεωφορεία συγκρούστηκαν σε στάση. Το δεύτερο, πιο πρόσφατο τροχαίο ατύχημα, σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης όταν λεωφορείο βρέθηκε εντελώς «ακυβέρνητο» για περίπου 150 μέτρα στη λεωφόρο σαρώνοντας τα πάντα στο πέρασμα του, όταν ο οδηγός του κατέβηκε για προσωπική του ανάγκη και δεν έβαλε χειρόφρενο.
Ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι θα ζητήσει εξηγήσεις για τις συνθήκες που τα συμβάντα έλαβαν χώρα, στο πλαίσιο των σχετικών διαδικασιών παρακολούθησης της εκτέλεσης και τήρησης των όρων της συγκεκριμένης σύμβασης παροχής υπηρεσιών, για το οποίο έχει ενημερωθεί και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ:
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ενημερώνει το επιβατικό κοινό, ότι ως προς τα περιστατικά της 4ης/7/2025 και το πρόσφατο συμβάν που σημειώθηκε κατά τις βραδινές ώρες της 9ης/7/2025 στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, από λεωφορείο της αναδόχου κοινοπραξίας κατά την εκτέλεση του δρομολογίου “122: Σαρωνίδα – Σταθμός Αργυρούπολη” προκαλώντας υλικές ζημίες, αναζητά την παροχή εξηγήσεων από την ανάδοχο για τις συνθήκες που τούτα έλαβαν χώρα, στο πλαίσιο των σχετικών διαδικασιών παρακολούθησης της εκτέλεσης και τήρησης των όρων της συγκεκριμένης σύμβασης παροχής υπηρεσιών, για το οποίο έχει ενημερωθεί και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά.
Παράλληλα, εν όψει της ανωτέρω διερεύνησης του ΟΑΣΑ και των ανακριτικών αρχών, που έχουν ήδη επιληφθεί, ο Οργανισμός έχει εκκινήσει τη διαδικασία επιβολής ποινικών ρητρών, όπως αυτές προβλέπονται στη σχετική σύμβαση και τη νομοθεσία δημοσίων συμβάσεων.
Σημειώνεται ότι ο ΟΑΣΑ παραμένει σταθερά προσηλωμένος στην ασφάλεια των επιβατών, στη διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και την εξασφάλιση της τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων των αναδόχων του.