Αεροσκάφη των Ενόπλων Δυνάμεων και συγκεκριμένα το Beechcraft King Air 350C της ΠΑ, αλλά και το C-12 του Στρατού, καταγράφουν συχνά το τελευταίο διάστημα πτήσεις από το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας προς το αεροδρόμιο της Κέρκυρας. Συνήθως οι πτήσεις γίνονται Παρασκευή από Ελευσίνα και Δευτέρα από την Κέρκυρα προς την Ελευσίνα. Η Κέρκυρα είναι τόπος καταγωγής του ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια.
Ενδεικτικά μερικές από τις πτήσεις των αεροσκαφών τις τελευταίες ημέρες.
Οι πληροφορίες που έχουν φθάσει στο militaire.gr αναφέρουν ότι αυτές οι πτήσεις -χαρακτηρίζονται ως εκπαιδευτικές- έχουν επιβάτη τον ΥΕΘΑ Νίκο Δένδια, ο οποίος έχει «κοπεί» από τις πτήσεις των vip κυβερνητικών αεροσκαφών με απόφαση του Μαξίμου.Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο ΥΕΘΑ εισέρχεται στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας από την πύλη Ανωτάτων της ΔΑΥ κι όχι από την κεντρική πύλη του αεροδρομίου. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Κέρκυρα ή στους Παξούς ,δεσμεύεται και ένα ελικόπτερο Super Puma σε κατάσταση ετοιμότητας.
Το militaire.gr έθεσε υπ’ όψιν της ηγεσίας του ΥΠΕΘΑ αυτές τις πληροφορίες καθώς και τις καταγραφές από την ηλεκτρονική πλατφόρμα στις οποίες έχουν αποτυπωθεί οι πτήσεις του Beechcraft King Air 350C. Αν κάποιος ανατρέξει σε προηγούμενες ημερομηνίες εντός Ιουλίου ,υπάρχουν κι άλλες πτήσεις .
Σύμφωνα με «κύκλους» του ΥΠΕΘΑ: «Ο υπουργός πέταξε για το Άκτιο την Παρασκευή 25 Ιουλίου, για να επιθεωρήσει την αεροπορική βάση και στη συνέχεια μετέβη στην Κέρκυρα. Τη Δευτέρα 28 Ιουλίου είχε προγραμματίσει να επιστρέψει στην Αθήνα με πτήση της γραμμής αλλά επειδή έπρεπε να επιστρέψει νωρίτερα λόγω του νομοσχεδίου για την ακίνητη περιουσία στη Βουλή, χρησιμοποίησε το Beechcraft King Air 350C.»
Οι δικαιολογίες δεν είναι πειστικές.
Είναι σύνηθες οι υπουργοί να «κολλάνε» μια υπουργική υποχρέωση -που την δημιουργούν οι σύμβουλοι ως άλλοθι- την Παρασκευή κοντά στον τόπο καταγωγής τους . Η επιθεώρηση στο Άκτιο είναι μια καλή δικαιολογία . Επίσης η έκτακτη επιστροφή με δικαιολογία κάποιες νομοτεχνικές διορθώσεις στο νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ δεν μπορούν να χαρακτηρίζονται «έκτακτη ανάγκη» για τη χρησιμοποίηση ενός αεροσκάφους των Ενόπλων Δυνάμεων.
Έτσι κι αλλιώς οι πτήσεις που έχουν καταγραφεί προς Κέρκυρα το τελευταίο διάστημα είναι αρκετές.
Όλα αυτά την ώρα που όσα είπε ο κ.Δένδιας στη Βουλή για τη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας των Ενόπλων Δυνάμεων έχουν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων. Ο κ. Δένδιας έκανε λόγο για σπατάλες κι έφερε ως παράδειγμα το διαμέρισμα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν ως κατοικία οι Αρχηγοί ΓΕΣ στο κέντρο της Αθήνας. Δεν χρησιμοποιήθηκε σχεδόν ποτέ.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι πως από την μία γίνεται τόση φασαρία από την ηγεσία του ΥΠΕΘΑ για «σπατάλες» στις Ένοπλες Δυνάμεις και την ίδια ώρα αεροσκάφη των Ενόπλων Δυνάμεων να χρησιμοποιούνται, απ’ ότι φαίνεται για ιδιωτικές μετακινήσεις υπουργών. Πολύ περισσότερο αεροσκάφη των Ενόπλων Δυνάμεων.
Το θέμα βέβαια αφορά και στους Αρχηγούς των Γενικών Επιτελείων με πρώτο και καλύτερο τον Α/ΓΕΕΘΑ.
Η χρήση κρατικών αεροσκαφών από τον πρωθυπουργό και υπουργούς του, έχει γίνει συχνά αντικείμενο κριτικής. Σε περιπτώσεις που δεν έχουν να κάνουν με τα καθήκοντα τους φυσικά. Η αντίδραση της κυβέρνησης ήταν η αναμενόμενη: συγκάλυψη.
Οι πτήσεις του πρωθυπουργικού αεροσκάφους για παράδειγμα στην Αίγυπτο ,όπου ο πρωθυπουργός είχε πάει για λόγους αναψυχής, έφερε την απόφαση να μην δίδονται -παρανόμως- ονομαστικές λίστες των επιβαινόντων στις πτήσεις των κυβερνητικών αεροσκαφών παρά μόνο αριθμός επιβατών .Επιπλέον οι πτήσεις που δεν έχουν σχέση με κυβερνητικά καθήκοντα είναι «κρυφές» από τις πλατφόρμες που τις καταγράφουν. Τουλάχιστον σε ότι αφορά στις πρωθυπουργικές πτήσεις.